زیبایی صورت با روش جراحی

زیبایی صورت با روش جراحی

خانه / تازه های سلامت / زیبایی صورت با روش جراحی

صورت انسان نشانگر عواطف، احساسات، واکنش‌ها، حالات روانی، شخصیت و بسیاری از رفتارها است. بالا رفتن سن بر روی صورت انسان بالاترین تأثیر را دارد و به همین دلیل جوانسازی پوست صورت اهمیت می‌یابد. بسیاری دیگر از اندام‌های بدن انسان با افزایش سن تغییر نمی‌کنند اما صورت انسان حتی هر شش ماه یک‌بار تغییر وضعیت می‌دهد. افرادی که در واکنش‌های رفتاری خود عادت به تغییر چهره دارند با این مسئله بیشتر روبرو هستند که تغییرات چهره‌شان در مدت‌زمان کوتاهی بیشتر می‌شود. خنده، گریه، تعجب، اخم، غم و … باعث تغییر حالت چهره شده و افراد را درگیر جوانسازی پوست صورت به طرق مختلف می‌نماید. روند پیری از سنین 25 به بالا در همه افراد آغاز می‌شود. هیچ روش و هیچ شخصی قادر به جلوگیری از روند پیری در پوست نیست و باید به فکر راه‌های پیشگیری و جوانسازی پوست صورت با جراحی یا طرق دیگر باشیم. اما روش‌های مختلفی برای به تعویق انداختن نمایان شدن علائم بالا رفتن سن، نگهداری و جوانسازی پوست صورت وجود دارد. روش‌های آسانی از جمله خواب کافی، نوشیدن آب به میزان فراوان، دوری از داشتن استرس، قرار نگرفتن در معرض آفتاب، مصرف میوه و سبزی به میزان زیاد، ورزش منظم و … می‌توانند روند پیر شدن بدن و تأثیر آن بر روی صورت را به عقب انداخته و جوانسازی را به طور طبیعی به همراه داشته باشند. مطمئناً با رعایت موارد فوق‌الذکر و داشتن لایف استایل سالم می‌توان روند پیری را کند کرد و تأثیر این راهکارهای طبیعی را در جوانسازی  مشاهده نمود.

جوانسازی پوست صورت با جراحی به دلیل تمایل همه انسان‌ها به زیبا بودن و جوان ماندن طرفداران بسیاری دارد. جوانسازی پوست روش‌های مختلفی دارد که افراد از طریق مشاوره با پزشک منتخب، میزان شل شدگی و افتادگی پوست، سن و … روش مناسب خود برای جوانسازی پوست را برمی‌گزینند. جوانسازی پوست صورت با جراحی روشی است که از دیرباز تا به امروز بر روی همه افراد واجد شرایط انجام می‌گیرد. جوانسازی روش‌های مختلفی از جمله لیزرهای مختلف، روش‌های آر اف یا رادیو فرکانسی، لیفت با نخ صورت، جوانسازی پ با جراحی یا لیفت صورت و …در علم پزشکی وجود دارد. برخی افراد نیز از روش جوانسازی پوست در طب سنتی و استفاده از مواد طبیعی و ماسک‌های گیاهی نیز برای زیبا نگاه‌داشتن چهره خود استفاده می‌کنند. در این مقاله در مورد مدل‌های مختلف جوانسازی  با جراحی توضیحاتی خواهیم داشت.

انواع جوانسازی پوست صورت با جراحی

در گام اول می‌توان جوانسازی پ با جراحی را تحت عنوان جوانسازی  و تقارن بیان نمود. در این روش از جوانسازی  با جراحی در بخش‌هایی از پوست که شیار و چین و چروک نمایان شده است، می‌توان این حالت را از بین برد و به شکل قبلی بازگرداند و همچنین روند بروز مجدد آن‌ها را کند نمود. لیزرهای مختلف، تزریق چربی، نخ گذاری،پی آر پی، تزریق ژل و بوتاکس از جمله روش‌های جوانسازی با جراحی محسوب می‌شوند که بدون درد، خونریزی و بیهوشی فرد را به نتیجه‌ی دلخواه می‌رسانند. از طریق روش‌های ذکر شده جوانسازی پوست صورت با جراحی‌های غیرتهاجمی به دلیل نداشتن بیهوشی و بریدگی بر روی سطح پوست صورت گرفته و باعث به وجود آمدن بافت‌های طبیعی و کلاژن سازی طبیعی که در ادامه آن جوانسازی پوست صورت به وجود میاید.

بخش دیگری از جوانسازی پوست صورت با جراحی‌های غیرتهاجمی نام برده شده متقارن نمودن و ایجاد تناسب بین اجزای چهره است. در صورتی که تقارن در اجزای صورت و قرینگی وجود نداشته باشد می‌تواند عدم زیبایی و نافرمی را در چهره پدید آورد. برخی از موارد عدم تقارن و تناسب مثل چانه‌ی فرورفته، نوک بینی افتاده، لاغری بیش از حد صورت، وجود غبغب، نوک بینی افتاده و … باعث بالاتر نشان دادن سن و در پی آن نیاز به جوانسازی  با جراحی به وجود میاید. رفع تمامی این موارد به جوانسازی پوست صورت نیز کمک نموده و چهره فرد را متناسب می‌نماید. یکی از بزرگ‌ترین هنرهای جراحان پلاستیک در جوانسازی  با جراحی این است که عدم قرینگی و تقارن‌های صورت فرد را شناسایی کنند و در حین انجام کار ابتدا آن‌ها را مرتفع نمایند.

 

در روش‌های مختلف جوانسازی با جراحی اولویت با بخش‌های مختلفی از چهره با توجه به آناتومی صورت فرد است. برای برخی افراد برای جوانسازی با جراحی ابتدا باید پلک‌های فوقانی و تحتانی که دارای پف یا افتادگی هستند رفع عیب شوند. در برخی دیگر از افراد برای جوانسازی  با جراحی باید از تغییر فرم ابرو با بالا کشیدن آن یا جراحی از لاله‌ی گوش انجام گیرد.

روش‌های جوانسازی پوست صورت با جراحی‌های غیرتهاجمی به صورت موقتی بوده و نیاز به دوره‌های ترمیمی دارد. جوانسازی پوست صورت با جراحی یا لیفت صورت از روش جراحی به مدت ده تا پانزده سال ماندگار بوده و سپس با روند بسیار آرامی شروع به تغییر خواهد نمود. جوانسازی پ با جراحی از طریق داروی بیهوشی توسط متخصص پلاستیک انجام شده و چند ساعت به طول می‌انجامد. بعد از انجام روش جوانسازی  با جراحی نیاز به مراقبت‌های خاص بوده و دوران نقاهت آن مقداری دشوار و طولانی است. جوانسازی با جراحی معمولاً به افرادی که افتادگی بسیار زیاد و شل شدگی بافت‌های پوست را به طور کاملاً مشخص دارند پیشنهاد می‌شود. انجام روش جوانسازی  با جراحی محدودیت جنسیتی نداشته و برای افراد بالای 50 سال با تشخیص پزشک پیشنهاد می‌گردد. روش‌های جوانسازی پوست صورت با جراحی‌های غیرتهاجمی که در بالاتر به آن‌ها اشاره شد، محدودیت سنی نداشته و برای فرم دهی در بخش‌های مختلف چهره در سنین مختلف نیز انجام می‌شود. هزینه جوانسازی پوست صورت با جراحی بالا بوده و به همین دلیل قابل‌استفاده برای عموم افراد نمی‌باشد. به همین دلایل افرادی که روش جوانسازی پوست صورت با جراحی را انتخاب می‌کنند میانسال و سالمندان هستند. برای چنین افرادی نکاتی مهم در استفاده از روش جوانسازی پوست با جراحی را متذکر خواهیم شد.

مهم‌ترین نکات جوانسازی پوست صورت با جراحی برای افراد میانسال و سالمند:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان