لیفت با نخ بینی روش عالی زیبایی صورت

لیفت با نخ بینی روش عالی زیبایی صورت

خانه / تازه های سلامت / لیفت با نخ بینی روش عالی زیبایی صورت

روش های لیفت با نخ بینی

لیفت با نخ بینی یکی از راه‌های جدید و سریع تغییر چهره در دنیای پیشرفته پزشکی امروز است که برای رفع ایرادات بینی مؤثر است. لیفت بینی با نخ توسط متخصصین این حوزه در کلینیک‌های زیبایی برای از بین بردن نقص‌های بینی مثل از بین بردن افتادگی سر بینی، قوز یا پره‌های بزرگ بینی انجام می‌شود. لیفت با نخ بینی جایگزین مناسبی برای عمل جراحی پلاستیک بینی یا رینوپلاستی (Rhinoplasty) است. عمل جراحی زیبایی بینی در سال‌های اخیر برای رفع نقایص مثل از بهبود افتادگی نوک بینی، از بین بردن انحراف و قوز بسیار مرسوم شده است. جراحی زیبایی بینی به دلیل هزینه‌های بالا، استفاده از داروهای بیهوشی، دوره نقاهت طولانی و سخت، مراقبت‌های بعد از عمل و ریسک زیاد بسیاری از متقاضیان خود را از دست می‌دهد؛ لیفت با نخ جایگزین مناسبی است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. لیفت با نخ بینی که در این مطلب در مورد آن به طور کامل توضیح داده خواهد شد به دلایل زیادی از جمله نتیجه بخشی سریع برای انواع نقص‌های بینی و سرپایی بودن توانسته افراد زیادی که درخواست تغییر چهره و زیباتر شدن را دارند به خود جذب کند. قیمت لیفت با نخ بسیار مقرون‌به‌صرفه است و در کلینیک زیبایی آرمان الهیه برای افراد مختلفی مثل دانشجویان و افراد کم درامد نیز مورد استقبال واقع شده است. برای دانستن روش عالی زیبایی پوست روی این مقاله کلیک کنید.

لیفت با نخ بینی
لیفت بینی

روند انجام لیفت با نخ بینی چگونه است؟

لیفت با نخ روش زیبایی میباشد که امروزه انجام میپذیرد.لیفت با نخ بینی روشی برای اصلاح و نمایان کردن زیبایی چهره است. در روش لیفت با نخ بینی برای داشتن بینی خوش‌فرم و متقارن با چهره نیازی به جراحی پلاستیک نیست. بینی انسان به دلیل در مرکز صورت بودن تأثیر بالایی در زیبایی چهره دارد. لیفت با نخ بینی برای افرادی که تمایل دارند ایرادات بینی خود مثل از بین بردن و جلوگیری از افتادگی نوک بینی را اصلاح نموده و درعین‌حال طبیعی بودن آن را حفظ کنند  مناسب و کارا است. لیفت با نخ بینی برای کسانی که تغییرات خفیف و درعین‌حال مناسب چهره خود را بدون درد و خونریزی و مراقبت‌های خاص بعد از عمل‌های جراحی می‌خواهند بسیار مؤثر واقع می‌گردد.  کلینیک زیبایی آرمان الهیه به کمک کادری مجرب و متخصص در حوزه زیبایی لیفت با نخ بینی را برای بسیاری از زیباجویان با موفقیت انجام داده است. روند لیفت با نخ بینی بدین صورت است که ابتدا پزشک متخصص با مراجعه‌کننده برای لیفت با نخ بینی صحبت کرده و تحت مشاوره رایگان کادر پزشکی قرار می‌گیرد. پزشک با توجه به مدل بینی و شرایط فیزیکی صورت مراجعه‌کننده لیفت با نخ بینی را به ایشان پیشنهاد می‌دهد. لیفت با نخ بینی نیم ساعت طول می‌کشد. با بی‌حسی موضعی لیفت با نخ بینی آغاز می‌گردد. متخصص بر روی قسمت‌هایی که قصد دارد نخ را وارد پوست کند(با توجه به فرم اولیه بینی هر فرد متفاوت است) علامت‌گذاری می‌کند. جنس نخ لیفت بینی پلی دی اکسانون(PDO) است. در حوزه پزشکی این نخ کاربردهای زیادی دارد. نخ PDO کار گذاشته در زیر پوست برای انجام لیفت با نخ بینی بعد از مدتی جذب بدن می‌گردد، کلاژن و فیبروبلاست‌های بافتی در اثر این نخ گذاری تولید شده و باعث کشیدگی آن می‌شود که بینی خوش‌فرم و دلخواه نتیجه آن است. جایگذاری نخ‌های در محل‌های خاص زیر پوست برای لیفت با نخ بینی فقط توسط پزشک متخصص و با تجربه باید صورت گیرد تا نتیجه خوبی در بر داشته باشد. برای لیفت صورت با نخ نیز میتوانید به کلینیک آرمان الهیه مراجعه کنید. برای دانستن عوارض بعد لیفت با نخ میتوانید به این مقاله مراجعه کنید.

لیفت با نخ بینی برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت با نخ بینی با توجه به فرم بینی هر فرد و مدل صورت وی به ایشان توسط پزشک متخصص بعد از مشاوره رایگان پیشنهاد می‌گردد. اگر میخواهید با انواع روش های لیفت با نخ آشنا شوید این مقاله را بخوانید.

لیفت با نخ بینی برای افرادی که افتادگی بینی دارند مناسب است. افتادگی بینی با توجه به سن، مدل بینی و ژنتیکی، مدل خوابیدن و غیره در افراد مختلف با شدت کم و زیاد با توجه به فرم بینی وجود دارد.

لیفت با نخ بینی برای اشخاصی که قبلاً عمل زیبایی انجام داده‌اند و از فرم بینی خود ناراضی هستند یا بینی آن‌ها به حالت قبل از عمل بازگشته است و همچنین علاقه‌ای به زیر تیغ جراحی رفتن برای بار دوم را ندارند نیز بسیار مفید واقع می‌شود.

رفع قوز و یا قوسی زیاد نیز در بینی افراد را می‌توان با لیفت با نخ بینی رفع نمود، درنتیجه لیفت با نخ بینی برای این افراد نیز مناسب است.

فرم بینی برخی افراد در اثر ضربه یا شکستگی از حالت اصلی خود خارج شده است که لیفت با نخ بینی می‌تواند فرم متناسب و متقارنی به بینی آن‌ها بازگرداند. زیبایی با تزریق ژل و بوتاکس انجام میشود.

کسانی که بینی آن‌ها پره‌های پهن و بازی دارد نیز با لیفت با نخ بینی می‌توانند این نقص را از بین ببرند. اگر میخواهید با روش های مختلف لیفت با نخ بینی آشنا شوید این مقاله را مطالعه کنید.

لیفت با نخ
لیفت صورت با نخ

مراقبت‌های بعد از انجام  لیفت با نخ بینی

بعد از انجام لیفت با نخ بینی تا یک ماه بعد نباید ورزش‌های سنگین انجام داد تا فرم دلخواه به‌دست‌آمده ماندگار گردد. ضربه نزدن به بینی نیز یکی از مواردی است که بعد از انجام لیفت با نخ بینی باید رعایت شود. با توجه به اینکه انجام لیفت با نخ بینی عمل جراحی محسوب نمی‌شود بعد از این کار درد، خونریزی،  مراقبت خاص، دوره نقاهت و … وجود ندارد و فرد بلافاصله می‌تواند به روال طبیعی زندگی ادامه دهد. لیفت صورت با نخ چیست؟ پاسخ این سوال را در این مقاله مشاهده کنید.

ماندگاری لیفت با نخ بینی

از طریق فرم دهی بینی بدون جراحی زیبایی صورت خود را بیشتر کنید.لیفت با نخ بینی به صورت دائم انجام نمی‌شود و نیاز به ترمیم دارد تا به صورت ثابت درآید. اگر شخصی بعد از انجام اولین بار لیفت با نخ بینی فرم و شکل بینی خود را نپسندید می‌تواند ترمیم‌ها را انجام ندهد تا بینی به شکل سابق بازگردد. ترمیم برای لیفت با نخ بینی برای اولین بار یک ماه و نیم بعد از انجام این روش صورت می‌گیرد. البته این مورد باید در نظر گرفته شود که ترمیم لیفت با نخ بینی با توجه به تشخیص متخصص زیبایی از روی مدل پوست و فرم بینی تجویز می‌گردد و به آناتومی بدن افراد نیز بستگی دارد. بعد از ترمیم اولیه به طور معمول ترمیم بعدی سه ماه بعد از اولین‌ترمیم، سپس شش ماه بعد از ترمیم دوم و برای آخرین بار یک سال بعد از ترمیم سوم لیفت با نخ بینی برای تثبیت و ماندگاری  صورت می‌گیرد و فرم بینی به همان شکل باقی خواهد ماند. با توجه به مختلف بودن آناتومی بدن افراد ترمیم‌ها متفاوت است و در برخی اشخاص اولین‌ترمیم نیز یک سال بعد از لیفت با نخ بینی انجام می‌شود و ثابت باقی می‌ماند. همچنین تزریق ژل (در صورت‌هایی که با توجه به فرم بینی آن‌ها پزشک تصمیمی می‌گیرد) همراه لیفت با نخ بینی ماندگاری آن را افزایش می‌دهد و دوره‌های ترمیم را کم می‌کند.  لیفت بینی بهتر است یا جراحی بینی؟ برای آشنایی با این امر به این مقاله مراجعه کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان