بیمارانی که در مطب ها سرگردان هستند

بیمارانی که در مطب ها سرگردان هستند

خانه / تازه های سلامت / بیمارانی که در مطب ها سرگردان هستند

نوعي بيماريي وجود دارد که بيماران مبتلا به آن بين جراحان، ارتوپدها، متخصص داخلي و متخصص عفوني سرگردان هستند. سيد مهدي طبايي – متخصص پوست و مو در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت کلینیک تخصصی زیبایی آرمان الهیه، درباره بيماران دارای مشکلات زخم اظهار داشت: مشکل بيماران زخم اين است که در جامعه پشتیبانه ندارند يعني ما درمانگاه ها و مراکز معتبر زخم نداريم که بيمار آنجا مراجعه کند و براي او‌ تشخيص، درمان، بازتواني و آموزش در مورد زخم هایشان انجام بگيرد.
بنابراين بيمار بين متخصص‌هاي مختلف می ماند، به متخصصین پوست مراجعه مي‌کند، به جراح، ارتوپد، متخصص داخلي، متخصص عفوني و پزشکان مختلف. براين اساس ما سعي کرديم در مرکز جامع ترميم زخم جهاد دانشگاهي شرايطي را به وجود آوریم که متخصصين رشته‌هاي مختلف بتوانند راجع به يک بيمار مشورت کنند، تصميم بگيرند و کار درماني اش را انجام دهند و فاز يک اين کلينيک راه اندازي شده است.
رئيس کنگره زخم و ترميم بافت درباره مکان مرکز جامع ترميم زخم افزود: بيماران بايد در تهران به خيابان انقلاب، نزديک دانشگاه تهران، خيابان ابوريحان مراجعه کنند که اين مرکز در دو ساختمان متفاوت داراي بخش تخصصي و فوق تخصصي واريس دارد که بيماران واريس و زخم واريسي را درمان مي‌کند و بخش معظم اين مرکز بيماران زخم‌هاي ديابتي را در دو بخش مختلف ساماندهي می کند و اين بخش‌ها به مرور در حال تکامل هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان