6 شگفتی از خواص قرص آناهیل 500

6 شگفتی از خواص قرص آناهیل 500

خانه / تازه های سلامت / 6 شگفتی از خواص قرص آناهیل 500

خواص قرص آناهیل در کاهش التهاب، رفع خون مردگی، کبودی و پیشگیری از ایجاد اسکار (جای زخم) پوست موثر است. پوست از حساس ترین اعضای بدن است که به عنوان اولین سطح دفاعی بدن شناخته می شود به همین دلیل ممکن است که بر اثر عوامل مختلف چون ضربه، سوختگی و یا سایش دچار زخم و کبودی شود.

کبودی که در پزشکی آن را کوفتگی می‌‌نامند، به دلیل آسیب دیدن عروق خونی کوچک زیر پوست، در اثر ضربه دیدن و … ایجاد می‌شود. ممکن است یک آسیب مشخص در دو فرد مختلف، کبودی‌های متفاوت ایجاد کند. مقدار کبودی در افراد با توجه به سن، مصرف برخی داروها و ابتلا به برخی بیماری ها متفاوت است.

پس از انجام سایر روش های زیبایی و جراحی های زیبایی، احتمال دارد زخم و کبودی ایجاد شود و باعث نازیبایی در پوست شوند به همین دلیل بهتر است برای ترمیم و بازسازی سریعتر آن، از داروهای کمک ‌کننده در این زمینه استفاده کرد.

خواص قرص آناهیل در این زمینه منحصر به فرد است. این دارو دارای ترکیبات گیاهی و ساخت کشور ایران است.

پیشنهاد مطالعه: اصلاح قوز بینی بدون جراحی

خواص قرص آناهیل

خواص قرص آناهیل استخراج شده از آناناس

قرص آناهیل یک داروی گیاهی تهیه شده از ماده موثره بروملین است که از ساقه و میوه گیاه آناناس استخراج می شود و در کاهش التهاب، رفع خونمردگی، کبودی و پیشگیری از ایجاد اسکار (جای زخم)  موثر است.

بروملین در واقع ترکیبی از آنزیم های پروتئولیتیک است که از گیاه آناناس استخراج می شود و خواص قرص آناهیل بخاطر همین است. آوازه‌ی آناناس نه فقط بخاطر شیرینی بلکه بخاطر خواصی که داشت خیلی زود در اروپا و آسیا نیز پخش شد و بسیاری به جهت افزایش انرژی، ترمیم و بازسازی بدن خود از این میوه ی آمریکایی استفاده می کنند.

شیرینی زیاد کمپوت آناناس باعث شده افراد مبتلا به دیابت و یا کسانی که به  طعم شیرین علاقه ندارند، نتوانند از خواص آن بهره ببرند که مصرف قرص آناهیل به آنها توصیه میشود.

کاربردهای بروملین

بروملین آناناس

خواص قرص آناهیل 500

بروملین موجود در آناناس می تواند التهاب را از بین ببرد و باعث رفع تورم ها و کبودی شود. بدن به راحتی می تواند بروملین را جذب و وارد خون کند که باعث تنظیم فعل و انفعالات شیمیایی بدن شده و از بروز التهاب در بدن جلوگیری میکند.

خواص قرص آناهیل در بهبود هرچه سریع تر زخم های ناشی ازجراحی مانند جراحی دندان، بینی، پا یا جراحی آب مروارید موثر است.

بروملین موجود در آناناس، باعث التیام زخم ها می شود زیرا جریان خون را بیشتر کرده و سبب می شود مواد مغذی سریع تر به زخم ها برسد.

نفخ معده، دردهای شکمی، اسپاسم و گرفتگی عضلات و … از مشکلات عدم هضم غذا هستند. آناناس برای هضم غذا مناسب است و اسید معده و نفخ را کاهش می دهد.

کاهش ورم بینی بعد از عمل با خواص قرص آناهیل

قرص و داروهایی بسیاری به منظور رفع تورم و کبودی بینی پس از جراحی وجود دارند ولی باید بدانید بسیاری از آنها ترکیبات مضری دارند.

اما از آنجایی که ترکیبات قرص آناهیل طبیعی و سرشار از ویتامین C است معمولا پس از انجام روش های زیبایی چون جراحی بینی، تزریق ژل، لیفت با نخ و … از سوی پزشکان به جهت پیشگیری و درمان کبودی، کاهش ورم و تسریع بهبود زخم، توصیه میشود.

کاهش التهاب جراحی با بروملین

خواص قرص آناهیل برای درمان جای جوش

ممکن است بعد از جوش، پوست شما دچار کبودی و سیاهی ناشی از آن شود. هرچند خواص قرص آناهیل برای کاهش کبودی و ورم، ترمیم زخم و سوختگی است اما بروملین موجود در دارو در طی زمان ممکن اثرات مطلوبی را در کاهش سیاهی و کبودی ناشی از جای جوش داشته باشند.

استفاده از قرص آناهیل بعد از تزریق ژل و چربی

از خواص قرص آناهیل کاهش ورم و تورم است. از آنجاییکه بعد از تزریق ژل یا چربی ممکن است ناحیه ی مورد تزریق دچار ورم شود. توصیه می شود با مصرف قرص آناهیل این مشکل را در کوتاهترین زمان برطرف کنید. 

 نحوه مصرف قرص آناهیل

میزان مصرف قرص آناهیل به شدت زخم و التهاب شما بستگی دارد اما به طور کلی میتوانید روزانه ۱ تا ۳ قرص آناهیل یک ساعت قبل یا دو ساعت بعد غذا مصرف کنید.

موارد منع مصرف قرص آناهیل

بیماران مبتلا به هموفیلی، نارسایی کبد و کلیه، آسم و بیماران دارای ضربان قلبی نامنظم و تاکی کاردی همچنین کسانی که به کرفس، آناناس، هویج و رازیانه حساسیت دارند بهتر است با نظر پزشک مصرف نمایند.

عوارض جانبی قرص آناهیل

مصرف این داروی گیاهی ممکن است در برخی افراد باعث تهوع، استفراغ و حساسیت پوستی شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 108 میانگین: 3.7]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان