راه حل از بین بردن قوز بینی استخوانی چیست؟

راه حل از بین بردن قوز بینی استخوانی چیست؟

خانه / تازه های سلامت / راه حل از بین بردن قوز بینی استخوانی چیست؟

از بین بردن قوز بینی راه‌حل‌های زیادی دارد. از علم زیبایی شروع می‌کنیم. به طور کلی زیبایی مطلق نبوده و یک مفهوم نسبی به شمار می‌آید. علم زیبایی تعادل، توازن و تناسب اجزای صورت را همراه با هم در نظر می‌گیرد. تناسب صحیح بین اجزای صورت زیبایی‌های متفاوتی را به همراه دارد. ایدئال و استانداردی برای زیبایی چهره به طور مطلق نمی‌توان تعریف نمود. بینی در مرکز صورت قرار داشته و نقش فراوانی را در تناسب اجزا بازی می‌کند. از بین بردن قوز بینی استخوانی می‌تواند توازن را در صورت برقرار کند. فاصله‌ی دو چشم، ارتباط لب و بینی، لب و چانه، پهنای بینی، ارتفاع بینی و … می‌تواند یک صورت متناسب و چهره‌ای زیبا را پدید آورد. از بین بردن قوز بینی راه‌های زیادی دارد. روش‌های مختلف جراحی ، راه‌حل‌های نوین علم پزشکی که بدون درد و بیهوشی است(مثل از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل یا لیفت با نخ بینی)، راه‌های ورزشی و خانگی، آرایش و کانتور و … را می‌توان از جمله راهکارهای از بین بردن قوز بینی استخوانی شمرد. در هر دوره‌ای از زندگی انسان مفهوم زیبایی متفاوت بوده و امروزه بینی متناسب با چهره برای همه افراد چه خانم‌ها و چه آقایان و با توجه به فرم صورت آن‌ها پسندیده می‌شود. اگر میخواهید فرم دهی بینی بدون جراحی داشته باشید به کلینیک پوست آرمان الهیه نیز میتوانید مراجعه کنید تا زیر نظر متخصصین زیبایی قرار بگیرید.

از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل
رفع قوز بینی با لیزر

انواع قوز بینی استخوانی

قوز بینی انواع مختلفی دارد. علم پزشکی دو دسته قوز کاذب و قوز واقعی را برای انواع بینی استخوانی در نظر می‌گیرد. از بین بردن قوز بینی با ماساژ نیز از جمله روش های متدوال رفع قوز بینی نیز میباشد.

قوز کاذب زمانی است که نقص بینی مربوط به استخوان یا غضروف اضافه‌ای به نام قوز نیست. وقتی که بخش‌های دیگری مثل افتادگی بینی، غضروف نوک بینی، بخش بالایی بینی در قسمت وصل شدن پیشانی به بینی و … دچار نقص هستند و قوز کاذب را پدید می‌آورند.

قوز واقعی از برجستگی استخوان یا غضروف بینی در اثر ژنتیک، ضربه، شکستگی، انحراف بینی و غیره پدید می‌آید. عوامل ارثی قوز بینی با غضروف اضافی را به وجود می‌آورد. رفع قوز بینی با ماساژ نیز روشی خوب برای این کار میباشد.

از بین بردن قوز بینی
از بین بردن قوز بینی در خانه

روش‌های از بین بردن قوز بینی

جراحی پلاستیک یکی از راه‌حل‌های رفع قوز بینی به شمار می‌آید که ممکن است برای افرادی که اطلاع از روش‌های دیگری ندارند اولین راهکار به حساب بیاید. ضخامت پوست بینی در جراحی زیبایی نقش زیادی در زیبایی بینی دارد.

لیفت با نخ بینی یکی از راه‌های نوین در علم پزشکی است که توسط متخصصین برای افرادی که قوز کاذب دارند بیشتر مناسب بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. بالا بردن نوک بینی در قوز کاذب از طریق لیفت با نخ میسر شده و توازن و زیبایی طبیعی را به چهره می‌بخشد. لیفت با نخ بینی نیز یکی از روش‌هایی است که بسیار ساده بوده و در همان لحظه تغییرات آنی زیبایی را بر روی چهره بدون درد و خونریزی خواهد گذاشت. روش های مختلف رفع قوز بینی در این مقاله نوشته شده است.

از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل

برای آشنایی با فرم دهی بینی بدون جراحی این مقاله را بخوانید.از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل نیز امکان پذیر است. با توجه به تشخیص پزشک زیبایی که نوع قوز را مشخص می‌کند از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل رخ می‌دهد. برای افرادی که فرو رفتگی پیشانی در بین دو ابرو و محل اتصال به اسکلت بینی را دارند،  می‌توان از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل را پیشنهاد کرد. از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل تأثیر خود را همان لحظه می‌گذارد و تغییر فرم بینی به شکلی متناسب و بدون ایراد بعد از تزریق نمایان می‌گردد. افرادی که قوز بینی واقعی هم دارند از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل برایشان زیبایی طبیعی در پی خواهد داشت. این روش علاوه بر مقرون به صرفه بودن، بدون دوره نقاهت و بیهوشی نیز می‌باشد. از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بدنی گونه انجام می‌شود که متخصص ژل را در بخش‌های ناصافی و فرو رفتگی تزریق می‌کند و بینی خوش فرم و متناسبی را به وجود می‌آورد. از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل به صورت موقتی است و در چند مرحله با تجویز پزشک می‌تواند انجام شود. موادی که برای از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل به زیر پوست وارد می‌شود کلسیم هیدروکسی اپتات و اسید هیلارونیک می‌باشد.  این ژل به مرور زمان توسط بدن جذب می‌شود و برای داشتن فرم دوباره‌ی بینی به تزریق مجدد نیاز است. زیبایی بینی رایگان و در منزل را در این مقاله بخوانید.

یکی دیگر از راه حل از بین بردن قوز بینی استخوانی را می‌توان آرایش و کانتور به طور موقت نام برد. رفع قوز بینی با آرایش به صورت سایه روشن کردن بینی امکان‌پذیر است. برجسته کردن نقاط زیبا و محو نمودن نواقص بینی با تیره و روشن نمودن آن برای یک شب جشن و میهمانی امکان‌پذیر است. برای تزریق ژل و بوتاکس میتواید بهکلینیک آرمان الهیه مراجعه کنید.

روش‌های ورزشی، ماساژهای خانگی و درمان‌های سنتی را نیز می‌توان به عنوان راه حل از بین بردن قوز بینی استخوانی دانست. بالا بردن نوک بینی در خانه که توسط ماساژ و به مرور زمان رخ می‌دهد باعث می‌شود قوزهای کاذب نیز از بین برود. روش‌های ورزشی دیگری نیز وجود دارند که با تکرار و تمرین قوز بینی را به طور نامحسوسی از بین خواهند برد. چگونگی رفع قوز بینی در این مقاله نشوته شده است.

از بین بردن قوز بینی استخوانی
از بین بردن قوز بینی با ماساژ
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان