رفع نازیبایی صورت با لیفت با نخ

رفع نازیبایی صورت با لیفت با نخ

خانه / تازه های سلامت / رفع نازیبایی صورت با لیفت با نخ

لیفت با نخ پاسخی به تقاضای افراد برای زیباتر و جوان‌تر شدن است.لیفت صورت با نخ نیز شامل این قانون میباشد. همه کسانی که دوست دارند در تغییری در چهره خود ایجاد کنند راهکاری ساده، مقرون به صرفه، آسان و بدون عوارض را می‌پسندند. لیفت با نخ عملی سرپایی و آسان است که در کمترین زمان تغییرات شگفت‌انگیزی بر روی چهره ایجاد می‌کند.

به همین دلیل امروزه زیبایی و جوانی از طریق لیفت با نخ بدون دردسر انجام شده و مردم لیفت با نخ را برای تغییرات ظاهری خود انتخاب می‌کنند. لیفت با نخ در سراسر دنیا بر روی افراد زیادی انجام شده و نتایج موفق زیادی را به همراه داشته است.

لیفت با نخ استفاده‌های مختلفی دارد و برای موارد زیادی از سوی پزشکان زیبایی تجویز می‌شود. موارد استفاده لیفت صورت با نخ می‌تواند برای همه افراد و در هر سنی که هستند و تمایل به تغییر فرم صورت خود دارند باشد.

لیفت صورت با نخ می‌تواند برای از بین بردن علائم پیری، چین و چروک‌ها، شل شدگی و افتادگی پوست نیز استفاده شود. رفع شل شدگی گردن، شیارهای عمودی و از بین بردن غبغب نیز از طریق لیفت با نخ به راحتی انجام می‌گیرد. لیفت بینی با نخ نیز از جمله روش های زیبایی میباشد

لیفت با نخ
لیفت بینی با نخ

تغییر حالات چهره از طریق لیفت با نخ

خنده یکی از زیبایی‌های صورت هر فرد است. برای داشتن یک خنده زیبا نیاز به استفاده از دندان پزشکی معتبر برای سلامت و زیبایی دندان‌ها و یک متخصص زیبایی برای حذف خطوط خنده و چروک‌های دور لب و متقارن سازی صورت است.

تناسب بین اجرای صورت، قرینه کردن خطوط خنده، حذف شیارهایی که دور لب بر اثر بالا رفتن سن به وجود آمده را می‌توان از طریق لیفت صورت با نخ به دست آورد. لیفت صورت با نخ انتخاب مناسبی برای از بین بردن خطوط خنده که در اصطلاحات پزشکی به نازوبیال معروف هستند می‌باشد.

این خطوط رفته رفته با افزایش سن، در معرض زیاد آفتاب قرار داشتن، تغییر میمیک صورت در حین صحبت و عکس‌العمل‌های چهره، کشیدن سیگار و … پدیدار می‌شوند. لیفت صورت با نخ گزینه مناسبی برای از بین بردن این خطوط با صرف کمترین وقت و هزینه نسبت به جراحی‌های لیفتینگ صورت و روش‌های دیگر است. لیفت با نخ روش عالی زیبا سازی پوست میباشد که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

رفع خط اخم با لیفت با نخ

افراد مختلف از روی عادت و یا عکس‌العمل‌های مختلف و در موقعیت‌های زیادی اخم می‌کنند. در معرض آفتاب قرار گرفتن بدون تجهیزاتی مثل عینک آفتابی، کلاه یا نقاب برای جلوگیری از برخورد نور مستقیم با صورت باعث جمع کردن صورت و اخم کردن می‌شود.

عصبانیت و استرس در چهره بسیاری از آدم‌ها، با اخم و جمع کردن پیشانی نمایان می‌گردد. خط اخم یکی معضلاتی است که با این‌گونه تغییرات در صورت پدیدار می‌شود. خط اخم چهره را عبوس، عصبانی و جدی جلوه می‌دهد. لیفت صورت با نخ راه حل مناسبی برای از بین بردن خطوط عمودی در پیشانی یا خط اخم می‌باشد.

پزشک متخصص زیبایی از طریق لیفت صورت با نخ و بدون بیهوشی، با بی‌حسی موضعی و با استفاده از نخ‌های مخصوص از جنس پروتئین خطوط اخم را در یک جلسه از بین می‌برد. برای دانستن روش عالی زیبایی به این مقاله مراجعه کنید.

برای دانستن برترین نکات لیفت با نخ این مقاله را بخوانید.خطوط افقی پیشانی یکی از مواردی است که زیبایی چهره را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. در اثر بالا دادن پیشانی در موقعیت‌هایی مثل تعجب کردن یا صحبت کردن خطوط افقی پیشانی خود را نشان می‌دهند.

منقبض کردن صورت به طور دائم و در اثر هر کلمه صحبت یا عکس‌العمل از سوی برخی افراد رخ می‌دهد. این انقباض‌های زیاد نیز باعث به وجود آمدن خطوط مختلف مثل خطوط افقی پیشانی می‌شوند. افزایش سن باعث می‌شود استحکام بافت‌ها کم شده و ایجاد شیار در صورت با عادات غلط پدیدار شوند.

رفع خطوط افقی پیشانی از طریق لیفت صورت  با نخ به راحتی انجام می‌شود. لیفت صورت با نخ راهکاری است که خطوط افقی پیشانی را از بین برده و صورتی صاف و بدون چروک را به فرد هدیه می‌دهد. معجزه جوانی در چند دقیقه میباشد که برای دانستن آن به این مقاله مراجعه کنید.

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ بدون اینکه برشی در چهره ایجاد شود انجام می‌گیرد. برای نخ گذاری در زیر پوست از سوراخ‌های یک میلی‌متری در لیفت صورت  با نخ استفاده می‌شود.

لیفت صورت با نخ دوران نقاهتی ندارد. همه افراد بعد از انجام روش لیفت صورت  با نخ به روال طبیعی زندگی بازمی‌گردند. فقط کافی است از انجام ورزش‌های سنگین و خوابیدن بر روی صورت تا دو ماه خودداری نمایند. برای دانستن راز زیبایی بازیگران این مقاله را بخوانید.

لیفت صورت با نخ بدون بیهوشی و با حسی موضعی انجام گرفته و در نتیجه معضلات رسیدن داروی بیهوشی به بدن را ندارد.

لیفت صورت با نخ در عرض نیم ساعت تا 45 دقیقه و در یک جلسه تغییرات مثبت زیادی را بر روی محل مورد جراحی به وجود می‌آورد. بعد از یک جلسه لیفت با نخ در صورتی که زیباجوی از مدل جدید چهره رضایت داشت می‌تواند برای ماندگاری به توصیه پزشک جلسات ترمیم دوره‌ای را نیز انجام دهد.  تزریق ژل و بوتاکس روشی عالی برای زیبایی میباشد.

نتایج لیفت با نخ در همان لحظه قابل مشاهده است. بعد از مدت 4 تا 6 ماهه که نخ‌ها در زیر پوست شروع به جذب شدن می‌کنند، مجدداً تغییرات مثبت روی صورت پدیدار خواهد شد. این تغییرات به دلیل جذب پروتئین نخ‌ها از سوی پوست و کلاژن سازی طبیعی می‌باشد.

لیفت صورت با نخ بدون خونریزی، ورم و کبودی‌های شدید به پایان می‌رسد. ورم ناشی از لیفت صورت  با نخ به میزانی نامحسوس است که خود فرد نیز متوجه آن نخواهد بود.

نتیجه‌گیری:

در عرض زمانی کوتاه از طریق لیفت صورت  با نخ همه نازیبایی‌ها و نشانه‌های پیری را از صورت پاک کنید. فرم دهی بینی بدون جراحی برای زیبایی صورت انجام میگیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان