لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

خانه / تازه های سلامت / لیزر موهای زائد

 

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

 

 

لیزر نوری تک رنگ و تک طول موج می باشد. در لیزر موهای زائد، معمولا  نور لیزر توسط رنگدانه ملانین که در موها به وفور پیدا می شود، جذب شده و باعث تخریب سلول های سازنده مو می شود.

 

هر اندازه  مو ضخامت بیش تری داشته باشد  و رنگ مشکی تری داشته  باشد، ملانین بیشتری دارد و نور لیزر را بهتر و کامل تر جذب کرده و در نتیجه راحت تر از بین می رود.

 

چون ملانین در پوست هم موجود می باشد هرچه اندازه  آن کمتر باشد، یعنی مراجعه کننده پوست  سفیدتری داشته  باشد، انرژی کمتری در پوست جذب می شود  و احتمال سوختگی ناشی از لیزر مو کمتر است.

 

چه افرادی برای لیزر موهای زائد مناسب تر هستند؟

فرد  ایده آل، افرادی هستند که پوستی روشن، اما مویی مشکی و ضخیم داشته باشد. انتظاراتش واقع گرایانه است و بیماری هورمونی نداشته باشد.

 

هرچند که با پیشرفت هایی که در علم لیزر و روش های سرد کردن پوست به وجود آمده است، برای  افرادی که دارای پوست های تیره رنگ هم هستند می شود از لیزر به شکل کاملی استفاده کرد.

در مورد موهای روشن و بلوند، سفید یا قرمز، کاهش دائمی موهای زائد تقریبا غیرممکن است.

 

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

 

اگرچه بعضی اوقات رشد موهای زائد را می شود با انجام لیزر  تا سه ماه هم کاهش داد، اما اکثرا با همان تراکم  و ضخامت و رنگ قبل مجددا رشد می کنند، در نتیجه افراد در صورت تمایل می توانند با انجام لیزر هر سه ماهه، رشد موهای زائدشان را کمتر کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان