خواص ویتامین E برای پوست

خواص ویتامین E برای پوست

خانه / تازه های سلامت / خواص ویتامین E برای پوست

ویتامین ها بر اساس نوع حلالیت آن ها در آب یا چربی به دو گروه جدا تقسیم می شوند، ویتامین های محلول در چربی و ویتامین های محلول در آب.

ویتامین E (ای) نوعی ویتامین  محلول در چربی می باشد.

مطالب مرتبط: پماد برای جوش صورت

این ویتامین هم مانند ویتامین C دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و اثار شیمیایی مخربی که به بافت های بدن لطمه می زند را نابود می کند. ویتامین E در لایه چربی دیواره سلول و داخل سلول قرار می گیرد و از تخریب دیواره سلول جلوگیری می کند و می تواند از غشای سلول محافظت کند.

ویتامین E بخاطر تاثیر بسیار زیادی که در از بین بردن رادیکال های آزاد که سبب پیری زودرس در پوست می شوند، دارد، به عنوان ویتامین جوانسازی پوست شناخته می شود.

بنابراین اگر تمایل دارید پوستتان دچار مشکل چین و چروک نشده و زیبایی تان را با استفاده از محصولات طبیعی بازگردانید باید به سراغ ویتامین E بروید.

– بهره گیری از مکمل های ویتامین E که به صورت کپسول هستند، باید با تجویز پزشک باشد ایم مکمل ها به پوست شما برای بازسازی سریعتر کمک بسیاری می کند و از آن در مقابل آلودگی های محیط پیرامون و نور خورشید حفاظت می کند.شما می توانید پس از شستو کامل صورت تان، در این کپسول سوراخی با سوزن ایجاد کنید و آن را روی سطح پوست تان به عنوان ماسک ماساژ دهید.

معجزه روغن هسته انگور: فواید روغن هسته انگور برای پوست و مو

خواص غالب مصرف ویتامین ای

– با توجه به تاثیر شگرفی که ویتامین E در از بین بردن چین و چروک دارد، یکی از ترکیبات مهم کرم های صنعتی ضد پبری است. ولی تاثیر بهتر آن را زمانی می بینید که شب ها با ترکیب محتوای روغنی این قرص با روغن نارگیل، پوست تان را آرام ماساژ دهید، با این کار پوست صورت تان شاداب تر و جوان می شود.

– شما همچنین می توانید محتویات روغنی چند عدد کپسول را در نرم کننده ی صورت تان بریزید، تا تاثیر شگرف آن در از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز صورت ببینید. همچنین می توانید از ماسک جوانسازی پوست استفاده کنید.

– همچنین این کپسول را می توانید به عنوان یک ماسک برای آبرسانی به پوست و جوانسازی استفاده کنید. اگر محتویات داخل این کپسول را با خیار ترکیب کنید و ماسکی از آن تهیه کنید درخشندگی از بین رفته پوستتان باز خواهد گشت.

– خوردن روزانه ی این کپسول البته با تجویز و تایید پزشک، موجب بهبود سیستم ایمنی و حفاظت از بدن در مقابل بیماری ها به خصوص بیماری های عروقی می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 1.5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان