شاه کلیدهای جوانسازی پوست

شاه کلیدهای جوانسازی پوست

خانه / تازه های سلامت / شاه کلیدهای جوانسازی پوست

جوانسازی پوست

چهره یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های هر فرد است که متاسفانه همگام با افزایش سن، چروک و خطوط ظریف، لک‌های پیری و دیگر نشانه‌های گذر عمر زیبایی آن را خدشه‌دار می‌سازد. عمل‌های جراحی زیبایی تکنیک‌های گوناگونی را برای بازگرداندن جوانی به چهره ارائه می‌دهند که از آن‌ها با اصطلاح درمان جوانسازی پوست صورت یاد می‌شود که یکی از این روش ها جوانسازی پوست با لیزر RF میباشد.

متقاضی ایده‌آل جوانسازی پوست صورت

تمام افرادی که خواهان بهبود ظاهری چهره خود هستند، متقاضی ایده‌آل درمان جوانسازی پوست صورت محسوب می‌شوند. اگرچه دلایل تمام مراجعین یکسان نیست، اما معمولاً موارد زیر را شامل می‌شود:

زیباسازی پوست صورت و افزایش اعتماد به نفس
کاهش شرمساری و عدم رضایت از چهره
درخشان‌تر و صاف‌تر کردن پوست
از بین بردن عارضه‌های ناخوشایند و نازیبای پوستی مانند لک‌های پیری، تجمع غیریکنواخت رنگدانه‌ها، رگ‌های عنکبوتی و …
جوان‌تر به نظر رسیدن
بااین حال مراجعین باید بدانند که جراحی زیبایی با هدف بهبود و نه به کمال رساندن ظاهر انجام می‌شود؛ بنابراین بیماران باید انتظارها و اهداف واقع‌بینانه‌ای از جوانسازی پوست صورت داشته باشند. پیش از اتخاذ هر گونه تصمیم در مورد عمل باید در جلسه مشاوره در مورد دلایل تمایل به انجام عمل با پزشک صحبت کرد تا مشخص شود که آیا چنین عملی مناسب است یا خیر.

جوانسازی پوست

پیری پوست

روش‌های مختلف جوانسازی پوست

در ادامه متداول‌ترین روش‌های جوانسازی پوست صورت را به اجمال شرح می‌دهیم. تمام این روش‌ها خطرهای احتمالی، مزایا، هزینه‌ها و تکنیک‌های خاص خود را دارند.

۱- درم ابریژن

لایه‌های فوقانی پوست در این عمل به نوعی تراشیده می‌شود و به این ترتیب جای زخم و جوش و خطوط‌ ظریف و چروک روی صورت برطرف می‌شود.

۲- میکرودرم ابریژن

براق کردن سطحی پوست است که در آن لایه رویی پوست با کریستال‌های بسیار ریز برداشته می‌شود.

۳- ترماژ

ترماژ را به دلیل کوتاهی عمل و دوران بهبود “درمان ساعت ناهار” می‌نامند. در این عمل به وسیله دستگاهی به نام ترماکول بافت‌های عمقی گرم و سطح پوست خنک می‌شود. این عمل تشکیل کلاژن جدید را تحریک می‌کند و پوستی کشیده‌تر، محکم‌تر و صاف‌تر را به ارمغان می‌آورد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان