لیفت با نخ روش عالی زیبا سازی پوست

لیفت با نخ روش عالی زیبا سازی پوست

خانه / تازه های سلامت / لیفت با نخ روش عالی زیبا سازی پوست

لیفت با نخ برای زیبایی دوباره

لیفت با نخ بر ای جوانسازی پوست و ماندگاری زیبایی با بهترین قیمت لیفت با نخ  همچنین روش های مختلف و موثر لیفت صورت با نخ ازجمله تخصص‌های کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه است. روش‌های متعدد و نوینی در سفت کردن صورت وجود دارد. ازاین‌رو می‌توان به دستگاه‌های مؤثر و یا استفاده از تکنیک‌های تزریقی مواد مؤثر در پوست مثل ژل،بوتاکس(Botox) و نخ‌های جذبی اشاره نمود. بالا رفتن سن، آفتاب، استرس، تغییر زیاد چهره در هنگام صحبت کردن، فشارهای عصبی و … همگی از عوامل افتادگی پوست و از بین رفتن بافت چربی زیرپوست است. لیفت با نخ روشی است که تمامی نشانه‌های پیری و افتادگی پوست را رفع کرده و به فرم دهی صورت نیز کمک می‌نماید با قیمت لیفت با نخ که بسیار مناسب است. امروزه لیفت صورت با نخ با متدها و لوازم متنوع، یکی از پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی پوست و بازگرداندن صورت به حالت اولیه است.

در تکنیک جدید لیفت با نخ برای جوانسازی پوست و سفت کردن صورت از دو نوع نخ می‌توان استفاده نمود:

  1. نخ‌های ساده و سفت کننده
  2. نخ‌های خاردار

نخ‌های لیفت برای جوانسازی پوست تا چه حد مؤثرند؟

در انواع نخ‌های سفت کننده صورت که ضد چروک نیز می‌باشند می‌توان به نخ پی دی او(PDO)  و دیگری نخ خاردار یا مخروط دار و نخ‌های سیلوئیت نام برد. این نخ‌ها در متد لیفت صورت با نخ برای جوانسازی پوست ایجاد کشش پوستی می‌کنند و به سفت کردن صورت، بالا کشیدن صورت، ابرو و غبغب کمک می‌کنند. قیمت لیفت با نخ از سریع‌ترین روش‌ها بدون جراحی جهت رفع افتادگی پوست است و اغلب پنج تا ده سال افراد با این روش جوان‌تر می‌شوند. البته روش  لیفت صورت با نخ صرفاً در کلینیک‌های تخصصی پوست باید انجام گردد و مهارت پزشک در استفاده از تعداد نخ مناسب و برنامه تکرار دوره‌ای در ماندگاری جوانسازی پوست و سفت کردن صورت بسیار مهم است که در قیمت لیفت با نخ تاثر گزار است. می‌توان از روش  به‌عنوان یکی از بی عارضه‌ترین و کم تهاجمی‌ترین روش‌های جوانسازی پوست و سفت کردن صورت و قیمت لیفت با نخ نام برد. تزریق ژل و بوتاکس برای زیباسس استفاده میشود.

لیفت با نخ
جوانسازی پوست صورت با نخ

مراحل لیفت با نخ صورت (Face up with yarn)

لیفت با نخ جهت  سفت کردن صورت با نخ‌های مخصوص در دو مرحله انجام می‌گیرد و دارای قیمت لیفت با نخ میباشد. مرحله اول بلافاصله پس از کار گذاشتن نخ با بی‌حسی موضعی در متد لیفت صورت با نخ اتفاق می‌افتد که محبوب بسیاری از مراجعین زیبایی است، به این دلیل که در همان لحظه اثر خود را در جوانسازی پوست نشان می‌دهد. مرحله دوم لیفت صورت با نخحدود یک سال بعد از نخ گذاری اتفاق می‌افتد که ناشی از ایجاد فیبر و کلاژن اطراف نخ‌ها می‌باشد و سفت کردن صورت و جوانسازی پوست را در پی خواهد داشتکه باعث تغییر  نخ‌ها بعد از یک سال جذب می‌شوند وقیمت لیفت با نخ متفاوتی دارد و طناب‌های طبیعی ایجادشده تا چند سال باقی می‌ماند و جوانسازی پوست را ادامه می‌دهند. البته در روش  برای جوانسازی پوست این نخ گذاری با تکرار هر سه تا شش ماه به اوج اثر جوانسازی پوست و سفت کردن صورت به طور دائمی می‌رسند. انجام روش لیفت صورت با نخ برای پوست‌هایی که خیلی شل شده‌اند، بیشتر از یک‌بار نیاز است تا جوانسازی پوست به‌طور کامل انجام گردد و سفت کردن صورت ماندگار باشد و قیمت لیفت با نخ مناسبی داشته باشد. لیفت بینی با نخ نیز از روش های خوب زیباسازی صورت میباشد.

انواع لیفت با نخ صورت

نخ‌های استفاده شده درروش جوانسازی کلاسیک که اولین روش لیفت صورت با نخاست و قیمت لیفت با نخ متفاوتی دارند، به صورت یک جهته در زیر پوست قرار می‌گیرند. مدل نخ‌ها در این متد از روش  ساده و کوتاه است و دارای قیمت لیفت با نخ مناسبی است. این مدل نخ‌ها بیشتر مناسب برای رفع افتادگی پوست در بخش‌های زیر چشم و یا دور دهان می‌باشد اما در تمامی نواحی صورت با توجه به تشخیص پزشک قابل‌استفاده‌اند. نخ‌های روش جوانسازی کلاسیک در متد لیفت با نخ از نوع پی دی او – کاگ (PDO-COG) هستند که جوانسازی صورت و قیمت لیفت با نخ به همراه دارند. این نوع نخ‌ها تک‌رشته‌ای و کوتاه هستند و دارای خارهای بسیار ظریفی‌اند. بعد از

وارد شدن این مدل از نخ‌ها به زیر پوست، برجستگی‌ها و خارهای ظریف روی نخ سطح تماس را در آن منطقه از

صورت افزایش داده که باعث التهاب و کلاژن سازی می‌گردد. همچنین وقتی در روند لیفت صورت با نخ این خارهای ظریف در زیر پوست به بافت صورت قلاب می‌شوند در همان لحظه افتادگی پوست را از بین برده و آن را بالا می‌برند. اثر روش جوانسازی کلاسیک در لحظه انجام لیفت صورت با نخ قابل مشاهده است.

روند انجام جوانسازی کلاسیک در اولین روش لیفت با نخ

مشاوره و راهنمایی رایگان توسط پزشک متخصص برای در جهت جوانسازی صورت

علامت زدن و کشیدن نقاط مورد نظر متخصص بر روی پوست زیبا جو

استفاده از بی‌حسی موضعی

وارد کردن نخ لیفت توسط پزشک متخصص

در روش لیفت کلاسیک از انواع  قیمت لیفت با نخ متفاوت، افتادگی پوست با وارد شدن هشت نخ به بافت چربی صورت انجام می‌گیرد. این هشت نخ در روش جوانسازی کلاسیک به شکل یک جهته وارد لایه‌ی زیر پوست صورت می‌شوند. جنس و نوع عملکرد نخ‌های کاگ به‌گونه‌ای است که بعد از اتمام کار پزشک تأثیر خود را گذاشته و مشاهده می‌گردند و قیمت  در این نو روش ها متفاوت است. زمان انجام متد لیفت صورت با نخ توسط گروه متخصص پزشکی حدود یک ساعت به طول می‌انجامد که بدون خونریزی نیز می‌باشد. در تمام این مدت زیبا جوی احساس دردی نخواهد داشت. بعد از انجام روش ، زخم‌های بسیار کوچکی که در اثر وارد شدن نخ به صورت ایجادشده‌اند ، قابل مشاهده نیستند. دلیل دیده نشدن این زخم‌ها تبحر پزشک متخصص است که از کدام قسمت صورت ورود این نخ‌ها را انجام داده‌اند و دارای قیمت لیفت با نخ مختلفی میباشد. فرم دهی بینی بدون جراحی برای زیبایی صورت میباشد.

بعد از اتمام کار پزشک در روش جوانسازی کلاسیک مدت تأثیر آن بر روی پوست افراد با توجه به سن، میزان چروک، فرم زندگی روزمره و … متفاوت است؛ اما به‌طورمعمول روش جوانسازی کلاسیک از گروه  تا یک سال دوام خواهد داشت. نخ‌های کاگ زیر پوست تقریباً بعد از 3 ماه جذب می‌گردند.

لیفت صورت با نخ
لیفتینگ صورت با نخ

نقاط موردنیاز که محل ورود نخ‌ها به صورت و نوع جایگیری نخ‌هاست بر روی پوست زیباجوی علامت‌گذاری می‌شود. لیفت صورت با نخ به صورت جوانسازی دوبل بدون نیاز به بستری شدن و بیهوشی فقط با بی‌حسی موضعی بر روی صورت انجام می‌گیرد.  از طریق مدل جوانسازی دوبل با استفاده از دوازده نخ  در دو جهت  به‌صورت منحنی انجام می‌شود که دارای قیمت لیفت با نخ متفاوتی است. نقاط ورود نخ‌ها به زیر پوست برای فرم دهی صورت و از بین بردن افتادگی پوست در زیر موها بوده و قابل‌مشاهده نمی‌باشد. در  به‌صورت جوانسازی دوبل نخ‌ها در زیر پوست به روش داربستی قرارگرفته و تأثیر آن از 30 تا 70 درصد خود را بعد از اتمام روش نشان خواهد داد و بعد از آن قیمت لیفت با نخ انجام میشود. بین یک تا سه روز بعد از انجام  از نوع جوانسازی دوبل، زیباجوی می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد. در این 1 تا 3 روز از انجام فعالیت‌های سنگین، خوابیدن بر روی صورت و … باید خودداری گردد. ورم ناشی از بی‌حسی موضعی و نخ گذاری بسیار خفیف است و به‌راحتی قابل‌مشاهده نیست که در افراد مختلف متفاوت است و قیمت لیفت با نخ متفاوت تری دارا است. همین ورم بسیار کم بین یک تا سه هفته بعد از انجام لیفت صورت با نخ از بین رفته و فرم دهی صورت بیشتر نمایان می‌شود. انتخاب زاویه مناسب در نخ گذاری و محل مناسب جایگیری نخ‌ها تأثیر مستقیم با میزان کشش به سمت بالا رفتن پوست و استقامت لیفت صورت با نخ  اولیه می‌گردد. متخصصین کلینیک آرمان الهیه نقاط ورود نخ و مدل جایگیری نخ‌ها را با توجه به صورت هر فرد جداگانه طراحی و اجرا می‌نمایند که بستگی به نوع تغییرات چهره در زمان صحبت کردن، شل شدگی پوست و … دارد، درنتیجه طرح درمان لیفت صورت با نخ برای اشخاص متفاوت و طبق نظر متخصص است. لیفت صورت از جمله روش های جوانسازی پوست نیز میباشد.

نوع نخ در جوانسازی دوبل چیست؟

همان‌طور که گفته شد در روش جوانسازی دوبل یا متد دوم لیفت با نخ، دوازده نخ از دو جهت در زیر پوست قرار می‌گیرد که بر روی صورت قابل‌مشاهده نیستند و باعث فرم دهی صورت می‌شود و قیمت لیفت با نخ را دارد. این نخ‌ها در روش دوم از لیفت با نخ به صورت منحنی و توام داربستی جایگذاری می‌شوند. نخ جوانسازی دوبل برای از بین بردن افتادگی پوست و فرم دهی صورت از انواع کاگ – پی دی او(COG – PDO) است. در این روش برای فرم دهی صورت، پیشگیری و از بین بردن افتادگی پوست نخ‌های کوتاه و بلند  کاگ به صورت هم‌زمان و میکس در بخش مناسبی از بافت زیرپوست قرار می‌گیرند. نخ‌های کاگ که از جنس پروتئین هستند بعد از گذشتن چهار ماه از انجام لیفت با نخ شروع به جذب شدن می‌کنند. در اطراف این نخ‌ها سلول‌های فیبروبلاست شروع به ساخت فیبر و طناب کلاژنی طبیعی می‌کنند که مانع از افتادگی مجدد پوست حداقل برای یک سال به بالا می‌باشد. هفت ماه بعد از انجام  از نوع جوانسازی دوبل زیباجوی مجدد شاهد تأثیر متد  در فرم دهی صورت (علاوه بر تأثیر اولیه که در لحظه اول بر روی صورت اتفاق افتاده بود) خواهد بود، زیرا طناب‌ها و کلاژن ایجادشده طبیعی حاصل از جوانسازی دوبل حالا بر روی پوست اثر می‌گذارد.

 

بدون بیهوشی و درد جوانسازی VIP یا همان لیفت ویژه از انواع لیفت صورت با نخ توسط پزشک فقط با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. بعد از انجام روش سوم  زیباجوی می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود ادامه دهد و فقط نیاز است تا سه روز از ماساژصورت، خوابیدن بر روی صورت و انجام کارهای سنگین دوری نماید و قیمت لیفت با نخ تفاوت دارد. بعد از اتمام این نوع از لیفت با نخ برای بالا کشیدن پوست و فرم دهی به صورت بلافاصله با توجه به میزان افتادگی پوست 30تا 70% نتیجه مشاهده خواهد شد. ورم خفیف ناشی از نخ گذاری در لیفت ویژه بعد از یک تا سه هفته از بین می‌رود که در همین زمان قابل مشاهده و تشخیص برای عموم افراد نیست.

در روش سوم لیفت با نخ یا لیفت ویژه است از 18 نخ کاگ (COG – PDO) کوتاه و بلند به صورت هم‌زمان استفاده می‌شود. نخ‌ها در این روش از  در زوایای فک به صورت هلالی و دو جهته در زیر پوست قرار می‌گیرند که باعث خاصیت کششی و دوام بیشتر می‌گردد. نخ‌ها در این نوع از لیفت صورت با نخ به صورت داربستی در بخشی از بافت زیر پوست قرار می‌گیرند که به‌هیچ‌عنوان محل ورود نخ‌ها و بخش‌های جایگیری نخ از روی پوست قابل‌مشاهده نیست بااین‌حال بالا کشیدن پوست را در پی دارد. این نوع نخ به دلیل جنس پروتئینی که دارد بعد از 3 تا 4 ماه جذب بافت صورت می‌گردد. در اطراف نخ‌های جایگیری شده در زیر پوست طناب‌های کلاژنی و فیبر توسط بافت صورت ایجاد می‌گردد که دوام بیشتری را برای بالا کشیدن پوست دارد. ظرافت دادن به صورت، زنانه‌تر کردن به شکل v یا u  یکی دیگر از کارهایی است که از طریق روش لیفت ویژه از انواع لیفت صورت با نخ انجام می‌پذیرد.

 

در نوع چهارم از انواع روش لیفت با نخ که در کلینیک آرمان الهیه به لیفت با نخ Super VIP معروف است از 4 جهت نخ سیلوئت، 12 نخ کاگ به صورت ترکیبی با 2 نخ دیگر سیلوئت در زیر پوست جای گزاری می‌شود که قیمت لیفت با نخ آن را از ما میتوانید جویا باشد.  نخ سیلوئت که در روش لیفت با نخ استفاده می‌شود به صورت مخروطی و خاردار هستند. مخروط‌ها و خارها در دو جهت مخالف از همدیگر بر روی نخ قرار دارند. وقتی در این روش از لیفت صورت با نخ، نخ‌های سیلوئت وارد لایه زیرین پوست می‌شوند مخروط‌ها و خارها مانند چتر باز شده و به صورت مکانیکال  پوست را به سمت بالا می‌برند. این نخ‌ها در روش لیفت با نخ  Super VIP  کلاژن و فیبر ترشح می‌کنند و به صورت طبیعی پوست را بالا نگه می‌دارند.

در کامل‌ترین روش لیفت با نخ که با تشخیص پزشکان متخصص در کلینیک آرمان الهیه توصیه می‌شود، بین 6 تا 8 نخ کاگ به همراه 4 نخ سیلوئت صورت می‌گیرد.

 

کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه پذیرای شما زیبارویان زیبا جوی برای انجام روش‌های مختلف  می‌باشد و میتوانید قیمت لیفت با نخ متفاوت را از ما بپرسید. کادر پزشکی متخصص  و مجرب باسابقه‌ی انجام بیش از  5000 لیفت صورت با نخ موفق برای مشاوره و راهنمایی شما به‌صورت رایگان، در انجام روش‌های جوانسازی پوست خدمات بی‌نظیری را نیز ارائه می‌نماید.

لیفت صورت با نخ یک دستاورد علمی است

امروزه  با توجه به‌سرعت روزافزون علم در جهان، زیباتر شدن دیگر یک رویا نیست.

لیفت صورت با نخ صورت، تکنیکی است که با بی‌حس‌کننده موضعی در کمتر از 45 دقیقه و بدون هیچ بستری شدن در کلینیک‌های تخصصی زیبایی انجام می‌شود. جوانسازی پوست و بهبود فوری به بیمار این امکان را می‌دهد که در عرض 2 روز به فعالیت‌های طبیعی خود بازگشته و پس از دو هفته بافت‌های نرم بهبود یافته و در نتیجه هیچ نشانه‌ای از انجام این روش پدیدار نخواهد بود.

قیمت لیفت با نخ
هزینه لیفت بینی با نخ

آیا استفاده از نخ‌های لیفت در انواع روش‌های  دارای عوارض و ضرر می‌باشند؟

در روند جوانسازی پوست با انجام روش لیفت صورت با نخ، ماده تشکیل‌دهنده نخ‌های مورد استفاده در تمامی انواع اعمال جراحی قلب برای هر بافتی که نیاز به استحکام و انسجام دارد نیز استفاده می‌شود. این نخ‌ها درعین بی‌خطر بودن ایجاد تب و عفونت نیز در روش  نمی‌کنند. زیرا این نخ‌ها غیر آسیب‌رسان (Atraumatic) به بدن انسان بوده و نسبت به ماهیچه‌ها خنثی هستند و هیچ‌گونه خاصیت تب‌زایی و ایجاد عفونت از خود در روش  برای سفت کردن صورت نیز نشان نمی‌دهند و قیمت لیفت با نخ تفاوت هایی دارند.

لیفت صورت با نخ برای چه کسانی مناسب است؟

روش نوینلیفت صورت با نخ برای افراد بالای سی سال بدون در نظر گرفتن جنسیت برای سفت کردن صورت و جوانسازی پوست مناسب است. جایگزین کردن متد  با روش‌های جراحی پلاستیک (Plastic Surgery) برای از بین بردن نواقص در افراد آسیب‌دیده مثل کسانی که از فلج عضلانی در صورت رنج می‌برند نیز مناسب است. در روش لیفت صورت با نخ علاوه بر کاهش هزینه‌های سنگین بیمارستان و خطرات ناشی از بیهوشی و زمان طولانی جراحی می‌توان در زمانی کوتاه و با هزینه‌ای کم صاحب ظاهر نرمال شده و به زندگی طبیعی برگشت؛ که خود چیزی شبیه معجزه است که دارا قیمت لیفت با نخ متفاوتی است

از سوی دیگر با افزایش روزافزون رویکرد جامعه به مقوله زیبایی و جوانسازی پوست، جراحی‌های بینی با صدمات و عوارض زیاد به وفور مشاهده می‌شود. نقوص بینی را با روش  می‌توان اصلاح نمود به‌طوری‌که بیمار در کمترین زمان و با کمترین هزینه به بالاترین کیفیت دست یابد.

و در آخر دکتر حاتمی متخصص جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی آرمان الهیه با انجام روش‌های نوین مذکور شما را در زیباتر شدن یاری می‌نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان