فیلر بینی گوشتی

فیلر بینی گوشتی

خانه / تازه های سلامت / فیلر بینی گوشتی

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که تنها افرادی که بینی های استخوانی دارند میتونن از روش زیبایی فیلر استفاده کنند، ولی باید بدونید بدونید افرادی که بینی گوشتی هم دارند، میتونن از فیلر بینی گوشتی استفاده کنند و در واقع افرادی هم که از این روش زیبایی استفاده کرده اند نتیجه بسیار عالی و بی نظیری رو دریافت کردن. برای انجام دادن روش زیبایی فیلر بینی گوشتی باید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید. که اونا رو در ادامه بیان میکنیم.

فیلر بینی گوشتی و کوچک کردن بینی گوشتی با لیزر

فیلر بینی گوشتی و کوچک کردن بینی گوشتی با لیزر

 شما باید بدونید که تنها راه کوچک کردن بینی عمل جراحی نیست، بلکه شما میتونید با فیلر بینی گوشتی بینی خود رو کوچک تر از آنچه که هست نشون بدید. یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از لیزر برای کوچک کردن بینی داره اینه که تنها در چند دقیقه بینی گوشتی کوچک میشه و نیازی به جراحی و بستری شدن هم نداره. اگر شما بینی گوشتی ندارید و میل به تزریق فیلر بینی استخوانی هستید می بایست به صفحه اختصاصی فیلر بینی استخوانی بروید.

در واقع بسیاری از افرادی که از خونریزی و بیهوشی در هراس هستند ولی میخواهند بینی خود رو کوچک کنند باید بدانند که استفاده کردن از لیزر برای اونا بسیار عالی و بی نظیر هست. لیزر یکی از روش های زیبایی به شمار میره که برای زیبا سازی بسیاری از نواحی صورت و بدن از اون استفاده میکنن که برای درمان بینی گوشتی هم از این روش استفاده زیادی میشه.

تجربه لیفت با نخ در کلینیک آرمان الهیه

اگر این روش نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

فرم ثبت درخواست مشاوره

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

معایب کوچک کردن فیلر بینی گوشتی

شما باید بدونید که لیزر با اینکه یکی از بهترین روش های زیبا سازی صورت و بدن به شمار میره، ولی برای اینکه بینی گوشتی رو کوچک تر کنه چندان روش تایید شده ای نیست. یعنی اگه شما میخواید از ژل بینی گوشتی استفاده کنید، چندان به این مورد امید نداشته باشید. شاید برای شما جالب باشد که امروزه تعداد قابل توجهی از مردم به دنبال اصلاح خط خنده خود، اقدام به تزریق ژل خط خنده می کنند. اگر شما نیز قصد انجام اینکار را دارید ؛ اولین کاری که باید انجام دهید این است که بر روی ژل خط خنده کلیک کنید و به صفحه اختصاصی آن بروید.

چرا که برخی از بینی های گوشتی به خوبی با لیزر درمان میشوند، ولی برخی دیگر از بینی های گوشتی چندان نمیتونن با بینی گوشتی کوچک شوند. در واقع فناوری لیزر تا اون حد پیشرفت نکرده که وارد استخوان بینی بشه و بتونه بینی رو کوچک کنه، ولی با این وجود اگه بینی گوشتی باشد در کوچک تر کردن اون امیدی وجود نداره.

فیلر بینی گوشتی، بهترین روش کوچک کردن بینی گوشتی

فیلر بینی گوشتی، بهترین روش کوچک کردن بینی گوشتی

امروزه از آنجایی که علم بسیار پیشرفت کرده باید بدونید فیلر بینی گوشتی یکی از بهترین روش های کوچک کردن بینی گوشتی به شمار میره.

شما اگه میخواید از این روش استفاده کنید باید بدونید که بهترین پزشک رو برای انجام این روش انتخاب کنید، در واقع اگه پزشک شما مهارت و تخصصی در انجام این روش نداشته باشد، بدون شک بینی گوشتی شما هیچ تغییری نمیکنه، بنابراین به شما توصیه میکنیم که به دنبال بهترین و با تجربه ترین پزشک برای انجام تزریق ژل بینی گوشتی باشید. در واقع روش های بسیاری در فیلر بینی وجود داره که پزشک بهترین اون رو برای بینی شما انجام میده.

فیلر بینی گوشتی و لیفت بینی گوشتی

 بینی هایی که گوشتی هستند پوست ضخیمی دارند و چربی روی اونا هم تا حدودی زیاده، همچنین باید بدونید جراحی کردن بینی هایی که گوشتی هستند هم تا حدودی دشواره، لیفت بینی های گوشتی از جمله بهترین روش هایی هست که در فیلر بینی گوشتی تاثیر داره و بسیاری از افراد از این روش استفاده میکنن.

ولی باید بدونید که لیفت بینی به وسیله روش های متنوعی روی بینی انجام میشه که برخی از مهمترین اونا رو رد ادامه معرفی میکنیم تا آشنایی بیشتری با اونا داشته باشید. روش های کوچک کردن بینی با لیفت عبارت هست از :

1. لیفت بینی گوشتی با پلاسما جت

پلاسما جت یکی از دستگاه هایی هست که برای فیلر بینی گوشتی مورد استفاده قرار میگیره، این دستگاه قدرت بسیار زیادی داره و به همین دلیل شاید روی پوست سوختگی سطحی ایجاد کنه و یا اینکه پوست به وسیله این دستگاه تا حدودی جمع بشه. بیشتر پزشکانی که از لیزر برای کوچک کردن بینی استفاده میکنن، این دستگاه رو در مطب خود دارند و برای اینکه بینی رو کوچک تر کنند از این دستگاه استفاده مینمایند.

شما برای اینکه از این دستگاه برای کوچک تر کردن بینی خود استفاده کنید، باید با پزشک مشورت کنید و به صورت حضوری با او صحبت کنید. پزشک باید به خوبی تشخیص بدید که آیا شما برای انجام روش فیلر بینی گوشتی با این دستگاه میباشید. و یا اینکه کاندید مناسبی نیستید.

از آنجایی که با استفاده از این دستگاه پوست بینی تا حدودی جمع میشه، باید بدونید که بینی هم کوچک تر خواهد شد، به همین دلیله که بسیاری از کسانی که بینی گوشتی دارند از این دستگاه استفاده میکنن.

3. لیفتینگ بینی گوشتی با ژل

تزریق ژل به بینی از دیگر روش های فیلر بینی گوشتی هست که با استفاده از این ماده بینی بسیار خوش فرم تر و زیباتر میشه. برای استفاده از این روش باید بدونید که ژل به بینی تزریق میشه و به همین دلیل بینی هم خوش فرم تر میشه. فرورفتگی هایی که در بینی وجود داره با استفاده از این روش بسیار بهبود پیدا میکنه و بر همین اساسه که زیبایی بینی تضمین میشه.

2. لیفتینگ بینی گوشتی با ژل

بسیاری از پزشکانی که در زمینه لیفتینگ بینی تخصص دارند این روش رو هم از جمله بهترین روش های کوچک تر کردن بینی گوشتی میدانند و از اون برای بسیاری از افرادی که بینی گوشتی دارند استفاده میکنه.

برای اینکه از این روش فیلر بینی گوشتی استفاده کنید و به بینی خود ژل تزریق کنید، باید به نکته بسیار مهمی توجه داشته باشید. و اون هم اینه که پزشک ماهری رو برای این روش انتخاب کنید. تخصص و تجربه پزشک در این زمین موجب میشه که تزریق ژل بینی شما به بهترین نحو ممکن انجام بشه، بنابراین دقت داشته باشید. که نزد بهترین و با تجربه ترین پزشک برای تزریق فیلر بینی خود بروید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 3.5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان