قیمت تزریق فیلر بینی

قیمت تزریق فیلر بینی

خانه / تازه های سلامت / قیمت تزریق فیلر بینی

تزریق ژل بینی یک روش غیر جراحی محسوب می شود که به کمک آن می توانید به رفع ایرادات بینی بپردازید. در این روش بوسیله فیلر می توان انحنا، برآمدگی ها و فرورفتگی های بینی را اصلاح کرد که باعث میشود بینی صاف و خوش فرم به نظر برسد.

اگر بینی شما دچار ناهنجاری های خفیف در پشت و طول آن است، می توانید آن را با تزریق فیلر اصلاح کنید اما اگر در تیغه و استخوان بینی دچار مشکل هستید این روش موثر نخواهد بود و باید از روش لیفت بینی با نخ یا جراحی بینی استفاده کنید.

البته کسانی که پس از عمل جراحی به فکر اصلاح در برخی نقاط بینی خود هستند، می توانند به جای جراحی مجدد، تزریق فیلر بینی انجام دهند. در واقع این روش به رفع ایرادات چون  انحراف و افتادگی کم و قوز کمک شایانی خواهد کرد و باعث برگرداندن توازن و تعادل به چهره خواهد شد.

در قیمت تزریق فیلر بینی عوامل بسیاری نقش دارند که برای آشنایی بیشتر شما این عوامل را در ادامه به طور کامل معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد مطالعه: رفع نازیبایی صورت با لیفت با نخ 

قیمت تزریق فیلر بینی ایرانی و خارجی

عوامل موثر بر قیمت تزریق فیلر بینی

هزینه فرمدهی و لیفت بینی با تزریق فیلر بسیار کمتر از روش های جراحی است که به عوامل مختلفی بستگی دارد و هزینه دقیق آن در جلسه مشاوره پس از تشخیص نیاز و خواسته زیباجو، توسط زیباجو تعیین می شود. ممکن است برخی مرکزها هزینه‌ی بسیار کمتری برای تزریق فیلر دریافت کنند. با توجه به این که هزینه‌ی نهایی به برند و مقدار فیلر تزریق شده بستگی دارد، قیمت ها نباید خیلی متفاوت باشند. اگر جایی هزینه‌ی بسیار کمی دریافت می ‌کند، به احتمال زیاد از مواد مصرفی بی کیفیت و حتی تاریخ گذشته استفاده می کند.

پارامتر و عوامل مختلفی که برروی هزینه های تزریق فیلر بینی موثر هستند:

فیلرهای تزریقی انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند، مانند کشور سازنده، ترکیبات به کاربرده شده و ماندگاری که در کیفیت و نتیجه آن اهمیت فراوانی دارند.

معمولا اگر فیلر ایرانی نباشد با توجه به نوسانات قیمت ارز و دیگر دلایل مرتبط با آن قیمت بیشتری دارد؛ همچنین طبیعی است که هرچه کیفیت ژل بهتر و برند آن معتبر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

از همین رو توصیه میشود که نوع و اصالت فیلر خود را حتما از پزشک بپرسید و از تزریق هرگونه ژل نامعتبر جدا پرهیز کنید.

 

مقدار فیلر مورد نیاز دومین عامل موثر در قیمت تزریق فیلر بینی است زیرا هزینه هر یک سی سی فیلر برندهای مختلف، متفاوت است. مقدار فیلر مورد نیاز باید توسط پزشک با توجه به نیاز و خواسته زیباجو تعیین شود و هرچه میزان آن بیشتر باشد، شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

 

میزان ماندگاری فیلر بینی عامل موثر بعدی در تعیین هزینه تزریق فیلر بینی است. ماندگاری فیلر به نوع ترکیبات و جنس آن بستگی دارد که هرچه مرغوب تر باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

  

تزریق فیلر بینی برای دائمی شدن به ترمیم احتیاج دارد. با اینکه ممکن است میزان فیلر تزریق شده در جلسات ترمیم متفاوت باشد اما شما باید هزینه فیلرهای تزریق شده در هر جلسه را بپردازید.

معمولا با توجه به فرم بینی و نیاز شما، سه تا شش جلسه ترمیم به فواصل 3 تا 6 ماه نیاز خواهد بود.

 

پس از جلسه ی مشاوره ممکن است با توجه به نیاز بینی و صورت شما، سایر روش ها مانند لیفت با نخ در کنار تزریق فیلر بینی توصیه شود تا به نتیجه بهتری دست پیدا کنید که لیفت بینی با نخ خود هزینه متفاوتی دارد که باید آن را در نظر بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: رفع نواقص بینی با لیفت با نخ 

 آیا بیمه قیمت تزریق فیلر بینی رو پرداخت میکنه ؟

پیشنهاد مطالعه: قیمت تزریق با نخ 

آیا بیمه قیمت تزریق فیلر بینی را پرداخت میکند ؟

افرادی که دارای بیمه هستند، این سوال برایشان پیش می آید که هزینه تزریق فیلر تحت پوشش بیمه قرار میگیرد یا خیر.

این افراد باید بدانند به طور کلی بیمه هیچ هزینه ای را برای عمل های زیبایی پرداخت نمی کند و از آنجایی که تزریق فیلر بینی یکی از عمل های زیبایی به شمار میرود، بیمه هیچ هزینه ای را پرداخت نخواهد کرد.

 

عوارض جانبی تزریق فیلر بینی

 

بسیاری افراد از انجام این روش بدلیل عوارض آن از جمله نکروز بینی هراس دارند. اما باید بگوییم بدلیل انجام بسیار زیاد این تکنیک و همچنین تجربه ی کافی پزشک احتمال بروز این مشکل را به صفر رسانده ایم و حتی درصورت بروز آن براحتی این مشکل را میتوانیم حل کنیم و جای هیچ نگرانی نیست.

تورم ، کبودی ، خونریزی از عوارض شایع پس از تزریق فیلر بینی می باشد که تقریبا اجتناب ناپذیر هستند و بدلیل مکانیسم خاص بدن، فعالیت ها و خوراکی های مصرف شده ایجاد می شوند که با انجام برخی مراقبت ها در حداقل زمان از بین خواهند رفت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان