لیفت بدون جراحی

لیفت بدون جراحی

خانه / تازه های سلامت / لیفت بدون جراحی

جراحان پلاستیک سالهاست که صورت های جراحی را انجام می دهند. از آنجا که روش های غیر جراحی مانند لیفت بدون جراحی به طور فزاینده ای بی خطر و موثر می شوند، زنان و مردان بیشتری را به سمت خود می کشاند. انجمن جراحان پلاستیک آمریکا گزارش می دهد که در سال 2017، بیش از 15.700.000 روش حداقل تهاجمی در ایالت متحده انجام شده است.

لیفت بدون جراحی ترکیبی از روشهای حداقل تهاجمی و غیر جراحی است که برای جوانسازی و تازه کردن ظاهر طراحی شده است. درمقایسه با صورت جراحی، این تکنیک ها نیازی به برش بزرگ، بیهوشی عمومی و یا بستری شدن در شب و یا کلینیک های زیبایی ندارند. درمان های غیر تهاجمی باعث می شود بیماران با ناراحتی بعد از عمل و کمترین خرابی، سریع از داخل مطب پزشک خارج شوند.

مزایای لیفت صورت بدون جراحی

حتی اگر زیر چاقوهای جراحی نخواهید رفت، نتایج ضد پیری ناشی از لیفت صورت بدون جراحی هنوز قابل توجه است. از مزایای لیفت بدون جراحی را میتوان مواردی از قبیل انجام سریع درمان، درد کم، بدون بیهوشی عمومی، مقرون به صرفه بودن آن نسبت به سایر جراحی ها، نتایج مثبت و کمتر در اماتیک را نام برد.

سوالات متداول: لیفت با نخ چیست

هر لیفت غیر جراحی برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد به صورت جداگانه طراحی می شود. انواع تکنیک های غیر تهاجمی در دسترس هستند که هر چیزی را از خطوط ریز، چین های عمیق، پوست ملین، نازک شدن لب ها، گونه های فرو رفته، منافذ بزرگ، جای زخم آکنه و از بین رفتن حجم صورت بر طرف می کنند.

چندین مولفه از لیفت بدون جراحی برای ایجاد یک چهره درخشان در حالی که سوزن را به طور کلی پرش میکند، کار می کند. لایه برداری شیمیایی امروزی یک تکنیک قابل اعتماد و غیر تهاجمی است، منافذ بزرگی را کاهش داده و کیفیت کلی پوست را بهبود می بخشد. درم ابریژن و میکرودرمابراس دوباره پوست را لایه برداری کرده و باعث خشک شدن بافت خشک و آسیب دیده می شود.

تجربه لیفت بدون جراحی در کلینیک آرمان الهیه

اگر این روش نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

فرم ثبت درخواست مشاوره

توضیحات بیشتر درباره این روش درمانی

خطوط ریز، چین و چروک و هیپرپیگمانتاسیون با رسیدن پوست تازه به سطح می یابد. روش های درمانی با لیزر و سونوگرافی مانند Ultherapy و Thermi Tight از انرژی غلیظ برای رفع عمیق ترین و لایه های اساسی پوست استفاده میکنند. در طی ماه های بعدی، بافت ها محکم تر و سفت تر می شوند.

برای حفظ نتایج بهینه باید هر چند ماه لیفت بینی تکرار شود. توجه داشته باشید که هر چه در حفظ این درمان های غیر جراحی کوشا باشید، با گذشت زمان، نیاز شما نیز کمتر خواهد شد. بعد از یک جلسه بوتاکس، چون پوست و ماهیچه ها شل می شوند، خطوط بیان بدتر نمی شوند. علاوه بر این، HA  در پرکننده های پوستی باعث افزایش تولید کلاژن بدن می شود و یک لایه دار بست محکم در زیر پوست ایجاد می کند.

میزان احتیاج به سرنگ های پرکننده

چین و چروک به اندازه عمیق نیست، بنابراین بعدا ممکن است به سرنگ های پرکننده کمتری احتیاج پیدا کنید.  مهم  نیست که درمان انجام شود، روند پیری ادامه خواهد یافت. کار با یک جراح پلاستیک دارای مجوز تابلو بدان معنی است که هر صورت لیفت غیر جراحی می تواند برای نیازهای رو به رشد پوست شما تنظیم شود. سرانجام، اگر تکنیک های غیر تهاجمی دیگر نتوانند به نتایج مطلوب برسند، می توان یک عمل جراحی در نظر گرفت.

اگر جراحی زیبایی صورت برای شما مورد توجه است، با یک جراح پلاستیک معتبر و دارای مجوز صحبت کنید. ASPS میتواند به شما در یافتن یک جراح پلاستیک با تجربه در منطقه کمک کند. با داشتن یک تیم واجد شرایط، لیفت بدون جراحی می تواند به سرعت سالها از ظاهر شما خارج شود و هیچ کس نمی داند شما کاری انجام داده اید.

لیفت صورت بدون جراحی

لیفت سینه بدون جراحی

لیفت سینه بدون جراحی روشی است که بر اساس اهداف زیبایی شناختی، کیفیت بافت و حجم طبیعی پستان به ابعاد بدن و پستان شما تنظیم می شود. بعضی از خانم ها با کاشت ایمپلنت نتیجه بهتری خواهند داشت، برخی دیگر با بالابر خوب عمل می کنند. بهترین مکان برای شروع مشورت با یک جراح عضو ASPA دارای مجوز است.

شما و جراح خود با هم میتوانید یک برنامه درمانی تهیه کنید که بهترین وجه متناسب با نسبت های فردی، بودجه و جدول زمانی مناسب شما باشد. کاندیدای ایده آل برای لیفت سینه بدون جراحی کسی است که شاخص توده بدنی کمتر از 30 و پوست آن به اندازه کافی سالم باشد که بتواند کلاژن را خاموش کند. کار واقعی RF میتواند با رشد تدریجی کلاژن شروع شود.

جزئیات بیشتر درباره لیفت سینه

در این روش از یک کانول داخلی کوچک استفاده می کنند، که در نقاط مختلف روی پستان در برابر و اطراف آئرولا قرار می گیرد. الکترود گرد کوچک مسیر خود را بر روی سطح پوست ردیابی می کند و انرژی جوانه زنی مجددا را بین دو بخش دستگاه متمرکز می کند.

روش یک تا سه ساعته (سینه های بزرگتر طولانی تر می شود ) به طور معمول تحت بی حسی موضعی یا آرام بخش IV انجام می شود و به نظر می رسد که حداقل تهاجمی باشد. اگر چه بیماران می توانند همان روز به محل کار خود برگردند. اما برخی پزشکان توصیه می کنند چند روز دراز بکشند تا ناراحتی را بر طرف کنند تا تورم و کبودی و حساسیت آن متوقف شود.

لیفت سینه بدون جراحی

لیفت شکم بدون جراحی

لیفت فوقانی شکمی( همچنین به عنوان ابدومینوپلاستی معکوس ( تومور معکوس)، تومور فوقانی و تومور بالا شناخته می شود) روشی است که باعث می شود بافت و چربی اضافی از معده فوقانی سفت شود و چربی های اضافی را از معده فوقانی بکشد که تنها با رژیم و ورزش قابل برداشتن نیست.

لیفت شکم بدون جراحی چربی و پوست اضافی را در بالای ناف که نمی تواند به طور موثر با ابدومینوپلاستی معمولی درمان شود، از بین می برد. این روش میتواند یک جایگزین مناسب و یک روش کم تهاجمی با حداقل زخم باشد . به طور کلی برای بیماران جوان با خاصیت ارتجای پوست مناسب تر است.

اگر ذخایر چربی زیادی یا پوست اضافی وجود داشته باشد، به احتمال زیاد شما به جراحی زیبایی لیت شکمی به جای لیپوساکشن احتیاج دارید. اگر مقدار پوست یا چربی شب قابل توجه نباشد، ممکن است یک مینی بالابر بدن بالا وجود داشته باشد. با این حال، جراح شما این انتخاب مهم را با شما کاملا پشت سر خواهد گذاشت. جراحی زیبایی لیفت شکم بدون جرای یک عمل زیبایی آرایشی است که حدود 2-3 ساعت طول می کشد.

لیفت صورت بدون جراحی

لیفت بدون جراحی گوشه ای از برآمدگی های غیر جراحی است. این تزریق های ژل صاف بلافاصله حجم را در طول گونه ها، معابد، لب ها و زیر چشم ها باز می گردانند. با ریختن مناطق غرق شده، سایه های تاریک از بین می رود و باعث ایجاد نشاط و جوانی می شود. این روش میتواند برای داشتن ظاهری بدون چین وچروک، بافت های صاف و تعرف شده ایجاد شود.

پرکننده های پوستی نوعی از این روش می تواند باشد که از چندین محصول از جمله اسید هیالورنیک غنی از رطوبت (HA) تهیه شده است. خواص چربی زدایی و نرم کننده آنها از شش ماه تا یک سال ادامه خواهد داشت. این روش کاملا یک روش غیر تهاجمی است که بافت چربی را از طریق لیپوساکش در ناحیه ی مختلف بدن استخراج می کنند.

این سلول های چربی تمیز و پردازش می شوند و سپس برای تقویت حجم صورت مجددا به صورت اضافه خواهند شد . سلول های چربی زنده با بافت های موجود ادغام می شوند و کانتورهای جوانی را ارائه می کنند که برای سالهای بعدی ادامه خواهد داشت.

لیفت پلک بدون جراحی

لیفت پلک بدون جراحی کاملا بدون دردسر خواهد بود. در این روش با استفاده از دستگاهی که پلاسما را تشکیل می دهد تا پوست اضافی پلک را از بین می برد انجام میشود. این ماده انرژی خود را تنها بر روی سلول های سطحی پوست تامین می کند. بدون اینکه روی بافته های عمیق تر تاثیر بگذارد.

بنابراین بلافاصله بعد از درمان، قابلیت انعطاف پذیری کامل حرکت پلک را فراهم می کند. نتیجه کاهش فوری پوست اضافی روی پلک فوقانی با تحتانی و همچنین کوچک شدن پوست اضافی در ناحیه خارجی اطراف چشم است.

مزایای آن همچنین بهبود خطوط بیان در گوشه چشم و گونه ( پنچه کلاغی ) است. این روش بسیار روشی گران است و هنگامی که پوست را قطع میکنند دیگر به حالت اولیه خود باز نمیگردد. این روش کاملا بدون درد و تورم خواهد بود و اصلا نیازی به استراحت در منزل ندارد.

لیفت ابرو بدون جراحی

لیفت ابرو بدون جراحی علاوه بر ارزان تر بودن، به ریکاوری کمی نیاز دارند و خطرات کمتری نسبت به روش های جراحی دارند. افرادی که از لیفت ابرو استفاده می کنند تمایل دارند که افرادی که ظاهری روشن تر به چشم خود دارند و ابعاد بالاتر دارند اما جراحی تهاجمی را نمی خواهند. آنها ممکن است پوست زیادی برای از بین بردن جراحی نداشته باشند. لیفت ابرو با استفاده از سم بوتولینیم یا سم ابوتولینوم انجام می شود.

هر دو محصول هر دو ابرو را میتواند به سمت پایین میکشاند و شل می کنند. ماهیچه های ابرو را به سمت بالا می کشند مانند فروتانل، میتوانند بدون جراحی این عمل را انجام دهند و اثرات مورد نظر از سه تا شش ماه به طول می انجامد.

بعضی اوقات از داروهای بالابرها در کنار سایر روش های غیر جراحی مانند لیرزهایی استفاده می شود که پیشانی را محکم و ابرو را بالا کی برد. انتخاب در بین این ها و تصمیم گیری در مورد استفاده از آنها در گرو نتایج زیبایی شناختی بیمار می خواهد و همچنین جزئیات مربوط به ظاهر قبل از عمل بیمار باشد.

بهترین جراح لیفت صورت

جراحی پلاستیک صورت فقط باید توسط بهترین جراح پلاستیک که می توانید انجام دهید انجام شود. با رشد سریع پیشرفت در فن آوری های پزشکی نوین و دستگاه های پزشکی، مردم تمایل دارند که برای نتیجه سریع با ایمنی تضمین شده به جراحی پلاستیک علاقمند شوند پیشرفت در دستگاه های پزشکی و فناوری باعث پیشرفت همزمان فنی در جراحی پلاستیک می شود.

جراحی حداقل تهاجمی اکنون به عنوان یکی از مهمترین جراحی های پلاستیک در کانون توجه قرار گرفته است. بهترین جراح لیفت صورت  را می توانید در بهترین کلینیک های پزشکی و درمانی و زیبایی یافت کرد و بعد از بررسی های گوناگون پوست و صورت خود را به آنها بسپارید و متخصصان و پزشکان مجرب با توجه به دستگاه های مجهز میتوانند پوستی شاداب و جوان تر را برای شما به ارمغان بیاورند.

لیفتینگ

لیفت صورت در منزل

لیفت صورت در منزل به عنوان یک جایگزین غیر تهاجمی برای بوتاکس و عمل جراحی، مورد استقبال قرار گرفته است. استفاده از این روش لایه زیرین پوست هیپودرم، درم یا لایه میانی و ایپیدرم یا لایه فوقانی باعث افزایش گردش خون می شود و به اکسیژن بیشتر و تغذیه بیشتر سلول های پوست اجازه می دهد.

در نتیجه رنگی شفاف و سالم و با درخشش زیبایی است که سموم کمتری دارد و توانایی بهتری در جذب رطوبت صورت شما خواهد بود.

شما میتوانید بسیاری از این ماساژها و تمرینات را داخل منزل انجام دهید، تکنیک تمرینات ضد پیری صورت نیز برای تحریک تولید کلاژن و الاستین در لایه میانی پوست طراحی شده است و به شما پوستی نرمتر میبخشد. تمرینات خود را به مدت 20 دقیقه، شش بار در هفته انجام دهید تا خیلی سریع به نتیجه ی دلخواهتان برسید.

برای مشاهده تغییرات به چه میزان زمان نیاز داریم؟

هر کس چهره ی متفاوتی دارد، بنابراین زمان لازم برای دیدن تغییرات متفاوت است. به عنوان یک قاعده کلی، بعد از گذشت دو هفته، بیشتر شاهد بهبود طولانی مدت در صورت و گردن خواهید بود.

بعد از گذشت دو تا چهار ماه متوجه می شوید خطوط ریزتر و تنش کمتری دارید و مردم متوجه خواهند شد که به نظرم سالم تر و با انرژی بیشتری خواهید رسید طی شش تا نه ماه، مردم گزارش داده اند که سالها جوان تر به نظر می شوند و احساس می کنند و احساس آرامش بیشتری در درون خود دارند.

می توانید با بعضی از تمرینات این کار را در منزل به راحتی انجام دهید : هر دو انگشت وسط را در گوشه داخلی ابرو ها به هم فشار دهید، سپس با انگشتانتان شاخص فشار را به گوشه های خارجی ابروها وارد کنید، به سقف نگاه کنید و پلک های پایین را به سمت بالا بکشید تا یک پوسته قوی ایجاد کنید و سپس استراحت کنید. با فشار دادن چشمانتان را به مدت 10 ثانیه  محکم ببندید و در طول روز شش بار تکرار کنید.

برای تمرینات خطوط گونه می توانید دندان ها را با لب مخفی کنید تا شکل دهانی با دهان ایجاد شود. در حالی که دندان ها را پنهان نگه دارید به طور گسترده لبخند بزنید و شش بار تکرار کنید. با قرار دادن یک انگشت شاخص روی چانه، شکل لبخند را نگه دارید سپس حرکت فک را به سمت بالا و پایین شروع کنید زیرا سر به آرامی به عقب کج می شود ، این حرکت را دوبار تکرارا کنید و استراحت کنید.

لیفت صورت با جراحی

هرچه پیر تر می شوید، ظاهر و شکل چهره شما به دلیل تغییرات عادی مرتبط با سن تغییر می کند. پوست شما کمتر الاستیک و شل تر می شود و رسوبات چربی در بعضی از قسمت های صورت شما کاهش می  یابد و در برخی دیگر افزایش می یابد. تغییرات مربوط به سن درچهره شما که ممکن است با لیفت صورت با جراحی کاهش یابد. لیفت صورت با جراحی ( روتیدکتومی) یک عمل جراحی زیبایی برای ایجاد جوانی در چهره شما است.

چه اتفاقاتی بعد از پیاده سازی روش لیفت بدون جراحی می افتد!

این روش می تواند باعث کاهش افتادگی یا چین خوردگی پوست روی گونه ها و فک و سایر تغییرات در شکل صورت شما که با افزایش سن می شوند، شود. در هنگام لیف صورت، یک لایه از پوست در هر طرف صورت به عقب کشیده می شود و بافت های زیر پوست به صورت جراحی تغییر می کنند تا کانتور صورت را به شکل جوان تر برگردانند. قبل از اینکه بخیه شود، پوست اضافی برداشته می شود.

لیفت صورت یا پلاسماپلاستی معمولا به عنوان بخشی از لیف صورت برای کاهش رسوبات چربی و ساییدگی پوست روی گردن و صورت انجام می شود. لیفت صورت باعث کاهش چین و چروک های ریز در پوست شما یا آسیب دیدن در معرض آفتاب نمی شود. سایر روشهای آرایشی می توانند ظاهر یا کیفیت پوست خود را نشان دهند.

لیفت شقیقه

روغن مناسب لیفت صورت

سفت شدن پوست روی صورت شما در بسیاری موارد دیگر نیاز به اقدامات شدید ندارد. در عوض، متخصصان پوست می گویند، مجموعه ای از ترفندهای کوچک – که ممکن است شامل مراقبت از پوست، لیرز و … باشد- می توانند موثرتر باشند. شاید راز نهایی پوست، روغن لیفت صورت باشد که اغلب روغن ها توسط افراد بومی در سراسر جهان برای اشکال مختلف هزاره استفاده شده باشد.

مهم نیست نوع پوست خود را، برای اولین بار روغن صورت را امتحان کنید و فورا فواید جدی را مشاهده خواهید کرد. مرطوب کننده های معمولی، که موم ها را با آب و روغن ترکیب می کنند، رطوبت موجود در پوست را با موم محکم می کنند.

چرا این روش در نهایت باعث شادابی پوست می شود؟

اما آنها همچنین می توانند مقداری روغن و آب را از بین ببرند، به این ترتیب مزایای درمانی موجود در این فرمول بسیار غنی و منحصر به فرد خواهد شود و باعث شادابی پوست خواهد شد.

سوفیا لورن یک عمر حمام های روغن زیتون را به عنوان یکی از دلایلی که پوست وی در آن زمان زیبا و شاداب بوده است استفاده از روغن های صورت بوده که توانسته به عنوان راز زیبایی این هنرمند معروف شناخته شود. اکثر روغن های لیفت با ترکیباتی مانند آنتی اکسیدن ها، پلی فنول ها و اسید های چرب امگا را به پوست شما تزریق خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان