دستگاه آر اف ترماژ

دستگاه آر اف ترماژ

خانه / تازه های سلامت / دستگاه آر اف ترماژ

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و روشهای غیرتهاجمی، در کنار یک برنامه غذایی مناسب و فعالیت بدنی، استفاده از دستگاههای لاغری استاندارد جهت دستیابی به یک اندام ایده آل و بدن سالم توصیه میشود.

یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لاغری در دنیا آر اف ترماژ است که بدون نیاز به عمل جراحی و عوارض جانبی باعث لاغری موضعی و از بین بردن سلولیت ها می شود. ممکن است بعد از رعایت رژیم غذایی و ورزش کردن به وزن دلخواه خود برسید اما برخی نواحی بدن شما به دلیل رژیم های سخت و ورزش نکردن دچار چاقی موضعی همراه با شلی پوست باشند.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است حتی در افراد لاغر و یا با ورزش و رژیم سخت حل نشود، وجود سلولیت است. در این روش از فرستادن امواج رادیوفرکانسی(رادیوئی) بر لایه‌ های عمیق‌ تر پوست، برای گرم کردن بافت‌ها و تغییر شکل آن‌ها استفاده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: سریع روش درمان افتادگی پوست صورت بعد از لاغری

دستگاه آر اف ترماژ

دستگاه آر اف ترماژ چیست؟

RF  به معنای امواج رادیوفرکانسی است که بیش از 25 سال است بصورت روزمره در اتاقهای عمل با اهداف مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و ایمن بودن آن ثابت شده است. دستگاه آر اف ترماژ با به کارگیری امواج RF یا همان رادیوفرکانسی باعث ایجاد گرمای یکدست در بافت چربی زیر پوست میشود.

از دیگر مزایای رادیوفرکوئنسی این است که علاوه بر لاغری موضعی می‌تواند با فرستادن انرژی گرمایی و تحریک کلاژنسازها، باعث جوانسازی و سفتی پوست شود. این مکانیسم میتواند باعث از بین رفتن چین و چروک صورت، دورچشم، بهتر شدن استریا (ترک های پوستی)، برطرف کردن پیری پوست، رفع غبغب و فرمدهی به صورت، سفتی پوست گردن، دکلته و … شود.

رادیوفرکوئنسی درمانی پرکاربرد است و از آنجایی که دستگاه آراف ترماژ دارای چندین هندپیس مختلف است، برای تمامی ناحیه‌های بدن اعم از نواحی بزرگی مانند شکم و نواحی بسیار کوچکی مانند چانه و غبغب قابل استفاده است. 

عملکرد دستگاه آر اف ترماژ

لاغری موضعی با رادیوفرکانسی معمولاً با استفاده از ترکیبی از امواج رادیویی دوقطبی و تک قطبی روی ناحیه مورد نظر انجام می‌شود تا حرارت مورد نظر در لایه هدف ایجاد شود.

در روش لاغری و درمان سلولیت با دستگاه آر اف ترماژ، گرمای ایجاد شده باعث ذوب شدن چربی میشود. سپس چربی آزاد شده در محل تحت درمان، توسط سیستم لنفاوی جذب می‌شوند. در ادامه این چربی‌ها از طریق عملکرد کبد از بدن دفع می‌شوند که در نتیجه ناحیه مورد نظر تغییر سایز داده و لاغرتر می شود.

همچنین این اثر گرمایی ملایم با گشاد کردن رگها و افزایش جریان خون، موجب خروج آلبومین از داخل رگها به بافت شده و ساخت کلاژن را تحریک می کند. افزایش کلاژنسازی سفت شدن پوست نواحی تحت درمان را بدنبال خواهد داشت.

مطالعات انجام شده در زمینه ماندگاری کلاژن ساخته شده در پوست، بدنبال انجام ترماژ نشان می دهد که این اثرات حداقل دو سال در پوست افراد پایدار بوده و با انجام جلسات درمانی با فواصل توصیه شده میتواند تغییرات چشمگیری ایجاد کند.

آر اف ترماژ برای کدام نواحی بدن کاربرد دارد؟

تجربه آر اف ترماژ در کلینیک آرمان الهیه

به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها درباره آر اف ترماژ مشاوره بگیرید.

فرم ثبت درخواست مشاوره

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

عوارض لاغری با دستگاه آر اف ترماژ

لاغری موضعی با آر اف ترماژ به خاطر نداشتن عوارض جدی و ماندگار مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. با این حال ممکن است با توجه به نوع پوست و شرایط بدن زیباجوی عزیز برخی عوارض جزئی مانند قرمز شدن پوست و ورم محدود ایجاد شود که جای نگرانی نیست زیرا پس از چند ساعت از بین خواهند رفت.

آر اف ترماژ برای لاغری، چند جلسه نیاز دارد؟

همانطور که تجمع چربی ها و سلولیت ها در یک شب به وجود نیامده به همین دلیل نباید انتظار داشته باشید که بلافاصله ناپدید شوند. معمولا تعداد جلسات پیشنهادی 8 جلسه به صورت دوبار در هفته است.

اگرچه در همان جلسات اول نتیجه قابل مشاهده است اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب و ماندگار رعایت رژیم غذایی و فعالیت بدنی توصیه میشود. لازم به ذکر است با توجه به مقدار و ضخامت چربی ناحیه مورد نظر، نیازها و اهداف هر شخص، طرح درمانی خاصی تعیین می شود و ممکن است استفاده همزمان از دستگاه های دیگر مثل کویتیشن، اسکالپشور و … نیز توسط متخصص تجویز شود.

پیشنهاد مطالعه: رفع نواقص بینی بدون جراحی

مزایای دستگاه آر اف ترماژ

مزایای آر اف ترماژ

آر اف ترماژ برای چه افرادی مناسب نمی باشد؟

افرادی که در هر کدام از این گروه های قرار میگیرند و یا مبتلا به هرگونه بیماری خاص هستند و یا هرگونه دارو مصرف میکنند باید قبل از انجام لاغری با دستگاه آر اف ترماژ با پزشک خود مشورت کنند.

آیا آر اف ترماژ با درد همراه است؟

این روش با توجه به عملکردی که دارد، بدون درد است. شاید تنها حسی که در فرد ایجاد میکند حس سوزش بدلیل گرمای ایجاد شده است که قابل کنترل، لحظه ای و مقطعی است.

هزینه لاغری با دستگاه آر اف ترماژ چقدر است؟

هزینه درمان با این دستگاه با توجه به  تعداد نواحی تحت درمان متفاوت است. همچنین تعداد جلسات و استفاده از این دستگاه به صورت تکی و یا در پکیج های لاغری کلینیک آرمان الهیه در قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود از همین رو بهتر است مشاوره حضوری انجام شود تا با معاینه دقیق و تعیین نیازهای شخص، قیمت نهایی آن مشخص شود.

مراقبت های بعد از دستگاه آر اف ترماژ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان