تزریق ژل لب

تزریق ژل لب

خانه / تازه های سلامت / تزریق ژل لب

تزریق ژل لب با اصلاح فرم و حجم دهی لب ها و هزینه پایین نسبت به سایر روش ها، از محبوب ترین روش های زیبایی و جوانسازی است. تزریق ژل لب، نتایج بسیار فوق العاده ای را به همراه دارد و باعث فرمدهی لب ها به شکل دلخواه میشود و با از بین بردن خطوط روی لب ها جذابیت آنها را چند برابر می کند. از آنجایی که ایمن و بدون عوارض است، طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کرده است.

علل مختلفی مانند افزایش سن میتواند باعث می شود حجم و ارتفاع لب کم شود و جذابیت خودرا از دست بدهد. البته برخی افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند. تغییر رنگ و خطوط ریز روی لب ممکن است با گذشت زمان روی لب ایجاد شوند و باعث کاهش جذابیت و زیبایی لب و چهره شوند که ممکن است شمارا به فکر جبران آن بیندازد؛ از علل کاهش حجم و بروز چین و چروک لب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ژنتیک
  2. مصرف سیگار
  3. آسیب های ناشی از اشعه های خطرناک خورشید

تزریق ژل لب

انواع مدل تزریق ژل لب

متخصصان پوست و زیبایی معتقدند هنگامی که صحبت از زیبایی لب است، علم و هنر با هم ادقام می شود زیرا تزریق لب یکی از ظریف ترین قسمت های صورت است و به توجه پزشک با سالها تجربه نیاز دارد. فرم لب می تواند با توجه به محل و تکنیک تزریق ژل یا فیلر تغییر کند که برای آشنایی با تفاوت ژل لب با فیلر مقاله ی آشنایی با تفاوت فیلر لب با ژل لب را مطالعه کنید. سلیقه و نیاز زیباجو برای ما بسیار اهمیت دارد و این موضوعی است که حتما باید در خصوص آن با پزشک صحبت کنید.

برخی تکنیک ها و مدل های مختلف ژل لب عبارتند از :

 

 

 

 

انواع مدل تزریق ژل لب

پوست زیبا و سفت را با روش: لیفت با نخ تجربه کنید

ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است؟

ماندگاری تزریق ژل لب دائمی نیست و از آنجایی که ژل های هیالورونیک اسید قابل جذب هستند به مرور از حجم ژل کاسته می شود و بسیاری از زیباجویان هر چند ماه یک بار، مجدد تزریق ژل لب را انجام می دهند تا فرم و حجم دلخواه شان حفظ شود که با هربار تزریق تقریبا 20 درصد آن ماندگار میشود البته ماندگاری ژل به عوامل زیر بستگی دارد.

10 مراقبت بعد تزریق ژل لب

در صورت تزریق ژل لب از نوشیدنی و غذای داغ، سونا، سولار، حمام داغ، قلیان و ورزش شدید تا دو هفته بپرهیزید.

 

  1. تا 24 ساعت از مواد آرایشی استفاده نشود.
  2. طی دو هفته اول به طور تقریبی روزانه 10-5 لیوان آب بنوشید.
  3. تا سه روز از لمس و دستکاری محل تزریق خودداری کنید.
  4. از مصرف غذاهای ادویه دار (خصوصاً فلفل)، نمک، سوسیس، کالباس و غذاهای حساسیت زا (مانند بادمجان و خوراکی های قرمز رنگ مثل گوجه و توت فرنگی و …) خودداری نمائید؛ زیرا این غذاها باعث ایجاد تورم و التهاب می شوند، البته مصرف نمک و غذاهای شور هم باعث ایجاد تورم خواهد شد.
  5. بعد از تزریق ژل لب، ممکن است تا 2 ماه ژل حجم گیری کند، نگران نباشید.
  6. در صورت ایجاد ورم جای هیچ گونه نگرانی نیست و این دلیلی بر ایجاد عفونت نمی باشد. هر گونه ورم، خود به خود نهایتاً طی چند روز رفع می شود.
  7. در صورت خارش از آنتی هیستامین استفاده کنید.
  8. برای پیشگیری از کبودی در 24 ساعت اولیه از کمپرس سرد، آناناس و قرص ویتامین سی استفاده شود و از مصرف دمنوش و داروهای وارفارین، آسپرین، ویتامین E و لووتیروکسین  خودداری کنید، کبودی مربوط به رقیق بودن خون شماست و ربطی به عملکرد پزشک ندارد.
  9. حساسیت به ژل در 5 درصد افراد بروز می نماید که با توجه به درمان اختصاصی این حساسیت (تزریق آنزیم ضد ژل و ضد حساسیت) فقط با پزشکان کلینیک در تماس باشید.
  10. ممکن است گاهی اوقات ژل در نقطه ای جمع شده و شخص احساس گوله شدن کند، این حالت معمولا با گذشت زمانی کوتاه از بین می رود. در صورت سفتی، یکنواخت نبودن و گلوله شدن ژل، میتوانید ماساژ دهید تا ژل یکنواخت شود.

برای کسب اطلاعات کامل تر پیشنهاد ما به شما مطالعه ی مقاله ی آشنایی با مراقبت های بعد از تزریق فیلر لب است

عکس لب تزریق شده با ژل

نکات موثر در افزایش ماندگاری ژل لب

معمولا بعد از تزریق ژل لب و خوب بودن نتیجه بسیاری از زیباجویان عزیز نگران ماندگاری آن هستند و نمیخواهند که اثرات تزریق ژل لب به سرعت از بین برود. همانطور که گفتیم تزریق ژل با تکرار جلسات ترمیم ماندگار خواهد شده البته اگر به نکات زیر توجه کنید میتوانید تا حدودی مدت ماندگاری آن را بالا ببرید.

اگر فیلر ژل تزریق شده دارای هیالورنیک اسید باشد، با توجه به اینکه این ماده خاصیت جذب آب را دارد، نوشیدن آب کافی بعد از تزریق ژل لب می‌تواند باعث افزایش خاصیت پرکنندگی ژل و ماندگاری آن شود.

اشعه‌های مضر مانند ماوراء بنفش نور خورشید می‌توانند تاثیر بدی روی پوست بگذارند و مدت ماندگاری ژل به شدت کاهش دهند از همین رو اگر میخواهید ماندگاری ژل شما بیشتر باشد بهتر است زیر نور شدید خورشید قرار نگیرید و هنگام بیرون رفتن حتما از کرم‌های ضدآفتاب مرغوب استفاده کنید. در غیر این صورت، اشعات نور خورشید موجب تخریب بافت پوست و در نتیجه از بین رفتن اثر ژل‌ها می‌شوند.

بسیاری از مواد غذایی در بدن سبب افزایش کلاژن سازی شده و میزان ماندگاری تزریق ژل لب را در بدن افزایش می‌دهند. همچنین روی (زینک) در بدن تاثیر مستقیمی با افزایش ماندگاری ژل‌ها دارد به همین دلیل بهتر است برای ماندگاری ژل‌ لب از غذاهایی استفاده کنید که حاوی زینک (روی) هستند و مصرف مواد قندی مانند نوشابه‌ها و نوشیدنی‌های گازدار را کاهش دهید.

 

چه کسانی کاندید تزریق ژل هستند

چه کسانی کاندید تزریق ژل لب هستند؟

تزریق ژل لب به منظور فرمدهی و حجمدهی به لب ها است. تزریق ژل لب باعث جلوگیری از روند پیری نمیشود اما می تواند آن را به تاخیر بیندازد و علائم آن را کاهش دهد؛ همچنین باعث میشود شما ظاهری جذاب تر داشته باشید و اعتماد به نفس شمارا بالا میبرد.

همچنین اگر به مواد زیر فکر میکنید، احتمالا کاندید مناسب تزریق ژل لب هستید:

مطالب مرتبط: تزریق ژل بینی

بهترین مرکز برای تزریق ژل لب کجا است؟

انتخاب یک پزشک ماهر و مرکز معتبر برای تزریق ژل لب بسیار اهمیت دارد زیرا ژل لب به ظرافت و تجربه احتیاج دارد.

برای انتخاب بهترین پزشک و مرکز جهت تزریق ژل لب باید به نکات زیر توجه کنید:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان