روش های به روز درمان چین و چروک های صورت

روش های به روز درمان چین و چروک های صورت

خانه / تازه های سلامت / روش های به روز درمان چین و چروک های صورت

لیفت صورت با نخ

روش های درمانی متفاوتی تا امروز جهت رفع چین وچروک و افتادگی پوست مورد استفاده پزشکان قرارگرفته است که از موثرترین آنها شاید لیفت با نخ صورت را بتوان نام برد .
در همین راستا تکنولوژی های به روزی مانند  لیزر co2 وRF فرکشنال (رادیو فرکونسی) چند سالی است که پا به میدان گذاشته است.اساس کارهمه این دستگاه ها تخریب ساختار قدیمی کلاژن پوست وتحریک کلاژن سازی جدید از طریق ایجاد گرمای موضعی در بافت ها می باشد.

لیفت صورت با نخ :

در این روش تعدادی نخ زیر پوست مخصوصا در ناحیه فک پایین، گونه ها و خط خنده گذاشته می شود و در نتیجه آن علاوه رفع افتادگی های موجود کلاژن سازی در پوست اتفاق می افتد که به درمان چروک های ریز صورت هم کمک می کند.

رفع خط اخم

لیزر co2:

مکانیسم کار این نوع لیزر به این صورت است که به جای تابیدن نور در شعاع بزرگ ، شعاع های باریکی از نور به پوست تابیده می شود. انجام این لیزر علاوه بر درمان جای جوش در جوانسازی و پیشگیری از پیری هم موثر است.

RF فرکشنال:

rf فرکشنال دستگاهی می باشد با سری سوزنی شکل با وارد شدن این سوزن ها به پوست و مبادله شدن امواج رادیویی در لایه درم پوست ایجاد گرما می کند و این گرما پوست را وادار به کلاژن سازی می کند. جوانساری با دستگاه ار اف فرکشنال از بهترین خدمات این دستگاه می باشد. علاوه بر جوانسازی، درمان جای جوش به از بین بردن منافذ باز پوستی و سفت شدن پوست کمک بسیاری می کند.

مزوتراپی:

مزوتراپی تزریق مکمل ها به صورت مستقیم به پوست است . مزوتراپی در شفافیت پوست تاثیر بسیاری دارد.

در اخر باید به این نکته توجه داشته باشید که درمان چین و چروک صورت بسته به میزان و نوع مشکل و شرایط فرد مراجعه کننده بسیار متفاوت و متنوع است و حتما باید هر شخص برای دریافت برنامه مختص خود به پزشک پوست مراجعه کند.

نکته: در رفع نقص جوانسازی درمانهای ترکیبی و تکرار بسیار مهم است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان