باشگاه جوانی آرمان الهیه

باشگاه جوانی آرمان الهیه

خانه / تازه های سلامت / باشگاه جوانی آرمان الهیه

کلینیک پوست آرمان الهیه
باشگاه جوانی آرمان الهیه: همانطور که می دانید پوست نیز مانند عضلات نیاز به پرورش دارند ، همان طور که با یک جلسه ورزش فقط کمی حال بهتر می شود و جهت سلامتی و تاثیر بر عضلات تداوم و برنامه ریزی لازم است، اگرچه بعد از یک جلسه لیفت تغییر اولیه در صورت و آثار کلاژنسازی آن در سالها بعد می ماند ولی یک جلسه کافی نیست. کرمها سطح پوست را از آفتاب و خشکی حفظ می کند و تاثیر چندانی روی قوام و سفتی پوست ندارند. برای حفظ قوام پوست بخصوص از سنین پایین تر بهتر است با هایفو و آر اف فرکشنال شروع کنید و در صورت صلاحدید پزشک لیفت با نخ کنید. تکرار مدت دار این کارها در سالها بلکه ده سال بعد بسیار مشخص است و در حالی که دوستان و همسن های شما از گرد پیری در چهره شاکی و ناراحت هستند شما را با تعجب می نگرند که چقدر خوب مانده اید. اینها همانهایی هستند که امروزه با مشورتهای غیر علمی خود شما را از این امور می هراسانند و دور می کنند و یا با یک تورم یا کبودی و یا یک عارضه کوچک و بی اهمیت شما را سرزنش می کنند. به هر حال یک زیباجو با سلاح دانش و اراده و برنامه مانند یک ورزشکار در هر سنی که هست و با هر هزینه هر چند کوچک در این باشگاه وارد می شود و سالیان سال زیبایی خود را حفظ می کند تا تاثیرات مثبت روانی بر خود و دیگران را ببیند. آراستگی و زیبایی بر روحیه فرد جهت ورزش و حفظ تناسب و پیش گیری از افسردگی ناشی از افزایش سن و تحکیم حریم خانواده بسیار مهم است، هرچند بسیاری از آقایان به علت تصویر نادرست ذهنی مخالف باشگاه زیبایی هستند.


به نظر من بجای اسم باشگاه زیبایی ، “باشگاه جوانی” بسیار اسم با مسماتری است. بعضی از آقایان هم بخاطر عدم تعریف سر فصل هزینه و کاهش خرج با این اقدامات مخالفند،این آقایان باید بدانند از سنین میان سالی تاثیر افسردگی شروع می شود و در سنین بالاتر به شکل بیماریهای مختلفی خود را نشان خواهد داد که باز هزینه آنها ممکن است بیشتر و تلختر است. علم ثابت کرده است که شادی و ایجاد روحیه مثبت و تحکیم روابط زن و شوهر به سلامتی و طول عمر هر دو زوج کمک می کند. من هم به سهم خود همیشه سعی کرده ام متناسب با درآمد فرد کارهایی که بیشترین تاثیر را دارد پیشنهاد بدهم و از هزینه هایی که دیرتر پاسخ می دهد اجتناب کنم. به زیباجو برنامه بدهم که کم کم و متناسب با هزینه وارد باشگاه شود تا بتواند ادامه دهد و در حد توان هم تخفیف بدهم. به هر حال همه شما عزیزان کانال خواهر و برادران خوب من هستید و خالصانه هرچه در توان داشته باشم به شما عزیزان خدمت خواهم کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان