رفع افتادگی بینی

رفع افتادگی بینی

خانه / خدمات کلینیک / رفع افتادگی بینی

افتادگی بینی

افتادگی بینی می تواند بسته به فرم بینی فرد کم یا زیاد باشد. بعضی از افراد در اثر ضربه دچار افتادگی بینی شده اند و بعضی نیز بعد از گذشت چندین سال از عمل زیبایی بینی آن ها دوباره به حالت اولیه خود برگشته برای این افراد می توان بعد از مشاوره و تایید توسط پزشک لیفت بینی انجام داد.

لیفت بینی با نخ جهت رفع قوز بینی و حالت قوسی بسیار مفید است. البته انتخاب بینی مناسب هم مهم است که نه در عکس بلکه در معاینه مشخص می شود.

انجام لیفت بینی با نخ ده دقیقه طول می کشد و با بیحسی موضعی نخ در پوست بینی کار گذاشته می شود. بعد از لیفت می توان سر بینی را بر حسب سلیقه بیمار و نوع بینی پایین یا بالا داد. البته چند مرحله به فواصل یک تا سه ماه نیاز به یک یا دو نخ جهت ترمیم وجود دارد.

با استفاده از تکنیک های جدید علم زیبایی و پزشکی می توان افتادگی بینی را بدون عمل جراحی و با کمک لیفت از بین برد. لیفت بینی در مدت زمان کم و حداکثر نیم ساعت در کلینیک تخصصی آرمان الهیه توسط پزشکان مجرب انجام مفی شود. در این تکنیک بعد از بی حسی موضعی بینی و بی حس شدن بینی لیفت انجام می شود و نیازی به باز شدن بینی، جراحی، بخیه و یا پانسمان نیست همچنین دوره نقاهت در این روش وجود ندارد و شما بعد از انجام لیفت بینی بلافاصله می توانید به محل کار خود مراجعه کنید.

لیفت با نخ

لیفت با نخ مثل عمل دائمی نیست و هر چند ماه یکبار نیاز به ترمیم دارد. البته عوارض عمل جراحی و ورم و کبودی و تغییر صدا را ندارد. و در صورت عدم دوست داشتن بینی به حالت اول بر می گردد. برای انجام تمامی خدمات لیفت بینی به لینک قبل مراجعه کنید.

 

این کار نیاز به پیگیری و مراجعه به موقع در زمان هایی دارد که پزشک مربوطه برای ترمیم شما در نظر گرفتند. زمان و تعداد ترمیم ها برای هر فرد با توجه به نوع بینی و پوست آن فرد متفاوت می باشد ولی به طور معمول اولین ترمیم در یک و نیم ماه اول صورت میگیرد و بعد از آن هر سه ماه، شش ماه و نهایتا هر سال.

ترمیم ها در زمان خیلی کم و هزینه خیلی کم جهت جلوگیری از افتادگی و بازگشت بینی به حالت اولیه انجام میشود. اگر درباره لیفت غبغب نیز اطلاعی ندارید به شما پیشنهاد میکنیم بر روی لیفت غبغب کلیک کنید.

مراقبت های مورد نیاز بعد از انجام لیفت بینی:

– عدم ورزش سنگین تا یک ماه بعد از انجام لیفت
– ضربه نزدن و کج نکردن بینی
– در مواردی طبق نظر پزشک استفاده دو تا یک هفته ای از چسب بینی لازم است.
– مراجعه کردن به موقع برای ترمیم ها

 

سوال: لیفت بینی با نخ چقدر ماندگاری دارد و آیا نیاز به ترمیم دارد؟

ماندگاری لیفت بینی با نخ به آناتومی بینی بستگی دارد و در حال حاضر با افزایش تجربه ما و تغییر در نوع نخ و افزودن ژل جهت افراد با قوز بالا ماندگاری خوبی پیدا کرده است.
در صورتی که سر بینی زیاد پایین نباشد و کشش زیادی به سمت پایین وجود نداشته باشد ماندگاری لیفت با یک جلسه ترمیم بالای یکسال است. و اگر فرد سالانه ترمیم کند لیفت بینی وی را می توان دائمی مشاهده کرد.

آیا فرد پس از لیفت بینی می تواند جراحی کند؟
بله فرد پس از لیفت بینی می تواند جراحی کند.

آیا لیفت با نخ جراحی است؟

خیر جراحی محسوب نمی شود. از یک سوراخ ریز نخها کار گذاری می شود که کمتر از ده دقیقه طول می کشد. با سه مرحله بی حسی موضعی این لیفت انجام می شود.
سوال هزینه لیفت با بینی چقدر است؟
هزینه لیفت با بینی به علت کمک به دانشجویان و کسانی که هزینه عمل جراحی بینی را ندارند بسیار مقرون به صرفه است.

برای تماشای ویدیو درباره رفع افتادگی بینی اینجا کلیک کنید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3.6]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مشاوره حضوری رایگان