دمنوش لاغری ارزان و در دسترس

دمنوش لاغری ارزان و در دسترس

خانه / تازه های سلامت / دمنوش لاغری ارزان و در دسترس

دمنوش‌ها یا همان چای گیاهی، خواص بسیار فوق العاده‌ای در درمان بیماری‌های مزمن و بهبود وضعیت بدنی دارند. بعضی از انواع این دمنوش‌ها برای لاغر شدن و چربی سوزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مطلب با چند نوع دمنوش گیاهی بسیار خوش عطر و موثر برای لاغری آشنا خواهید شد.

پیشنهاد مطالعه:کاهش وزن سریع با پوست و مو چه می‌‌کند؟

دمنوش لاغری نعنا

دمنوش نعناع

نعناع باعث افزایش سرعت هضم غذا می‌شود و با داشتن عطر و بویی قوی در کنترل اشتها و کاهش میل به شیرینی‌ها موثر است. این دمنوش شما را سبک و تازه می‌کند. یک فنجان دمنوش نعناع بعد از شام می‌تواند بهترین دسر باشد.

نصف یک فنجان برگ نعناع را در یک لیوان آب جوش بریزید و به همراه چند برش لیموی تازه، برای بیست دقیقه بگذارید که دم بکشد. می‌توانید با کمی نبات یا شهد توت آن را شیرین کنید.

پیشنهاد مطالعه: چگونه به لاغری و تناسب اندام برسیم؟

دمنوش لاغری گل سرخ

دمنوش گل سرخ

گل سرخ دارای آنتی اکسیدان است که به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می‌کند. همچنین باید گفت که، گلبرگ‌‌های گل سرخ منبع غنی ویتامین C و فلاونوئیدهاست، که می‌تواند در هضم غذا و چربی سوزی موثر باشد. دمنوش گل سرخ به تقویت سیستم ایمنی بدن هم کمک می‌کند.

گلبرگ‌های گل سرخ را بیست دقیقه دم بگذارید و بعد میل کنید و از عطر و طعم گل سرخ لذت ببرید. این گلبرگ‌ها را می توانید به همراه چای سیاه و یا چای سفید هم دم کنید.

گلبرگ‌های گل‌ سرخ را همراه با گلیسیرین برای استفاده در ماسک‌های زیبایی طبیعی نیز می‌توان استفاده کرد.

دمنوش لاغری زغال اخته

دمنوش ذغال اخته

ذغال اخته در تثبیت قند خون بسیار موثر است و با کاهش اشتها از میل به خوردن شیرینی‌ها جلوگیری می‌کند. این دمنوش برای افراد مبتلا به قند خون بسیار عالی می‌باشد. همچنین ذغال اخته خواصی مانند تب بری و پاکسازی کبد و دستگاه گوارشی دارد، که می‌تواند به بهبود گوارش کمک کند.

در یک ظرف به اندازه‌ی مساوی آب و ذغال اخته بریزید و بگذارید 10 دقیقه بجوشد. سپس آن را از صافی رد کنید و با یک قاشق، ذغال اخته‌ها را له کنید تا از هسته جدا شوند. این عصاره را به همراه کمی نبات و مقداری دارچین دم بگذارید و بعد میل کنید.

سخن آخر

برای داشتن اندامی ایده آل و متناسب تنها خوردن دمنوش های گیاهی کافی نیست. بلکه شما ابتدا باید ویژگی های یک رژیم اصولی را بشناسید. و با رعایت نکات اصلی آن و با کمک گرفتن از دمنوش های لاغری به اندام ایده آل و سلامت دلخواه خود برسید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان