دستگاه رفع غبغب و مشخصات آن

دستگاه رفع غبغب و مشخصات آن

خانه / تازه های سلامت / دستگاه رفع غبغب و مشخصات آن

افتادگی یا بزرگی غبغب یکی از مشکلات شایع زیبایی در افراد است. یکی از راه های های ساده، بدون درد و کم هزینه برای رفع غبغب شما، استفاده از دستگاه رفع غبغب است.

بزرگی غبغب دلایل مختلفی می تواند داشته باشد و بنا به دلیل پیدایش آن، راه حل های مختلفی برای حل آن وجود دارد. ولی این دستگاه می تواند به راحتی مشکل شما را حل نماید. اگر شما هم از بزرگی غبغب خودتان رنج می برید و به دنبال یافتن راه ساده ای برای رفع آن هستید، در ادامه با ما دنبال باشید.

دلایل پیدایش غبغب:

پیدایش غبغب می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برای مثال در برخی افراد به دلیل کوچکی بیش از حد چانه، غبغب برجسته تر و بزرگتر از حالت عادی به نظر می رسد. در برخی این مشکل، به دلیل مشکل در زاویه فک است.

در برخی از افراد، به دلایل ژنتیکی و ارثی، غبغب بزرگ در تمام یا بیشتر اعضای خانواده به چشم می خورد. در برخی نیز وجود چربی زیاد در این ناحیه باعث یک لایه یا حتی چند لایه شدن غبغب می شود

. از دیگر دلایل پیدایش غبغب می توان به بالا رفتن سن هم اشاره کرد. با بالا رفتن سن و شل شدن پوست، یک غبغب بزرگ و افتاده به وجود می آید. برای جراحی غبغب میتوانید به کلینیک آرمان الهیه مراجعه کنید.

راه های رفع غبغب:

راه هایی که برای رفع غبغب وجود دارند، معمولا پرهزینه و دشوار هستند. برای درمان قطعی غبغب ابتدا باید دلیل آن مشخص شود. برای مثال اگر دلیل به وجود آمدن غبغب، کوچک بودن چانه باشد، می توان با تزریق ژل یا فیلر و با افزایش حجم چانه، از بزرگ دیده شدن بیش از حد غبغب جلوگیری کرد. اگر مشکل غبغب به دلیل زاویه نامناسب فک و چانه باشد، می توان با انجام عمل هایی، زاویه چانه را اصلاح کرد. اگر دلیل غبغب چربی های زیر چانه باشد، باید به سراغ لیپوساکشن بروید و چربی های آن قسمت را تخلیه کنید. در نهایت اگر دلیل غبغب، افتادگی پوستی باشد،باید با انجام عمل های زیبایی پوست و کشیدن پوست زیر چانه و گردن، همچنین برای ازبین بردن غبغب استفاده میگردد. رفع غبغب بهترین راه زیبایی میباشد که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاهرفع غبغب
رفع غبغ در یک جلسه

دستگاه رفع غبغب راهی ساده برای رفع غبغب:

یکی از اختراعات جدید و کاربردی و بی دردسر که جدیدا وارد بازار شده است، دستگاه رفع غبغب است. این دستگاه که با نام تجاری neck line slimmer شناخته می شود، یک راه ساده برای رفع قطعی غبغب شماست. این دستگاه توسط یک فیزیوتراپ به نام یونان در کانادا ساخته شده است. شما با خرید دستگاه رفع غبغب از این سایت و استفاده روزانه از آن تنها به مدت پنج دقیقه، می توانید به روشی کاملا کارآمد، غبغب خود را از بین ببرید و چند سال جوان تر به نظر برسید. این دستگاه کاملا با ارگونومی صورت و همچنین با چانه هماهنگ است و می توان گفت یک وسیله طبی است و استفاده مداوم از آن، هیچ مشکلی برای فک و چانه ی شما به وجود نخواهد آورد و در عوض فرم چانه و غبغب شما را اصلاح خواهد کرد. رفع غبغب طب سنتی روشی کار آمد و موثر است.

طرز کار دستگاه رفع غبغب:

دستگاه رفع غبغب به همراه یک کیف مخصوص نگهداری، سه فنر به رنگ های مختلف و سی دی آموزشی و یک عدد دفترچه راهنما به فروش می رسد. این دستگاه در قسمت پایینی، مجهز به یک چسبنده است که بر روی قفسه سینه شما می چسبد تا دیگر نیازی نباشد که آن را با دست بگیرید، از قسمت میانی، دستگاه باز می شود و در داخل جعبه دستگاه رفع غبغب، سه فنر به رنگ های قرمز، سبز و آبی وجود دارد. شما می توانید هر یک از این سه فنر را داخل دستگاه قرار دهید و با آن، به غبغب خود ورزش دهید. برای شروع بهتر است از فنر رنگ قرمز که ضعیف تر است و فاصله ی بین حلقه های آن بیشتر است، شروع کنید. بعد کار خود را با فنر سبز و در نهایتا فنر قوی که به رنگ آبی است، ادامه دهید  . رفع غبغب با لیزر روشی مرسوم برای ازبین بردن غبغب میباشد.

مزیت های دستگاه رفع غبغب:

وقتی خودتان روش هایی که برای رفع غبغب گفته شد را با این دستگاه رفع غبغب مقایسه می کنید، به راحتی متوجه می شوید که هزینه ای که پرداخت می کنید و همچنین دردسر ها درد های ناشی از عمل های جراحی به هیچ عنوان قابل مقایسه با استفاده راحت و ساده از این دستگاه رفع غبغب نیست. علاوه بر این، دستگاه رفع غبغب از هیچ نیروی برق یا باتری ای استفاده نمی کند و تنها منبع انرژی آن، انرژی است که خود شما به آن وارد می کنید . چند دقیقه استفاده از این دستگاه رفع غبغب، مشابه چندین ساعت جویدن آدامس، از شما انرژی می گیرد و باعث چربی سوزی در ناحیه غبغب می شود. رفع غبغب با نخ موثرترین روش ها که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد میباشد.

رفع غبغب
سریعترین راه رفع غبغب

کیفیت دستگاه رفع غبغب:

جراحی غبغب چگونه انجام میشود؟ پاسخ این سوال را در این مقاله مشاهده کنید.کیفیت این دستگاه عالی است و تقریبا می توان گفت که امکان خراب شدن آن محال است. با پایین آوردن چانه، فنر داخلی دستگاه جمع می شود و بالا بردن چانه، فنر باز می شود و این دستگاه برای کار از انرژی مکانیکی ای که شما به آن وارد می کنید، استفاده می کند. بهتر است برای خرید دستگاه رفع غبغب از کیفیت تایید شده و هولوگرام دار استفاده نمایید تا از کیفیت و کارایی آن مطمئن شوید. انواع کم کیفیت هم در بازار وجود دارند ولی مطمئنا به اندازه نوع اصل آن، شما را راضی نخواهند کرد. تفاوت قیمت در نوع هولوگرام دار و بدون هولوگرام ناچیز است ولی پیشنهاد ما به شما، خرید نوع هولوگرام دار و تضمینی دستگاه رفع غبغب است. با خرید دستگاه برطرف کننده غبغب با مناسب ترین قیمت و کیفیت عالی، از روند از بین رفتن غبغب خود، لذت ببرید و سن خود را چندین سال کوچک تر نشان دهید. برای دانستن روش های مختلف از بین بردن غبغب این مقاله را مطالعه کنید.

بهداشت دستگاه رفع غبغب:

تزریق ژل و بوتاکس امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.چون این دستگاه در تماس مستقیم با پوست شماست و به هنگام استفاده مداوم از آن، امکان عرق کردن زیر چانه وجود دارد، بهتر است آن را به طور مداوم ضد عفونی کنید تا از بهداشت آن مطمئن شوید و باعث ایجاد جوش های عفونی یا سایر بیماری های پوستی نشود. این دستگاه یک دستگاه رفع غبغب شناسنامه دار و کاملا استاندارد است. دستگاه رفع غبغب ساخت کانادا است و دارای تاییدیه بهداشت اتحادیه اروپا می باشد. شما با استفاده از این دستگاه در عرض یک الی سه ماه به طور کامل با غبغب خود خداحافظی خواهید کرد و به راحتی برای از بین بردن غبغب خود اقدام میکنید.

از بین بردن غبغب
جراحی غبغب
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان