کلید طلایی برای زیبایی پوست

کلید طلایی برای زیبایی پوست

خانه / تازه های سلامت / کلید طلایی برای زیبایی پوست

زیبایی پوست

زیبایی پوست : اسپری کردن آب بر صورت به زیبایی پوست صورت کمک می‌کند زیرا آب، ماده‌ای خنثی است و مانند مواد قلیایی و اسیدی موجود در مواد شوینده ، باعث تحریک غدد چربی نمی‌شود در نتیجه بعد از مدتی، میزان چربی پوست به حد نرمال می‌رسد؛ در واقع این عمل به باز شدن روزنه های پوست که در اثر مصرف کرم‌ها یا داروهای هورمونی یا … بسته شده‌اند، کمک زیادی می‌کند.

برای زیبایی پوست و برای افرادی که پوست بسیار چربی دارند, پاشیدن یک بار آب در هر ساعت به وسیله اسپری به پوست صورت موجب مرطوب شدن پوست و کاهش چربی پوست صورت می‌شود البته لازم به تذکر است که صورت را نباید کامل خیس کرد بلکه اسپری آب صورت را مرطوب کند.

از دیدگاه طب سنتی: افرادی که دچار خارش‌های پوستی, جوش و دمل‌های پوستی، خشکی پوست، خشکی مخاط هستند, مصرف هندوانه می‌تواند به کاهش مشکلات پوستی ناشی از افزایش حرارت بدن کمک کند, اینگونه افراد دچار یبوست و تشنگی شدید هم هستند که مصرف هندوانه می‌تواند برایشان مفید واقع شود.

زیبایی پوست
مصرف خاکشیر هم می‌تواند به رفع اکثر بیماری‌های پوستی کمک کند.
همچنین خاکشیر را می‌توان در شیر ریخت که مصرف آن به روشن تر شدن رنگ پوست کمک کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان