درمان ضایعات عروقی

درمان ضایعات عروقی

خانه / درمان ضایعات عروقی

برای درمان ضایعات عروقی چه روش هایی در دست است؟ به کار گیری کدام یک از روش های موجود میتواند بیشترین تاثیر را داشته باشد؟ به کار گیری روش های موجود جه مزیت و عوارضی دارد؟ هزینه درخواستی برای رفع ضایعات عروقی چقدر است؟ برای اطلاع از پاسخ سوالات یاد شده با ما به همراه باشید. در ادامه در نظر داریم به طور کلی اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

درمان ضایعات عروقی با دستگاه چگونه انجام می شود؟

درمان ضایعات عروقی با دستگاه چگونه انجام می شود؟

ضایعات عروقی از جمله مهمترین مشکلات پوستی است که به دلایل مختلفی ایجاد می شود، برای رفع ضایعات عروقی روش های مختلفی در دست است در این بخش از مقاله به بررسی یکی از مهمترین آنها خواهیم پرداخت و اطلاعات مهمی در این باره در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ضایعات عروقی انواع مختلفی دارد که در بخش بعدی به معرفی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت. وجود چنین ضایعاتی در پوست می تواند زیبایی پوست را از بین ببرد، به همین دلیل افراد به دنبال روش های مطلوب هستند که بتوانند آنها را از بین برند.

درمان ضایعات عروقی با تکنولوژی PDL

یکی از روشها ی نوین که برای درمان این عارضه در پیش گرفته میشود تکنولوژی PDL است ک توانسته با مزیت های ویژه جایگزین مناسبی برای روش های دیگر باشد.

به منظور بهره مندی از این روش حتما مراکز و کلینیک های معتبر را هدف قرار دهید زیرا در گونه سهل انگاری می تواند به مشکلات جدی منجر شود. کلینیک های معتبر با بهره مندی از پزشکان متخصص و تجهیزات کامل می توانند بهترین کیفیت درمان را ارائه دهند.

ضایعات عروقی چیست؟

ضایعات پوستی دارای انواع مختلفی است و اگر چه مشکلات خاصی برای سلامتی ندارند ولی می توانند زیبایی و سلامت روانی فرد را کاهش دهد. از سوی دیگر تصورات اشتباهی نیز بین مردم رایج است که گمان می کنند این نوع از ضایعات عروقی می تواند واگیردار باشد، همین طرز تفکر نامطلوب به طرز رفتار نامناسب منجر شده و می تواند اعتماد به نفس افرادی که بر روی پوست خود چنین ضایعاتی دارند را کاهش دهد.

در طول سالیان سال روش های مختلفی به منظور از بین بردن ضایعات عروقی ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

تاریخچه درمان ضایعات عروقی

 هر یک از این روش ها مزیت و چالش های خود را داشته است. در ابتدا لیزرهای آرگون پیشنهاد شده ولی از آنجایی که کارایی کافی نداشتند به سرعت جای خود را به لیزرهای کربن دی اکسید دادند ولی لیزرهای کربن دی اکسید نیز چندان موثر نبود و به طور کامل توسط پزشکان توصیه می شود.

به کار گیری لیزرهای PDL از سال 1989 با داشتن نتایج مطلوب توانست توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند.

شما نیز می توانید به منظور درمان ضایعات عروقی از این نوع از لیزرها بهره مند شوید. به منظور موفقیت و دسترسی به نتایج مطلوب لازم است که از تخصص افراد کاردان و باتجربه بهره مند شوید. گفتنی است علاوه بر این نوع از لیزرها از لیزرهای الکساندریت نیز در برخی از مواقع به منظور رفع ضایعات عروقی استفاده می شود.

بهترین روش درمان ضایعات عروقی

بهترین روش برای رفع ضایعات عروقی کدام است؟ پزشک مربوط با تخصص و تجربه ی کاری که دارد می تواند با بررسی نوع ضایعات عروقی و التهاب پارامترهای مختلف مناسب ترین گزینه را برای از بین بردن ضایعات عروقی به شما پیشنهاد دهد ولی در حال حاضر بکارگیری لیزر PDL جزو بهترین راهکارهای موجود است.

لیزر PDL جزو دستگاه های پرکاربردی است که به طور اختصاصی برای از بین بردن ضایعات عروقی پیشنهاد می شود. با توجه به مزایایی که به کار گیری این لیزر برای رفع ضایعات عروقی، این روش توانسته است یک جایگزین مناسبی برای سایر روش ها در نظر گرفته شود.

هزینه استفاده از لیزر PDL برای درمان ضایعات عروقی

هزینه ای که برای بهره مندی از لیزر PDL درخواست می شود اگر چه در مقایسه با سایر دستگاه ها اندکی زیاد است ولی ارزش آن را دارد زیرا می توانید از نتیجه ی نهایی کار بیشتر مطمئن باشید.

اساس کار همه ی لیزرها به این گونه است که نوری با امواج ثابت به ناحیه ی مورد نظر می تابد پرتوی ارسال شده از لیزر PDL  نفوذ پذیری بالایی دارد و میتواند روی هموگلوبین های موجود اثر بگذارد. این نوع از امواج توانایی آن را دارند که با جذب هموگلوبین های موجود در درمان ضایعات عروقی کارساز باشند.

چگونگی رفع ضایعات عروقی با لیزر PDL

چگونگی رفع ضایعات عروقی با لیزر PDL

به کار گیری لیزرهای PDL به منظور از بین بردن ضایعات عروقی اگر چه یک مکانیسم ساده ای دارد ولی هرگونه سهل انگاری در این زمینه می تواند به مشکلات جدی منجر شود به همین دلیل به شدت توصیه می شود با پزشکان با تجربه و متخصص در این زمینه در تماس باشید.

امواج موجود در این لیزرها به صورت سطحی به پوست نفوذ می کند به همین دلیل به ساختار زیرین پوست نیز آسیب نمی زند. این امر یکی از مهمترین ویژگی های مطلوب به کارگیری این تکنولوژی است که خطرات احتمالی آن را کاهش داده است.

احتمال خونریزی در مرحله اول چقدر می باشد؟

از آنجا که پرتوی به دست آمده از این لیزرها توسط هموگلوبین ها به طور کامل جذب می شود، بافت های اطراف ضایعات عروقی در حین رفع کردن و از بین بردن ضایعات عروقی دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود به همین دلیل احتمال خونریزی در جلسه ی درمان بسیار کم و نادر است.

به کارگیری این روش همچنین احتمال ایجاد زخم بر روی پوست را نیز کاهش داده است. با بهره مندی از مزایای آن زمان این رسیده از وجود چنین ضایعاتی بر روی پوست خود خلاص شوید.

انواع ضایعات عروقی

ضایعه های عروقی دارای انواع مختلفی است و معمولا برای درمان همه ی آنها از یک روش کلی استفاده می شود. البته پزشک مربوط می تواند با ارزیابی و بررسی کلی ، تصمیم متفاوتی در این زمینه بگیرد. از جمله مهمترین انواع ضایعه های عروقی می توان موارد زیر را در اولویت قرار داد:

لکه‌های شرابی یا پورت واین

این ضایعات جزو ضایعه های عروقی مادرزادی می باشد که به کار گیری تکنولوژی PDL برای درمان آن بسیار کارساز است و معمولا در اولویت قرار می گیرد. 25 درصد از میزان قرمزی موجود در این نوع از روش ها بعد از 3 جلسه ی درمانی کاهش یافته و بعد از 10 جلسه به طور کامل از بین خواهد رفت.

همانژیوم مویرگی یا توت فرنگی

همانژیم در واقع همان تومورهای خوش خیم پوستی هستند که دارای انواع مختلفی بوده و هیچ گونه دردی ندارند. به طور تقریب 90 درصد از افرادی که گرفتار جنین ضایعات پوستی هستند می توانند با بکارگیری لیزر PDL در درمان آن گام موثری بردارند.

تلانژکتازی سیاهرگ‌های پا

تلانژکتازی به گشادی پوست اطلاق می شود. این نوع از ضیعت که بسیار شایع هستند و در افراد مختلف به نا به دلایل گوناگون ایجاد می شوند، با استفاده از تکنولوژی PDL به راحتی قابل درمان است. 90 درصد از افرادی که این روش را برای رفع ضایعات عروقی در اولویت قرار داده اند، نتایج مطلوبی به دست آورده اند.

تلانژکتازی صورت

در صورتی که مویرگ ها گشاد شوند، لکه های قرمز رنگی بر روی گونه ها ایجاد می شود. برای از بین بردن این نوع از ضایعات نیز می توانیم از روش های یاد شده بهره مند شویم. در بیشتر مواقع به کارگیری این تکنولوژی برای درمان چنین ضایعاتی با کبودی همراه است. البته نگران نباشید بعد از یک هفته کبودی موجود به طور کامل از بین خواهد رفت.

هزینه رفع ضایعات عروقی با دستگاه

هزینه درخواستی برای درمان ضایعات عروقی با استفاده از لیزر PDL یا هر یک از روش های دیگر به پارامترهای مختلف وابسته است. از جمله مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار در هزینه ی نهایی می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

·     وسعت ناحیه ی تحت درمان

·     و میزان چربی های موجود

·     تعداد جلسات

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درمان ضایعات عروقی می توانید با ما با شماره های موجود در تماس باشید. در جلسه ی مشاوره ای که برگزار می شود، شما می توانید اطلاعات کاملی در مورد پروسه ی درمان و هزینه ی درخواستی به دست آورید.

هزینه انجام این کار چقدر است؟

 لازم به ذکر است که هزینه ی درمان ضایعات عروقی یک مقدار مشخص است و هر گاه هزینه ی کمتری به شما پیشنهاد داده می شود حتما به کیفیت کار مشکوک باشید زیرا سودجویان بسیاری هستند که به منظور فریب افراد معمولا هزینه های کمتری را درخواست می کنند.

هرگز با روش های نادرست، سلامت و خود را به خطر نیندازید. اگر بودجه ی کافی برای این منظور ندارید میتوانید پس انداز کنید و در سال های بعد اقدامات مربوط را انجام دهید ولی هرگز روش های بی کیفیت و نامطمئن را انتخاب نکنید.

مزیت ها و معایب درمان ضایعات عروقی

مزیت ها و معایب درمان ضایعات عروقی

به کار گیری لیزرهای PDL به منظور رفع ضایعه های عروقی دارای مزایای فوق العاده است به همین دلیل توانسته از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. از جمله مهمترین مزیت درمان ضایعه های عروقی با لیزرهای PDL می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بیشتر
  • عوارض احتمالی کمتر
  • محدودیت کمتر
  • اثر بخشی بهتر
  • رسیدن به نتیجه ی دلخواه در مدت زمان کم

عوارض درمان ضایعات عروقی

با وجود همه ی مزایایی که روش های از بین بردن ضایعات عروقی دارد، به کارگیری آنها بی عیب نیز نیست. از جمله مهمترین عوارض بکارگیری لیزرهای PDL برای رفع ضایعات عروقی می توان موارد زیر را در اولویت قرار داد:

  • واکنش های پوستی
  • حساسیت به نور
  • تغییر رنگ پوست
  • زخم شدن

هر کدام از عوارض یاد شده در صورتی که پزشک مربوط تخصص کافی نداشته باشد و یا در حین درمان ، هرگونه سهل انگاری صورت بگیرد، تشدید خواهد یافت. استفاده از این نوع از لیزرها می تواند سبب ایجاد زخم بر روی پوست شود ولی این زخم دائمی نیست و با گذر زمان از بین می رود.

احتمال تغییر رنگ پوست نیز فقط در سه درصد از بیماران موجود است. لکه های تیره از جمله مهمترین نوع لکه ها هستند که ممکن است در برخی از افراد به وجود آید که بعد از گذشت مدت زمان کافی از بین خواهد رفت. گفتنی است که لکه های روشن که معمولا در یک درصد از بیماران ایجاد می شود می تواند دائمی باشد.

درمان ضایعات عروقی آرمان الهیه

به منظور رفع ضایعات عروقی می توانید همین اکنون با ما با شماره های موجود در تماس باشید و راهنمایی لازم را به دست آورید. اعتماد شما ، سرمایه ما است به همین دلیل در تلاش آن هستیم با بهره مندی از یک کادر کاملا حرفه ای و متخصص و تجهیزات مدرن و نوین رضایت شما عزیزان را به دست آوریم.

تعداد جلسات درمانی با توجه به میزان ضایعات عروقی می تواند متفاوت باشد. در حالت کلی تعداد جلسات بین 3 تا 10 جلسه درمانی است، بین هر جلسه نیز یک مدت زمان مشخص فاصله در نظر گرفته می شود.

نظرات مردم درباره این روش

افرادی که تاکنون روش رفع ضایعات عروقی را با استفاده از لیزر PDL تجربه کرده اند معمولا رضایت کافی داشته است. فیدبک های بسیار مطلوب در به کارگیری این روش برای از بین بردن ضایعات عروقی ثبت شده است، به همین دلیل به کار گیری این روش توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کند.

در نظر داشته باشید که نتیجه ای که ممکن است از به کارگیری این روش به دست آید به فاکتورهای مختلف وابسته است. زمانی که میزان و عمق ضایعات عروقی در پوست شدید نباشد به مراتب می توان به نتایج مطلوب تری دست یافت.

صلاح دید پزشک را هیچ وقت نادیده نگیرید!

پزشک مرتبط با توجه به تجربه ای که دارد می تواند اطلاعات بهتری پس از بررسی کامل در اختیار شما قرار دهد. می توانید سوالات خود را در جلسه ی مشاوره ای که برگزار می شود به طور کامل بپرسید. شما لایق بهترین ها هستید.

اگر از چنین ضایعات موجود بر روی پوست خود خجالت می کشید در ابتدا باید بگویم خجالت نکشید زیرا هیچ فردی بی عیب نیست ول می توانید با به کار گیری روش های مطلوب در درمان ضایعات عروقی گام موثری بردارید.

وجود ضایعات عروقی بر پوست و بدن آسیب خاصی ندارد ولی میتواند زیبایی آن را کاهش داده این امر در مرحله ی بعدی اعتماد به نفس فرد را کاهش دهد. آیا شما نیز از ضایعات موجود بر روی پوست خود خجالت می کشید؟ نگران نباشید اینک روش های موثری به منظور از بین بردن آنها در دست است.

 

مشاوره حضوری رایگان