جوانسازی دوبل دومین روش لیفت با نخ چیست؟

جوانسازی دوبل دومین روش لیفت با نخ چیست؟

خانه / تازه های سلامت / جوانسازی دوبل دومین روش لیفت با نخ چیست؟

مراحل جوانسازی دوبل

جوانسازی دوبل یکی دیگر از روش‌های نوین علم پزشکی به ابداع جناب آقای دکتر حاتمی در کلینیک زیبایی آرمان الهیه از انواع متد لیفت با نخ است. جوانسازی دوبل یکی دیگر از روش‌های پیشگیری و درمان افتادگی و شل شدن پوست صورت و گردن است که در جایگاه دوم از متد لیفت با نخ قرار می‌گیرد. بالا رفتن سن، آفتاب، استرس، تغییر زیاد چهره در هنگام صحبت کردن، فشارهای عصبی و … همگی از عوامل افتادگی پوست و از بین رفتن بافت چربی زیرپوست است. جوانسازی دوبل روشی است ابداعی توسط آقای دکتر حاتمی که تمامی نشانه‌های پیری و افتادگی پوست را رفع کرده و به فرم دهی صورت نیز کمک می‌نماید. خیلی از افراد به‌طور مادرزادی صورتی قرینه ندارند، بدین معنا که یک سمت از صورتشان با سمت دیگر یک سایز و یک‌شکل نبوده و دچار غیر قرینگی هستند. این مورد می‌تواند ناشی از عوامل ژنتیکی یا انواع بیماری‌های عصبی و عضلانی، عادات غذا خوردن و … باشد. جوانسازی دوبل، دومین مدل لیفت با نخ است که با فرم دهی صورت معضل غیر قرینگی را نیز برطرف می‌نماید. جوانسازی دوبل با فرم دهی صورت می‌تواند برای افرادی هم که تمایل به تغییر ظاهری صورت خود دارند قابل‌استفاده است.

جوانسازی دوبل

روند انجام جوانسازی دوبل

برای شروع انجام روش جوانسازی پوست در کلینیک پوست و زیبایی الهیه ابتدا پزشک متخصص با مشاوره رایگان انواع روش‌های لیفت با نخ را توضیح می‌دهد. سپس با انتخاب روش مناسب از انواع لیفت با نخ برای نوع پوست، میزان افتادگی صورت، سن، تمایل به نوع فرم دهی صورت و … جوانسازی دوبل را به مراجعه‌کننده معرفی می‌نماید. بعدازآن نقاط موردنیاز که محل ورود نخ‌ها به صورت و نوع جایگیری نخ‌هاست بر روی پوست زیباجوی علامت‌گذاری می‌شود. جوانسازی دوبل بدون نیاز به بستری شدن و بیهوشی فقط با بی‌حسی موضعی بر روی صورت انجام می‌گیرد. لیفت با نخ از طریق مدل جوانسازی دوبل با استفاده از دوازده نخ  در دو جهت  به‌صورت منحنی انجام می‌شود. نقاط ورود نخ‌ها به زیر پوست برای فرم دهی صورت و از بین بردن افتادگی پوست در زیر موها بوده و قابل‌مشاهده نمی‌باشد. در لیفت با نخ به‌صورت جوانسازی دوبل نخ‌ها در زیر پوست به روش داربستی قرارگرفته و تأثیر آن از 30 تا 70 درصد خود را بعد از اتمام روش نشان خواهد داد. بین یک تا سه روز بعد از انجام لیفت با نخ از نوع جوانسازی دوبل زیباجوی می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد. در این 1 تا 3 روز از انجام فعالیت‌های سنگین، خوابیدن بر روی صورت و … باید خودداری گردد. ورم ناشی از بی‌حسی موضعی و نخ گذاری بسیار خفیف است و به‌راحتی قابل‌مشاهده نیست که در افراد مختلف متفاوت است. همین ورم بسیار کم بین یک تا سه هفته بعد از انجام لیفت با نخ از بین رفته و فرم دهی صورت بیشتر نمایان می‌شود. انتخاب زاویه مناسب در نخ گذاری و محل مناسب جایگیری نخ‌ها تأثیر مستقیم با میزان کشش به سمت بالا رفتن پوست و استقامت لیفت اولیه می‌گردد. متخصصین کلینیک آرمان الهیه نقاط ورود نخ و مدل جایگیری نخ‌ها را با توجه به صورت هر فرد جداگانه طراحی و اجرا می‌نمایند که بستگی به نوع تغییرات چهره در زمان صحبت کردن، شل شدگی پوست و … دارد، درنتیجه طرح درمان برای اشخاص متفاوت و طبق نظر متخصص است.

نوع نخ در جوانسازی دوبل چیست؟

همان‌طور که گفته شد در روش جوانسازی دوبل یا متد دوم لیفت با نخ، دوازده نخ از دو جهت در زیر پوست قرار می‌گیرد که بر روی صورت قابل‌مشاهده نیستند و باعث فرم دهی صورت می‌شود. این نخ‌ها در روش ابداعی دکتر حاتمی به صورت منحنی و توام داربستی جایگذاری می‌شوند. نخ جوانسازی دوبل برای از بین بردن افتادگی پوست و فرم دهی صورت از انواع کاگ – پی دی او(COG – PDO) است. در این روش برای فرم دهی صورت، پیشگیری و از بین بردن افتادگی پوست نخ‌های کوتاه و بلند  کاگ به صورت هم‌زمان و میکس در بخش مناسبی از بافت زیرپوست قرار می‌گیرند. نخ‌های کاگ که از جنس پروتئین هستند بعد از گذشتن چهار ماه از انجام جوانسازی دوبل شروع به جذب شدن می‌کنند. در اطراف این نخ‌ها سلول‌های فیبروبلاست شروع به ساخت فیبر و طناب کلاژنی طبیعی می‌کنند که مانع از افتادگی مجد پوست حداقل برای یک سال به بالا می‌باشد. هفت ماه بعد از انجام لیفت با نخ از نوع جوانسازی دوبل زیباجوی مجدد شاهد تأثیر متد جوانسازی دوبل در فرم دهی صورت (علاوه بر تأثیر اولیه که در لحظه اول بر روی صورت اتفاق افتاده بود) خواهد بود، زیرا طناب‌ها و کلاژن ایجادشده طبیعی حاصل از جوانسازی دوبل حالا بر روی پوست اثر می‌گذارد. زیبایی بینی از طریق فرم دهی بینی بدون جراحی نیز صورت میگیرد.

جوانسازی

جوانسازی دوبل برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که از پیری صورت، شل شدگی و افتادگی پوست، عدم قرینگی و … ناراضی هستند و می‌توانند از انواع روش‌های لیفت با نخ مثل جوانسازی دوبل استفاده نمایند. علاوه بر اشخاص نام‌برده،به خانم‌هایی که صورت پهن و مردانه به شکل یو انگلیسی (U) دارند نیز برای ظریف و زنانه‌تر کردن و فرم دهی صورت خود روش جوانسازی دوبل پیشنهاد می‌گردد. برای زیبا سازی از تزریق ژل و بوتاکس نیز استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان