افتادگي پلك با افزایش سن

افتادگي پلك با افزایش سن

خانه / تازه های سلامت / افتادگي پلك با افزایش سن
افتادگي پلك
افتادگي پلك

افتادگي پلك با افزایش سن
رایج ترین دلیل افتادگي پلك با افزایش سن، كشيدگي يا جدا شدن ماهيچه بالابرنده پلك می باشد. اين مشكل می تواند به دلیل افزايش سن، ضربه شديد به چشم و پیا بعد از جراحي آب‌مرواريد يا اکثر جراحي‌‌هاي چشمي ایجاد شود. افتادگي پلك به دلیل افزايش سن بسيار زیاد است؛ در اين موقعیت با افزايش سن، پلك بالا دچار مشکل فشردگي پوست و چين و چروك هم مي‌شود و همين پوست اضافه سبب ایجاد اشكالاتي در ديد می شود.

يكي از علت های عمده افتادگي پلك، حوادث و تصادف‌هاست كه بر اثر وقوع آن ها عصب‌هاي پلك كه مسئول بالا و پایین بردن پلك هستند ـ فلج می شود و می تواند سبب افتادگي پلك شود.

توجه به این نکته که  افزايش سطح اميد به زندگي و افزايش تعداد جمعيت سالمندی و در اثر بهبود شرایط زندگی، وضعیت بهداشت عمومي، به صورت طبیعی تعداد افراد مسني كه براي جراحي افتادگي پلك به کلینیک های تخصصی زیبایی مراجعه مي‌كنند نيز بيشتر ‌شده است.

افتادگي پلك در اشخاص سن بالا  می تواند به صورت چين و چروك و پوست چند لايه، پف و چربي‌هاي اضافه اطراف چشم، اللخصوص در پلك بالا بروز پيدا مي‌كند. با گذشت زمان حجم اين پوست افتاده بيشتر هم مي‌شود كه مي‌تواند سبب سنگيني پلك بالا و خستگي فرد در طول روز شود؛ براي نمونه فرد در زمان رانندگي،خياطي، مطالعه، تماشاي تلويزيون و ساير فعاليت‌هاي روزمره با مشكل مواجه می شود.

 

افتادگي پلك
افتادگي پلك

راحت ترین روش برای رفع افتادگی خفیف پلک ها لیفت با نخ است این کار با بی حسی موضعی در کمتر از یک ساعت توسط پزشکان متخصص لیفت با نخ در مراکر و کلینیک های زیبایی انجام می شود و فردی که لیفت انجام می دهد نیازی به استراحت چند روز بعد از انجام لیفت ندارد.

و در مواقع وجود افتادگی های شدید تر بلفاروپلاستی یا همان جراحی سرپایی پلک انجام می شود .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان