چروک‌ها و جوش‌ها را محو کنید

چروک‌ها و جوش‌ها را محو کنید

خانه / تازه های سلامت / چروک‌ها و جوش‌ها را محو کنید
رفع چروک پوست
رفع چروک پوست
عاشق خورشید هستيد، اما براي چندین بار بايد گفت حتما از ضد‌آفتاب با درجه حفاظتي یا همان spf بالا استفاده كنيد.  نور آفتاب مسئول بيشتر از 90 درصد پيري‌هاي زودرس و چروک‌ پوست صورت و دست ها است. اما هنوز هم فقط تعداد كمی هر 365 روز سال به صورت مرتب از ضدآفتاب استفاده مي‌كنند. عادت كنيد هر روز صبح حتي زمانی  هوا ابري يا باراني و برفی است، به اندازه يك بند انگشت پر ضدآفتاب به‌ پوست صورت و گردن خود بماليد و البته غالبا بهترين نوع محصول را با توجه به نوع پوست خود برگزینید.
ضدآفتاب‌هاي معمولا حاوي دي اكسيد تيتانيوم و اكسيد زينك هستند كه از نفوذ طيف وسيعي از اشعه‌ها خورشید به داخل پوست می شود. اما مشكل اين است كه، اللخصوص روي پوست‌هاي تيره، قدري گچي به‌نظر مي‌ آید و آرايش كردن روي آن خوب به نظر نمی رسد! پس بهتر است از اين نوع ضدآفتاب براي بدن استفاده شود و براي صورت از ضدآفتاب‌هاي حاوي تركيبات شيميايي نظير مزوريل يا آووبنزون استفاده شود . انواع جدید ضدآفتاب‌ها درحالي‌كه پوست را از UVA و UVB محافظت می کند، سبك هستند، به راحتي پخش مي‌شوند و اثري از خود روي پوست باقی نمي‌گذارند.
بهترين نکته: مصرف مرطوب‌كننده فراموش نکنید در كنار فوايد لحظه ای آن، استفاده از مرطوب كننده‌ها از آسيب‌هاي آينده هم پیشگیری مي‌كند. به‌دنبال نوعي مرطوب‌كننده باشيد كه خواص ضدآفتاب هم دارند (مقاومت در برابر اشعه‌هاي مضر خورشید مانند UV و راديكال‌هاي آزاد ناشي از آن) و حاوي مواد ضد‌پيري مثل پپتيدها باشد كه در توليد كلاژن مؤثر است.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان