رازهای مردان که زنان هیچ گاه نمی دانند!

رازهای مردان که زنان هیچ گاه نمی دانند!

خانه / تازه های سلامت / رازهای مردان که زنان هیچ گاه نمی دانند!

راز مردان

رازهای مردان: پزشکان روانشناسی بالینی گفته اند: ممکن است برداشت اشتباه از یک رفتار، باعث خاتمه یافتن یک رابطه‌ و ازدواج عاطفی و ایجاد کدورت شود و شاید دلیل اصلی این کدورت، تفاوت دنیای واقعی زنان و مردان باشد.
اغلب مردان به دنبال این هستند که همسر آینده‌ آن ها دارای اعتماد به نفس بالا باشد و در واقع مردان به زنانی که به خودشان محبت می‌ورزند و اهمیت می دهند را نسبت به زنانی که اعتماد به نفس کمتری دارند ترجیح می‌دهند.
زیبایی ظاهری زنان برای مردان اهمیت آنچنانی ندارد اما مردان به زنانی که به ظاهر خود رسیدگی می‌کنند و اهمیت می دهند توجه بیشتری دارند زیرا ظاهر آراسته اعتماد به نفس افراد را بالا می‌برد و این موضوع سبب می‌شود که بیشتر در نظر مردان نمایان شوند.
مردان برای آنکه غرور و قدرت مردانه خود را در مقابل همسران خود حفظ کنند، سعی می‌کنند که هر کاری را از سوی محبوب‌شان پذیرفته و آن را انجام دهند.
اکثر مردان سعی می کنند تا با کلمات بازی کنند و از گفتن واژه‌هایی که همسرشان را در زمینه ظاهری و جسمی تحقیر می‌کند، خودداری می کنند.


مردان حس حسادت زیادی در وجودشان نهفته شده است برای مثال اگر شما با مرد ناشناسی شروع به صحبت کردن کنید، سریعا با سرد شدن و بی تفاوتی احساسات در شریک زندگی‌تان مواجه می‌شوید همچنین باید بدانید همانگونه که زنان به دنبال تحسین و ستایش هستند، مردان نیز دوست دارند که از سوی شریک زندگی‌شان مورد تمجید و تحسین قرار بگیرند اما هیچ گاه این خواسته را به زبان نمی‌آورند.
مرد اگر به طرف مقابلش علاقه مند باشد هیچ وقت او را رها نمی کند. مردان هیچ کاری را بدون دلیل انجام نمی‌دهند به همین منظور اگر مجبور شود کسی را رها کنند و از او خوشش بیاید، آن دختر همیشه در قلب آن مرد جایی خواهد داشت. به همین ترتیب اگر کسی را ترک کند بدون دلیل این کار را نکرده و دلیلی دارد که از نظر خودش حتما قانع کننده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان