تزریق ژل به باسن

تزریق ژل به باسن

خانه / تزریق ژل به باسن

تجربه تزریق ژل و چربی به باسن در کلینیک آرمان الهیه

تجربه تزریق ژل و چربی به باسن در کلینیک آرمان الهیه

اگر روش تزریق ژل به باسن نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

فرم ثبت درخواست مشاوره

تزریق ژل باسن که عوارض و قیمت آن را نیز در ادامه میتوانید مشاهده کنید از جمله روش های زیبا سازی بدن نیز به شمار می آید. هزینه این روش بسته به نوع درخواست مشتری نیز دارد. تقویت و برجسته سازی باسن معمولا با مواد حجمی مانند سیلیکون انجام می شود.

آنها به طور مستقیم به باسن وارد می شوند و به نظر گزینه های ارزانتری برای اقدامات جراحی می باشند. با این حال ، هزینه های پایین تر با عوارض بیشتری همراه است. این ها نه تنها امن نیست بلکه در ایالات متحده از نظر پزشکی غیرقانونی است زیرا پرکننده های استفاده شده می توانند با عوارض جانبی احتمالی کشنده به سایر نقاط بدن منتقل شوند که مدل معروف کیم کارداشیان از این نوع روش استفاده میکند. همچنین برای درمان ضایعات عروقی نیز میتوانید به صفحه مربوط به این سرویس مراجعه کنید.

تقویت باسن و لاغری ران اصولی و استانداردتقویت باسن و لاغری ران اصولی و استاندارد

اگر به دنبال تقویت باسن و بغل ران خود هستید مهم است که با یک جراح معتبر همکاری کنید تا گزینه های خود را بدون استفاده از خطرناک فراتر ببرید. گزینه های ایمن تر برای تقویت باسن شامل فرایندهای جراحی است که نه تنها نتایج دائمی بیشتری دارد بلکه می توانید از خطرات ناشی از روش غیرقانونی باسن به سلامتی و ایمنی نیز جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: ژل خط خنده | بهترین روش برای از بین بردن چروک خط خنده

متداول ترین روش ها شامل تزریق چربی،  ایمپلنت های سیلیکونی و لیپوساکشن است.برای برجسته سازی باسن با روش انتقال چربی، ارائه دهنده شما چربی را از ناحیه معده می گیرد و سپس با جراحی آن را به باسن شما اضافه می کند تا حجم مورد نظر را ایجاد کند. در بعضی موارد ، جراح شما ممکن است این روش را همراه با کاشت سیلیکون انجام دهد. خارج از این بحث، به شما پیشنهاد می کنیم تا در زمینه تزریق ژل گونه نیز اطلاعاتی داشته باشید.

آیا ایجاد حجم بوسیله پر کننده ها کار درستی است؟

در حالی که بیشتر تزریق چربی به تزریق ژل باسن ایمن نیست ، ممکن است یک مورد استثنا کوچک در مورد پرکننده های پوستی وجود داشته باشد. مواد تشکیل دهنده این تزریق چربی ها از نظر برند متفاوت هستند اما همه آنها برای ایجاد حجم در پوست شما کار می کنند. نکته منفی این است که پرکننده های پوستی بعد از گذشت چند ماه از بین می روند اما به شما اجازه می دهد حداقل یک بار در سال جدید دریافت کنید تا به حفظ نتایج کمک کند.

لیزر موهای زائد

⬅️برای رفع موهای زائد همین جا کلیک کنید➡️

نتایج حاصل از برجسته سازی باسن در مقایسه با جراحی کاشت پروتز باسن از نظر اندازه حجم گسترده نخواهد بود.هیدروژن یکی از خطرناکترین تکنیک های تقویت ژل باسن و بغل ران است. این فرمول بیشتر از پلی آکریل آمید پلیمری بسیار جاذب به علاوه یک تکه آب تشکیل شده است. آنچه هیدروژن را در تقویت باسن مطلوب می کند ، طبیعت یکدست و غیر تجزیه پذیر آن است.

در چه صورت این نوع تزریق دارای عوارض می باشد؟در چه صورت این کار دارای عوارض می باشد؟

در اصل می توان آن را برای مدت طولانی به طور کامل در بافت اطراف قرار داد. این چربی های آن با پرکننده های اسید هیالورونیک ایمن که توسط پزشک توصیه می شود ، مشابه هستند. با این وجود در صورت اشتباه در مقدار و غلظت بسیار بیشتر می توانند عوارض جدی به همراه داشته باشند.

اسید هیالورونیک تثبیت شده با منشاء طبیعی و با استفاده از فناوری ثبت شده برای استفاده در شکل دهی بدن تولید شده است که ایمنی و اثربخشی آن برای ترمیم حجم و فرم دهی به فیلر باسن بغل ران تایید شده است. داده ها نشان می دهد که اسید هیالورونیک به تزریق ژل باسن یک درمان ایمن و مؤثر برای تقویت و زیبایی موقتی باسن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نوع حجم دهنده به صفحه تزریق فیلر مراجعه کنید.

آیا نتیجه این تزریق دائمیست؟

اگرچه این ماده با گذشت زمان جذب بدن می شود اما همچنان برخی افراد فرم باسن خود را با این روش بهبود داده و از آن ابراز رضایت می کنند. برای زیبایی اندام و یا نواحی مختلف بدن خود میتوانید از تزریق ژل استفاده کنید. 

مدت زمان ماندگاری تزریق ژل به باسن تقریبا در حدود 3 تا 5 سال می باشد که پس از گذشت این زمان می توانید نسبت به روش مجدد آن اقدام نمایید. اینکه چه مقدار از آن یا فیلر برای فیلر باسن بعل ران اشخاص مورد نیاز است به حجم ژل باسن افراد و گودی ران بستگی دارد.

 برجسته سازی باسن

نحوه تزریق ژل به باسن

  • تزریق ژل به باسن یک روش کم تهاجمی زیبایی در بدن می باشد که تحت بی حسی موضعی برای افزایش حجم و فرم دادن به  بدن انجام می شود. در واقع در این روش ماده ای برای بزرگتر ساختن باسن به آن وارد می شود. پس از بی حسی، توسط یک سوزن کوچک در قسمت مشخص می شود.
  • در واقع وقتی که سوزن در جای مناسب قرار دارد ، مقدار کمی از آن اسید هیالورونیک به ژل باسن وارد می شود و پس از آن با فشار دست در جای مناسب خود قرار می گیرد.
  • این روش تنها روش تأیید شده توسط FDA می باشد که تغییرات متناسب با آن منجر به ایجاد یک شبح منحنی می شود.
  • در مقابل آن پرکننده های دیگر مانند سیلیکون و کلاژن برای تقویت تزریق ژل باسن بغل ران تایید نشده است و با عواقب جدی مانند درد شدید ، افتادگی دائمی و مرگ همراه است.
  • اما با استفاده از این روش بدون احساس درد د جراحی پروتز می توانید به حجم دلخواه در تزریق ژل باسن بغل ران خود دست پیدا بکنید.تزریق چربی های مرغوب مانند HA با بدن سازگار هستند و به منظور پر کردن حجم های توخالی باسن کاربرد ویژه ای نیز دارند.
  • از آنجا نحوه زیبا کردن تزریق ژل باسن از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین بهتر است ان را به دست یک پزشک حاذق بسپارید زیرا کوچک ترین اشتباه در ورود می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد.
  • تزریق ژل باسن یا buttock gel injection که برای برجسته سازی باسن استفاده میشود ، در فرم دهی بدن نیز موثر است. این نوع روش را نیز کیم کارداشیان سلبریتی مشهور آمریکا انجام میدهد.

جایگزین مناسب تزریق ژل به باسن

  • همانطور که می دانید فرم دهی باسن در حال افزایش است ، اما این بدان معنی نیست که این روش برای همه مناسب است. اما اگر شما اخیرا کاهش وزن زیادی داشته اید و شکل طبیعی فیلر باسن خود را از دست داده اید و یا احساس کنید که شکل طبیعی باسن شما خیلی صاف یا مربع است و یا فکر می کنید که باسن شما می تواند منحنی بیشتری برای تعادل بخشیدن به فرم بدن داشته باشد شما گزینه خوبی برای این عمل هستید.
  • علاوه بر این برای مبارزه با علائم طبیعی پیری مانند افتادگی و صافی می توانید از این روش استفاده کنید. همچنین اگر احساس می کنید لپ باسن شما کوچک است و دچار عدم تقارن هستید و این موضوع شما را اذیت می کند و یا عدم گرد بودن یا شکل کلی تزریق ژل باسن بغل ران خود ناراضی هستید این روش را فراموش نکنید.
  • همچنین بهتر است سیگار نکشید و یک سبک زندگی سالم داشته باشید. در مورد نگرانی های خود با یک جراح زیبایی و یا پزشک متخصص صحبت کنید تا ببینید آیا این روش مناسب برای شما است یا خیر. در انتها قبل از وارد شدن به بدن باید توقعات واقع بینانه داشته باشید.

بیشتر بدانید: تزریق ژل چانه بدون جراحی در کمترین زمان | مراقبت های بعد از آن

عوارض تزریق ژل هیدروژل به باسن

  • برخی از عوارض جانبی هیدروژن ممکن است بلافاصله پس از ظاهر شود اما برخی دیگر ممکن است سالها بعد از عمل ظاهر شود. در اینجا عوارض جانبی که در طولانی مدت بر بدن شما تأثیر بگذارد عبارتند از سخت شدن توده های بافت می باشد که به دلیل وجود ماده خارجی باعث ایجاد عفونت یا التهاب می شود.
  • هیدروژن هنگامی که در دوزهای ناامن و بیش از حد تجویز شود می تواند باعث حمله بدن به این ماده شود و در نتیجه بافت سختی را تشکیل می دهد که فیلر باسن را صاف و غیر طبیعی جلوه می دهند.علاوه بر این زخم های باز می توانند هنگام برش آلوده شوند. همچنین این ماده خارجی می تواند منجر به عفونت شود که در نتیجه زمان زیادی برای بهبودی نیاز خواهد داشت.
  • علاوه بر این تنفس مشکوک از دیگر علائم شایع زیبا سازی تزریق ژل  باسن می باشد که به همراه لرز و ضربان قلب است.اگر مواد از ژل باسن به قسمتهای دیگر بدن منتقل شود، انتقال این ماده می تواند باعث ایجاد واکنش های آلرژیک ، درد مفاصل و خستگی شود.
  • بنابراین همانطور که در بالا گفته شد توصیه می شود به دلیل خطرناک بودن این ماده از تزیق چربی به باسن خودداری کنید و درباره نوع ماده وارد کردنی ، نحوه انجام و عوارض جانبی احتمالی با پزشک خود قبل از آن مشورت کنید.
  • پیشنهاد کلینیک آرمان الهیه ؛ زیبایی دو چندان بینی به کمک : تزریق فیلر بینی

    مراقبت های پس از تزریق ژل به باسنمراقبت های پس از تزریق ژل به باسن

    • عوارض جانبی برای هر شخص متفاوت است. برخی از بیماران ممکن است درد و التهاب بیشتری را نسبت به سایر افراد پس از زیبا سازی ژل باسن بغل ران تجربه کنند. اگرچه پس از آن با درد مواجه شدید بهتر است این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید و از مصرف داروهای مسکن به صورت خودسرانه پرهیز کنید زیرا ممکن است با رقیق شدن خون و افزایش درد و کبودی در ناحیه مربوط شوید.
    • علاوه بر این می توانید از کمپرس یخ برای کاهش کبودی و احساس سوزش ناشی از ورود سوزن به پوست استفاده کنید به خصوص در روزهای اول این عمل را هر 3 الی 4 ساعت تکرار نمایید.گاهی بر اثر این روش نادرست ممکن است با جمع شدگی در برخی مناطق تزریق ژل  باسن خود روبرو می شوید که می توانید با ماساژ دادن این مشکل را رفع کنید یا برای این کار نزد پزشک بروید.
    • همچنین بهتر است حداقل به مدت یک هفته از انجام فعالیت های سنگین بدنی و ورزشی خودداری نمایید یا اثر عوارض به حداقل خود برسد این رفتاررا بعد از هرگونه تزریقی باید کنار بگذارید مخصوصا بعد از تزریق فیلر زیر چشم. همچنین باید پوزیشن خود را در هنگام خواب تغییر داده و تا زمان بهبودی به رو یا بغل بخوابید تا فیلر باسن به فرم جدید خود عادت کند.
    • اگر مجبور هستید برای کار به بیرون از منزل بروید و کار شما اغلب حالت نشسته دارد سعی کنید هر یکی دوساعت از جای خود برخاسته و قدم بزنید، از نشستن طولانی مدت خودداری کنید.

     

    ژل باسن

  • هزینه تزریق ژل به باسن

هزینه تزیق ژل به باسن بستگی به تجربه پزشک، نوع روش استفاده شده و همچنین منطقه جغرافیایی کلینیک زیبایی دارد. از آنجا به این ناحیه از حساسیت بالایی برخوردار است حتما از سابقه و مهارت پزشک خود اطمینان حاصل کنید. برای دستیابی به این امر می توانید میزان رضایت مراجعین را ملاک قرار دهید.

تاثیر تخصص پزشک بر قیمت

    • همچنین در نظر داشته یک پزشک با تجربه و مهارت بالا به مراتب دستمزد بیشتری نسبت به یک پزشک آماتور دارد. پس از انتخاب پزشک درباره نوع تزریق چربی و روشی که برای این کار در نظر می گیرد صحبت کنید تا بتوانید با یک برآورد کلی از پس هزینه های این عمل بربیایید.
    • گرچه زیبا سازی با فیلر باسن بغل ران جز روش های گران قیمت نیست اما بسته به فرم فیلر باسن، دوز آن و میزان استفاده شده برای هر فرد می تواند متفاوت می باشد بنابراین از پزشک بخواهید با یک بررسی کلی، یک هزینه تخمینی را به شما اعلام کند.فراموش نکنید همیشه منطقه جغرافیایی دلیل بر ارائه خدمات بهتر نیست اما باید بدانید هزینه هر نوع عمل زیبایی در مناطق شمالی شهر بیش از مناطق مرکزی و جنوبی می باشد.
    • قبل از انتخاب کلینیک زیبایی درمانی خود از تجربه پزشک و تجهیزات به کار رفته در آن اطمینان حاصل کنید.از آنجا فرم دهی  باسن یک عمل زیبایی محسوب می شود تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. یعنی اکثر برنامه های بیمه درمانی شامل تقویت باسن یا عوارض آن نمی شوند اما بسیاری از جراحان پلاستیک برنامه های تامین مالی بیمار را ارائه می دهند، بنابراین حتما در این زمینه از یک مشاور بیمه سؤال کنید.
    • سایرهزینه های فرم دهی باسن شامل هزینه کلینیک، دستمزد پزشک، نسخه های دارویی و انجام آزمایشات قبل از عمل می باشد. همچنین بهتر است بالش های خاصی که ممکن است برای بهبود شما لازم باشد را خریداری کرده و تا زمان بهبود از آن استفاده کنید.در انتها باز هم گوشزد می کنیم هنگام انتخاب جراح پلاستیک، از داشتن مجوز وی در ناحیه خود برای تقویت باسن مطمئن شوید زیرا که تجربه جراح و آسایش شما با وی رابطه مستقیم داشته و به همان اندازه هزینه نهایی این روش مهم هستند.

ژل تزریقی Aquafillingژل تزریقی Aquafilling

  • Aquafilling پرکننده ای است که به طور متوسط ​​5 تا 8 سال دوام می آورد و تقریبا جز پرکننده های دائمی به شمار می رود. این نه تنها برای فیلر باسن بلکه برای حجم دادن به بافت های نرم مانند سینه و پاها نیز استفاده می شود. این محلول حاوی کلرید سدیم 97-98% آبگریز پلی آمید 2-3% است.این ماده توسط کانول ها یا سوزن های با قطر مناسب به بافت های نرم و تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

در واقع میتوان گفت این نوع فرم دهی ژل باسن نیز یک روش با حداقل تهاجم، بدون نیاز به اتاق جراحی و حداقل عوارض جانبی برای بیمار است. همچنین این ماده کاملا بدون درد بوده و هیچ جای زخمی پس از به جای نخواهد گذاشت. علاوه بر این پس از می توانید فوری به زندگی و محل کار خود بازگردید زیرا نیازی به طی دوران نقاهت نخواهید داشت.Aquafilling روشی ایمن است که می توانید از طریق آن برای شکل دادن به باسن خود استفاده کنید. اما اگرباز هم با  تمام این توضیحات از شکل باسن خود راضی نیستید می توانید از کاشت پروتز استفاده کنید.

مشاوره حضوری رایگان