بهترین مارک ژل برای تزریق

بهترین مارک ژل برای تزریق

خانه / تازه های سلامت / بهترین مارک ژل برای تزریق

بیایید قبل از بررسی بهترین مارک ژل برای تزریق، در مورد تاثیر ژل تزریقی بر روی پوست اطلاعات کسب کرده و صحبت کنیم، سه ماده کلاژن، هیالورونیک اسید و هیدروکسی آپاتیت را می توانید در ژل های تزریقی صورت ببینید، این مواد برای آب رسانی به پوست و جوان سازی آن در ژل ها موجود است و جالب است بدانید این مواد باعث جبران عملکرد ضعیف بدن و تحریک مجدد آن برای تولید در ژوست تزریق می شود و پس از عمل تزریق پوست و بدن شروع به ایجاد این مواد به میزان لازم و ضروری خواهند کرد و بنابراین پوست شاداب خواهد ماند.

بهترین مارک ژل برای تزریق پرکننده های پوستی چیست؟

بهترین مارک ژل برای تزریق پرکننده های پوستی چیست؟

پرکننده های پوستی موادی مانند ژل هستند که برای بازگرداندن حجم از دست رفته، خطوط صاف و چین و چروک های نرم یا تقویت محورهای صورت در زیر پوست تزریق می شوند. سالانه بیش از 1 میلیون زن و مرد این روش درمانی محبوب جوان سازی چهره را انتخاب کرده اند، که می تواند روشی مقرون به صرفه برای جوان تر به نظر رسیدن بدون جراحی یا خرابی باشد.

برای اطلاعات بیشتر مقاله تزریق ژل را مطالعه نمایید.

بهترین مارک ژل تزریقی و بوتاکس

اما با توجه به این نیز می توان گفت هر ژلی توانایی متفاوتی دارد، برخی چین و چروک را از بین می برند، برخی دیگر به لب ها حجم داده و برخی مسئولیت کشیدن پوست و از بین بردن خطوط اطراف دهان را دارند، پس صحیح است برای انتخاب نوع ژل تزریقی حتما و قطعا با پزشک مشورت کنید.

با توضیحات ارائه شده میتوان گفت که به صورت قطعی نمی توان یک ژل تزریقی را به عنوان بهترین معرفی کرد و حتی قیمت ژل ها هم نمی توانند مزید کیفیت و کارایی باشند، چرا که حتی یک ژل گران قیمت می تواند با توجه به شرایط شما بر روی پوستتان بی تاثیر باشد.

یکی از بهترین مارک های ژل برای تزریق : ژل ژوویدرم

یکی از بهترین مارک ژل برای تزریق Juvederm می باشد. Juvederm که توسط Allergan Health Care ساخته شده است، به عنوان یک ماده ژل تزریقی و پر کننده پوستی تزریقی در بافت های صورت عمل می کند تا چین و چروک ها را آهسته از بین برده و پوست را آزاد کند و مورد استفاده متداول توسط بیمارانی است که می خواهند چین های عمیق بینی را پنهان کنند.

آلرگان در اصل یک داروخانه در لس آنجلس بود که توسط گاوین هربرت برای تولید قطره بینی آغاز شد، اکنون یک شرکت بهداشت جهانی موفق بهداشت در بیش از 100 کشور جهان است و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا است.

بیمارانی که از Juvederm استفاده می کنند می توانند فقط از یک تزریق ساده که تا 12 ماه به نتیجه می رسد، از لیفت طبیعی استفاده کنند. به نظر می رسد پوست دیگر خسته کننده نیست و فرد می تواند در آینه نگاه کند تا بار دیگر یک نسخه جوان از خود را مشاهده کند.

Juvederm، یکی از پرفروش ترین ژل تزریقی و پرکننده های پوستی در دنیا، با تجویز پزشکان در دسترس است. Juvederm در بسته بندی های ارغوانی ارائه می شود، همچنین در محصولات خود از لیدوکائین استفاده می کند تا با خواص بیهوشی هوشمندانه درد تزریق را کاهش دهد. ژل Juvederm به طور مداوم صاف و بدون بافت دانه ای است تا نتایج بالایی را در زیر پوست به بیماران بدهد.

همچنین با در دسترس داشتن فناوری برنامه هوشمند visualiser، می توانید برای مشاهده نحوه مراقبت خود با Juvederm در ارتباط باشید.

بشتر بدانید: مراقبت بعد از لیفت با نخ به چه صورت میباشد؟

بهترین گزینه های درمانی چین و چروک صورت ژوویدرم

نام عمومی: ژل اسید هیالورونیک

نامهای تجاری: Juvederm Volbella® XC، Juvederm® Ultra XC، Juvederm Voluma® XC، Juvederm® XC، Juvederm Vollure ™ XC

شرکت: Allergan، Inc.

درمان برای: اصلاح چین و چروک های صورت

بررسی اجمالی ژل تزریقی ژوویدرم

ژوویدرم چیست؟

ژوویدرم چیست؟

Juvederm خانواده ای از ژل تزریق و پرکننده های پوستی تزریقی هیالورونیک اسید و یکی از بهترین بهترین مارک ژل برای تزریق است که برای از بین بردن چین و چروک های پوستی متوسط ​​و شدید صورت، از جمله چین های بینی (لبه های بینی از گوش به گوشه های دهان) از 9 ماه تا یک سال اصلاح استفاده می شود. همچنین برای تقویت لب نیز استفاده خواهد شد.

محصولات Juvederm در مقایسه با برخی محصولات ژل هیالورونیک که دارای قوام دانه ای هستند، ژل قوام صافی دارد. محصولات Juvederm با استفاده از فن آوری Hylacross ساخته می شوند تا ژل و انعطاف پذیری ارائه شود. اسید هیالورونیک یک قند طبیعی است که در بدن یافت می شود.

اسید هیالورونیک با نگه داشتن آب در محل تزریق و به عنوان ماده کوسن عمل و این حجم موقت و ظاهری نرم و تر به پوست اضافه می کند. بیشتر بیماران برای دستیابی به نتایج بهینه به بیش از یک بار دوره درمان نیاز دارند.

محصولات Juvederm XC همچنین حاوی لیدوکائین بی حسی موضعی برای تزریق راحت تر هستند، زیرا این عمل در عرض چند ثانیه منطقه درمان را بی حس می کند. محصولات Juvederm Ultra XC حاوی فرمولاسیون های بسیار متقاطعی برای حجیم کردن و اصلاح چین و چروک های عمیق تر هستند.

هم چنین:

طیف وسیعی از محصولات Juvederm بسته به سطح صورت که تحت درمان قرار می گیرند و نیاز به افزایش حجم مورد نیاز، برای رفع نیازهای خاص طراحی شده اند.

Juvederm Volbella® XC برای اضافه کردن حجم لطیف و صاف کردن خطوط عمودی لب از لب و اطراف ناحیه لب استفاده می شود.

Juvederm® Ultra XC برای لب و بافت اطراف آن نیز طراحی شده است تا پر بودن بیشتری نسبت به Juvederm Volbella® XC اضافه کند.

Juvederm Voluma® XC برای این است که منطقه گونه ای بالا بری ظریف داشته باشد که باعث افزایش حجم و سطح گونه ها می شود.

Juvederm® XC برای چین های پوستی متوسط ​​یا شدید صورت یا چین و چروک مانند چین هایی که از بینی شما به دهان می رسد مناسب است (خطوط پرانتز)

Juvederm Vollure ™ XC همچنین برای چین و چروک های پوستی متوسط ​​یا شدید صورت مناسب است، اما ممکن است زمان تاثیر طولانی تر از Juvederm® XC باشد

مطالب مرتبط: تزریق فیلر زیر چشم

تزریقات ژوویدرم چقدر دردناک است؟

ممکن است در حین و حتی بعد از استفاده بهترین مارک ژل برای تزریق ناراحتی ایجاد شود. ژل تزریقی Juvederm با سوزن ریز مستقیماً به پوست تزریق می شود.

محصولات Juvederm حاوی لیدوکائین بی حسی موضعی برای کاهش احساس ناراحتی در هنگام تزریق هستند، یا پزشک ممکن است قبل از تزریق اقدام به بی حس کردن محل کند. قبل از عمل باید در مورد این گزینه ها با پزشک خود صحبت کنید.

بعد از عمل چه چیزهایی انتظار می رود؟

در 24 ساعت اول استفاده از ژل تزریقی، از مواردی باید اجتناب کرد:

تمرین های ورزشی دشوار

قرار گرفتن در معرض نور زیاد خورشید یا گرما

قرار گرفتن در معرض نور زیاد خورشید یا گرما

نوشیدنی های الکلی

قرار گرفتن در معرض هر یک از موارد فوق ممکن است منجر به قرمزی موقتی، تورم و یا خارش در محل تزریق شود. در صورت بروز تورم، یک بسته یخی را روی ناحیه متورم قرار دهید. از پزشک سوال کنید که پس از انجام عمل چقدر باید صبر کنید تا آرایش مجدداً اعمال شود.

بهترین مارک های بوتاکس

تصحیح با جوودرم موقتی است. تزریق مجدد ممکن است مورد نیاز باشد، معمولاً بین 9 ماه تا یک سال پس از تزریق اولیه ممکن است به تزریق مجدد نیاز پیدا کنید. تزریق های کوچکتر (تقریبا نیمی از مقدار) برای تکرار مراحل لازم است.

برای آنکه بدونید چه مارک ژلی مناسب برای تزریق ژل لب و تزریق ژل بینی است حتما لینک های قبل را لمس کنید.

چه روشهای درمانی دیگری برای اصلاح چین و چروک صورت وجود دارد؟

آزمایشات بالینی Juvederm بهترین مارک ژل برای تزریق

در دو مطالعه بالینی آمریكا كه یوودرم Ultra یا Juvederm Ultra Plus را برای ایمنی و اثربخشی ارزیابی می كردند، تقریباً 145 فرد به مدت 24 هفته پس از تزریق Juvederm در یک دسته قرار گرفتند.

در مقایسه با پرکننده پوستی Zyplast (کلاژن مبتنی بر طبیعت پوست) که به چین و چروک بینی مخالف تزریق شده است، واکنشهای محل تزریق جوویدرم از نظر مدت و فرکانس مشابه، از نظر شدت خفیف تا متوسط​​، نیازی به مداخله نداشته و به طور معمول حدود 7 روز به طول انجامید.

قرمزی، درد / حساسیت، سفتی، تورم و برآمدگی تقریباً در 80-90٪ از بیماران، کبودی در 60٪ بیماران و خارش و تغییر رنگ در تقریبا 35٪ از بیماران رخ داده است.

آزمایشات بالینی Juvederm بهترین مارک ژل برای تزریق

درصد بیمارانی که در 24 هفته با جوودرم بهبود داشتند، 90-88٪ در مقایسه با 40-40٪ با زایپلاس بود. در پایان مطالعه، 88-84٪ از بیماران ترجیح ژل تزریقی Juvederm Ultra را داشتند، 5-10٪ اولویت Zyplast و 5-6٪ از بیماران ترجیحی نداشتند.

از 146 نفر، 111-116 نفر (79-76٪) برای ترمیم و استفاده مجدد از ژل تزریق به طور متوسط ​​36 هفته پس از آخرین تزریق برگشتند. چهل و هشت نفر بعد از 36 هفته برگشتند. آزمودنی هایی که با ژل تزریقی Juvederm Ultra بهبود داشته اند، 81-75٪ بود.

بیماران بهبود خود را قبل از تزریق به عنوان عمدتا خفیف تا متوسط ​​(بین 1 تا 2 در مقیاس رفتن از 0 [بدون بهبود] تا 4 [پیشرفت شدید]) از 2 هفته تا بیشتر از 36 هفته پس از تزریق ارزیابی کردند.

قیمت ژل ژوویدرم از بهترین مارک های ژل برای تزریق

این ژل از 4 مدل پشتیبانی می کند که قیمت هر کدام و کارایی آنها با هم تفاوت خواهد داشت و برای دانستن مناسب ترین نوع با قیمت عالی بهتر است با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان