رفع افتادگی پوست صورت با روش‌های 2021

رفع افتادگی پوست صورت با روش‌های 2021

خانه / تازه های سلامت / رفع افتادگی پوست صورت با روش‌های 2021

امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، دستگاه‌های مختلفی برای تناسب اندام و زیبایی صورت آمده است، ازجمله این دستگاه‌ها می‌توان به دستگاه هایفو، دستگاه اسکالپشور و دستگاه رداستیم اشاره کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

روش‌های جوان سازی صورت به یک یا دو مورد ختم نمی‌شوند. اگر می‌خواهید صورت شاداب و جوان داشته باشید، در ابتدا پزشکی مجرب در این زمینه پیدا کرده و سپس از روش‌های جوانسازی برای داشتن پوستی محکم و زیبا استفاده کنید. روشی مانند فرم دهی بینی با نخ یا تزریق چربی و ژل یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای جوان‌سازی صورت محسوب می‌شوند. در کنار این دو گزینه نباید از روش دیگری مانند لیفت با نخ غافل شد. با استفاده از نخ‌های مختلف می‌توانید پوست خود را کشیده‌تر کنید. از روش‌های دیگر ازبین‌بردن غبغب است. اگر فکر می‌کنید این مشکل زیبایی شما را کاهش داده، توصیه می‌کنیم که از لیزر لیپولیز استفاده کنید. حتما در ابتدا نظر پزشک خود را در این زمینه جویا شوید.

لیفت با نخ، از روش‌های زیبایی

از روش‌های عالی برای زیبایی که این روزها در میان جوانان و افراد مسن نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته، می‌توان به لیفت بینی با نخ انواع مختلف نخ اشاره کرد. این روش تأثیرات چشمگیری در ازبین‌بردن چین و چروک و افتادگی خواهد داشت. انواع مختلفی از نخ برای این روش استفاده می‌شوند که نوع رایج آن نخ سیلوئت است. میزان تبحر پزشک در انجام این روش بسیار تأثیرگذار است.

استفاده از بی‌حسی‌های موضعی برای انجام این روش توسط پزشک توصیه می‌شود. این نکته را فراموش نکنید که مدت ماندگاری این روش بین ۱۲ تا ۱۸ ماه است و پس از پایان مدت اعتبار باید آن را تمدید کنید. نکته قابل‌توجه این است که با استفاده از این روش می‌توان بینی را نیز تا حد بسیاری کوچک کرده و حالت آن را تغییر داد. برای اینکه بدانید آیا این روش برای جوانسازی صورت شما مناسب است یا خیر، می‌توانید از طریق پزشک مورد نظر خود اطلاعات کامل‌تری در این زمینه کسب کنید.

انواع روش‌های جوان سازی صورت

در ابتدا و قبل از هر اقدامی باید یک پزشک متبحر و باتجربه برای جوانسازی پوست خود انتخاب کنید و معاینات لازم را به انجام برسانید. بهتر است برای انتخاب بهترین روش به توصیه‌های پزشک خود توجه کنید و همیشه واقع گرا باشید؛ چرا که روش‌های جوان سازی می‌توانند تا حدی مشکلات مربوط به افتادگی و چین و چروک صورت شما را برطرف کنند اما به هیچ عنوان نمی‌توان اذعان داشت که این روش‌ها معجزه خواهند کرد. لیفت بینی با نخ از دیگر روش‌های پرطرفدار برای زیبایی و شادابی صورت است.

لیفت با نخ

 

بهترین راهکار فرم دهی بینی

یکی از روش‌های زیبایی بینی و صورت، فرم‌دهی بینی با نخ است که روشی عالی، بدون جراحی و بسیار راحت و مؤثر است که امروزه نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. این روش که به دلیل سادگی پرطرفدار است، بسیار مؤثر و کاربردی است.

کلینیک پوست و مو

با رفع غبغب صورت خود را جوان‌تر کنید

از روش‌های زیبایی صورت، ازبین‌بردن غبغب است. این معضل که اغلب به‌صورت ژنتیکی و ارثی است، باعث می‌شود که چهره فرد دچار تغییراتی شود. به‌عنوان مثال در اثر افزایش وزن یا کاهش یا افزایش چربی در زیر گلو افراد احساس می‌کنند که این ناحیه دچار مشکل شده و در زیبایی آن‌ها تأثیرگذار بوده است. با مراجعه به پزشک چندین روش برای برطرف کردن این مشکل به شما پیشنهاد می‌شود.

به‌عنوان مثال با تزریق در ناحیه غبغب می‌توان آن را تا حد بسیاری از بین برد. از دیگر روش‌ها می‌توان به لیپوساکشن غبغب اشاره کرد. جراحی لیفت گردن روش دیگری است که تأثیر بسزایی در ازبین‌بردن این مشکل خواهد داشت. البته با لیزر لیپولیز نیز می‌توان این مشکل را تا حد زیادی برطرف نمود.

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان