سفت شدن پوست صورت طب سنتی

سفت شدن پوست صورت طب سنتی

خانه / تازه های سلامت / سفت شدن پوست صورت طب سنتی


سفت شدن پوست صورت طب سنتی از روش های تایید شده در درمان افتادگی پوسته. شل شدگی پوست یکی از عارضه هاییه که علل ایجاد آن در افراد مختلف متفاوته. شاید جاهای مختلف زیاد شنیده باشین که افزایش سن مهم ترین علت افتادگی و یا شل شدگی پوسته، ولی واقعیت قضیه اینه که فقط افزایش سن نیست. در این مقاله این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

سفت شدن پوست صورت طب سنتی

سفت شدن پوست صورت طب سنتی


روش های طب سنتی به دلیل هزینه های کم و عوارض اندک همیشه مورد توجه هستن. موادی که در روش های طب سنتی برای درمان عارضه ی شل شدگی پوست و خراب شدن پوست استفاده میشه مواد گیاهیه.

مواد گیاهی اثرات متعددی بر روی پوست دارن که شامل:
تامین ویتامین های مورد نیاز پوست جهت افزایش کلاژن سازی مثل ویتامین های آ و سی
تامین رطوبت پوست از طریق آبرسانی به لایه های رویی
کاهش التهاب پوست که تاثیر فراوانی بر درمان خشکی پوست داره
کاهش موارد اکسیدانی پوست که باعث سرعت بخشیدن به پیری پوست میشه.

برای مطالعه: کرم برای زیبایی پوست


بهترین روغن گیاهی برای سفت شدن پوست صورت طب سنتی

روغن ها از نظر علمی عصاره های گیاهان هستند، یعنی هر نوع مواد مغذی که در داخل گیاهانه در داخل روغن اون گیاه وجود داره. پس زمانی که این روغن ها رو روی پوستمون استفاده میکنیم در حقیقت داریم منبعی از مواد مغذی رو به پوستمون اضافه میکنیم.

واقعیت اینه که هر روغنی خواص خودش رو داره و نمیتونیم با قطعیت روغن خاصی رو به عنوان بهترین روغن بگیم. یکی از خصوصیات خیلی خوب روغن ها اینه که در کنار مواد مغذی که دارن دارای ویژگی چرب کنندگی هستن و چون این ویژگیشون همراه با مواد آنتی اکسیدانه، درکنار نرمی پوست باعث افزایش لطافت هم میشن.


سفت شدن پوست صورت طب سنتی در یک هفته


سفت شدن پوست صورت طب سنتی از جمله روش هاییه که نمیشه ازش توقع تاثیر آنی رو داشته باشیم. علتش هم مشخصه، بدن برای ترمیم هر چیزی نیاز به زمان داره تا بتونه فرایند های سنتزی و متابولیسمی اون رو تکمیل کنه و اصلا توقع آنی داشتن از روش های طبیعی خیلی بی مورده .

اگر تصمیم دارین که یک هفته ای پوستتون رو سفت کنین و برای از بین بردن خرابی پوست صورت بهتره به جای روش های طبیعی دنبال پزشکای زیبایی برای تزریق ژل باشین.

سفت شدن پوست بدن با طب سنتی


مکانیسم های سفت شدن پوست معمولا در همه جای بدن حالا چه صورت باشه یا چه بدن باشه یکسانه. البته ناگفته نمونه که پوست صورت به علت نازک بودن حساس تر از جاهای دیگه بدنه و نیازمند رسیدگی بیشتریه اما به هر حال پوست بدن هم نیاز به رسیدگی داره تا قوام و طراوت خودش رو از دست نده.

برای پوست بدن رایجه که از روغن ها برای ماساژ استفاده میکنن که البته تاثیر خیلی خوبی هم در سفت شدن و لطافت پوست بدن داره.

پیشنهاد مطالعه:جوانسازی صورت با طب سنتی

سفت شدن پوست بدن با طب سنتی


سفت شدن پوست دکتر خیراندیش


سفت شدن پوست صورت طب سنتی از جمله روش های تایید شده ایه که در مطلب پزشکان زیبایی مورد استفاده قرار میگیره و به خاطر نتایج خیلی خوبی که داره اخیرا خیلی مورد توجه قرار گرفته.

در همین راستا دکتر خیر اندیش از این روش موثر برای درمان عوارض پوستی استفاده میکنه که بسیار هم نتایج خوبی داشته.

سفت شدن پوست صورت دکتر ضیایی


همانطور که قبلا به آن اشاره شد روش های زیبایی بر اساس موارد طبیعی به علت عوارض بسیار کم اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفتن. به همین منظور پزشکان زیبایی برای درمان بسیاری از عارضه های پوستی از این روش ها به عنوان درمان های مکمل استفاده میکنن.

دکتر ضیایی از جمله پزشکان زیبایی بوده که از روش های درمانی طبیعی در جهت درمان بسیاری از عارضه های پوستی استفاده میکنه.

ویتامین برای سفت شدن پوست صورت

سفت شدن پوست صورت طب سنتی به دلیل اینکه از طریق موارد گیاهی و طبیعی این کار رو انجام میده. اساس انجام اون بر تامین ویتامین های پوسته.

همانطور که قبلا هم دربارش صحبت کردیم دو تا از ویتامین ها از بقیه خیلی مهم تر که یکی ویتامین C اون یکی ویتامین A هست. ویتامین A برای ساخت ترکیبات پروتئینی پلی ساکاریدی خیلی مورد نیازه و به طور کلی باعث تحریک ژن ساخت این ترکیبات میشه و طبق مطالعات صورت گرفته تاثیر خیلی زیادی در کاهش عوارض پیری پوست داره. ویتامین C برای ساخت کلاژن ها ضروریه.

ویتامین برای سفت شدن پوست صورت

در ساخت کلاژن ها یک آنزیمی وجود داره که برای عملکردش نیاز فراوانی به ویتامین C داره. کمبود ویتامین C باعث از کار افتادن این آنزیم شده و ساخت کلاژن متوقف میشه در نتیجه پوست میره به سمت پیری و افتادگی.

علاوه بر این دو ویتامین، ویتامین های دیگه ای هم برای پوست مفیدن که شامل ویتامین E و ویتامین های گروه B که نقش زیادی در افزایش نرمی و لطافت پوست دارند. ویتامین E دارای نقش آنتی اکسیدانیه و ویتامین های گروه B باعث عملکرد بهتر متابولیسمی در پوست میشن. همچنین می توانید مقاله ی فواید و ضررهای مصرف ویتامین E برای پوست و تاثیر ویتامین B۳ بر پیشگیری سرطان پوست را مطالعه کنید.  


خلاصه نکات مقاله

سفت شدن پوست صورت طب سنتی از جمله روش های موثر در درمان عارضه های پوستیه که امروزه به دلیل عوارض و هزینه های کم مورد توجه قرار گرفته. یکی از مزیت های مهم این روش اینه که ترکیبات اون کاملا در دسترسن و حتما نیاز نیست شما دنبالشون تو فروشگاه های گرون قیمت و دور از دسترس باشین.

البته این روش تاثیر آنتی روی پوست نداره و معمولا دوره های چند ماهه باید استفاده بشه تا روی پوست اثر گذاری داشته باشه . اخیرا این روش در مطب های زیبایی هم مورد استفاده قرار میگیره و طرف دارای زیادی هم پیدا کرده

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 22 میانگین: 3]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان