لیزر مدیو استار مونولیت

لیزر مدیو استار مونولیت

خانه / تازه های سلامت / لیزر مدیو استار مونولیت

به طور کلی رشد موی زائد مخصوصا در خانم ها مطلوب و خوشایند نیست. امروزه لیزرموهای زائد به عنوان یک راه حل نسبتا دائمی و ایمن برای از بین بردن موهای زائد بدن زنان و مردان رواج یافته است. طی سالهای اخیر دستگاه های لیزر مختلفی عرضه شده اند که هرکدام با توجه به تکنولوژی و طراحی خاص خود، عملکرد متفاوتی دارند. انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد با توجه به نوع پوست، رنگ و ضخامت مو برای هر فرد متفاوت می‌باشد.

دستگاه لیزر مدیو استار مونولیت ساخت کمپانی اسکلپیون آلمان، یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه های لیزر موهای زائد محسوب می شود که به دلیل استفاده از طول موج لیزر دایود برای انواع پوست‌ها مناسب است.

دستگاه لیزر مدیو استار مونولیت، بدلیل داشتن چند هندپیس بزرگ، سرعت و قدرت زیادی در رفع  موهای زائد دارد. این دستگاه لیزر همچنین روی همه ی انواع و رنگ پوست و همه ی ضخامت های موی زائد تاثیر گذار است. از همین رو اگر شماهم چندین دستگاه لیزر موهای زائد را امتحان کرده اید اما نتیجه ی خوبی نگرفته اید لیزر مدیو استار مونولیت بهترین انتخاب برای از بین بردن موهای زائد شما است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

پیشنهاد مطالعه: معجزه ی زیبایی با لیفت با نخ

لیزر مدیو استار مونولیت

دستگاه لیزر مدیو استار مونولیت چیست؟

همانطور که قبلا هم گفتیم اصلی ترین تفاوت دستگاه های لیزر، نوع لیزر (طول موج) به کاربرده شده در آنهاست. طول موج های به کاربرده شده در این دستگاه ها معمولا الکساندرایت، دایود، ND YAG و IPL است.  امروزه دایود با طول موج 810 نانومتر به دلیل اثرگذاری بر روی انواع رنگ پوست و ضخامت مو از محبوب ترین طول موج هاست. مواد نیمه هادی مثل گالیم، آرسنیک، آلومینیوم و ایندیم از مهمترین موادی هستند که در ساخت این دستگاه استفاده شده اند و به شکل کریستال با اندازه بسیار کوچک در قالب دستگاه لیزر مدیو استار به کار گرفته شده اند. مدیو استار با استفاده از طول موج های مناسب میتواند جذب بالایی در ملانین ریشه موهای زائد داشته باشد و سرعت از بین بردن موهای زائد را افزایش دهد. مدیو استار مونولیت با طول موج دایود و ترکیبی منحصر به فرد از جدیدترین تکنولوژی ها، سیستم خنک کننده یکپارچه بسیار کارآمد و ۳۶۰ درجه، رفع موهای زائد انواع پوست را به شکل ایمن، تضمین می کند.

این دستگاه بدلیل مجهز بودن به دو هندپیس ویژه، سبک، محکم و قابل انعطاف به راحتی برای رفع موهای زائد زنان و مردان با دقت بالا در نواحی دشوار مانند بالای لب یا خط بیکینی به کار می‌رود و عمق نفوذ بیشتری را برای از بین بردن فولیکول‌های موهای عمیق فراهم می‌کنند تمامی این مزایا در کنار هم باعث شده اند مدیو استار مونولیت مؤثرتر، سریع‌تر و ملایم‌تر از سایر دستگاه‌ها لیزر باشد.

قدرت لیزر مدیو استار بیش از 5 هزار وات است که باعث افزایش سرعت عمل این دستگاه در از بین بردن موهای زائد می شود. شاید شماهم شنیده باشید که حذف موهای کرکی و نازک با لیزر موهای زائد امکان پذیر نیست و حتی باعث ضخیم شدن آنها می شود؛ اما باید بدانید امروزه رفع موهای کرکی نواحی چون صورت، شکم، بازو، پشت کمر و باسن با دستگاه مدیواستارمونولیت بدلیل بهره گیری از طول موج دایود امکان پذیر می باشد.

ویژگی های دستگاه لیزر مدیو استار مونولیت

لیزر دایود برای تمام تایپ های پوست حتی تیره قابل استفاده است و به علت قدرت نفوذ زیاد به عمق پوست، می‌تواند موهای زیر پوستی را نیز از بین ببرد. مدیو استار قادر به تولید لیزر در طول موج های 755، 810 و 940 نانو متر است که شرایط خوبی برای از بین بردن ریشه انواع موهای زائد دارد. شرایط تابش این نوع لیزر در محدوده اشعه مادون قرمز است. طول موج 940 نانومتر که به وسیله مدیو استار ایجاد می شود باعث می گردد تا عروق تغذیه کننده فولیکول مو مسدود شود و خون رسانی و تغذیه ریشه مو مختل گردد و موهای زائد به سرعت پاکسازی شوند.  

وجود دو هندپیس سرعت لیزر موهای زائد را چند برابر کرده و باعث صرفه جوی در زمان خواهد شد.  

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار بدلیل مجهز بودن به سیستم کولینگ هوشمند 360 درجه، به یکی از کم دردترین دستگاه های لیزر موهای زائد در دنیا کرده تبدیل شده است. سیستم خنک کننده هوشمند 360 درجه دستگاه لیزر مدیو استار علاوه بر کنترل نمودن حرارت پوست، مانع بالا رفتن دماي سطح پوست و سوختگي شده و در عین حال حرارت لازم جهت رفع موهای زائد را به هیچ عنوان کاهش نداده و با کمترین میزان درد و بدون آسیب و سوختگی درمان را دلپذیر و ملایم به پایان برسانید.  

مهمترین ویژگی این دستگاه، وجود اسپات سایز مربعی شکل است که باعث می شود سطح پوست بهتر لیزر شود و با توجه به شکل مربع پرتو خروجی، امکان سوختگی به شدت افت خواهد کرد.  

از دیگر قابلیت های دستگاه لیزر مدیو استار قابل تنظیم بودن طول موج با انرژی های مختلف برای از بین بردن انواع موهای زائد با توجه به انواع رنگ پوست و فولیکول مو است.  

عدم رعایت بهداشت لیزر موهای زائد میتواند عاملی برای انتقال بسیاری از بیماری ها باشد به همین دلیل بهداشت دستگاه لیزر موهای زائد بسیار مهم است. دستگاه لیزر مدیواستار مونولیت یکی از بهداشتی ترین دستگاه های لیزر در میان سایر دستگاه های لیزر موهای زائد است. زیرا علاوه بر مقطع شات، بدنه هندپیس دستگاه نیز با سلفون یکبار مصرف چندین لایه پوشانده میشود و برای هر نفر تعویض میشود.

پیشنهاد مطالعه: رفع نواقص بینی با لیفت با نخ

مزایای لیزر مدیو استار مونولیت

مزایای لیزر موهای زائد مدیو استار مونولیت

تجربه لیزر مدیو استار مونولیت در کلینیک آرمان الهیه

به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها درباره لیزر مدیو استار مونولیت مشاوره بگیرید.

فرم ثبت درخواست مشاوره

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

عوارض دستگاه لیزر مدیو استار مونولیت

برخی شایعات مبنی بر سرطان زا بودن و یا ناباروری در زنان و مردان وجود دارند اما باید بدانید کاملا اشتباه هستند. دستگاه لیزر مدیو استار مونولیت یکی از دستگاه های ایمن و بدون عارضه جدی به شمار می آید. البته در برخی زیباجویان عزیز بعد از لیزر موهای زائد با دستگاه مدیو استار مونولیت، ممکن است کمی درد، قرمزی و تورم ایجاد شود که کاملا طبیعی است و بدلیل از بین رفتن فولیکول های مو ایجاد میشود از همین رو جای نگرانی نیست؛ چنانچه به مراقبت های توصیه شده توجه کنید پس از چند ساعت از بین میروند. جهت جلوگیری و کاهش بروز هرگونه عارضه پس از دستگاه لیزر مدیو استار مونولیت همواره به موارد مهم قبل انجام لیزر دقت کنید و از مهارت و تجربه اپراتور خود مطمئن شوید.

آیا لیزر مدیو استار مونولیت درد دارد؟

لیزر مدیو استار مونولیت به دلیل استفاده از سیستم خنک کننده 360 درجه، کمترین میزان درد و سوزش را به همراه دارد. البته از آنجایی که سطح درد و ناراحتی در این روش به میزان تحمل درد فرد، نوع پوست و منطقه تحت لیزر بستگی دارد و نمیتوان گفت کاملا بدون درد است. برای مثال بدلیل نازک بودن پوست برخی قسمت های بدن مانند پشت لب، صورت، پشت ساق پا و … که پوست نازک تری دارند ممکن است کمی درد حس شود جهت پیشگیری از ایجاد درد و ناراحتی می توان از پماد بی حسی موضعی استفاده کرد.

لیزر مدیو استار مونولیت برای چه افرادی مناسب است؟

لیزر مدیو استار مونولیت هیچگونه محدودیت سنی ندارد و مناسب انواع تایپهای پوستی و مو است. همه ی زنان و مردانی که قصد از بین بردن موهای زائد در هر ناحیه از بدن خود را دارند حتی اگر پوست تیره و یا موهای کرکی داشته باشند میتوانند از این لیزر استفاده کنند. همانطور که اشاره کردیم این لیزر حتی برای پوست های حساس قابل استفاده است البته قبل از شروع جلسات لیزر مدیو استار مونولیت اگر داروی خاصی مصرف میکنید و یا به بیماری مبتلا هستید و یا هرگونه شرایط خاصی که دارید را با اپراتور و پزشک خود در میان بگذارید. 

تعداد جلسات لیزر موهای زائد مدیو استار مونولیت

تعداد جلسات لیزر موهای زائد با مدیو استار مونولیت برای افراد مختلف بین 6 تا 8 جلسه توصیه میشود. جنس مو، تراکم، روش اصلاح ناحیه‌ی تحت درمان و واکنش بدن شما در تعداد جلسات لیزر اهمیت دارند که توسط اپراتور تعیین خواهد شد. همچنین با توجه به اینکه همه نواحی بدن پاسخ و واکنش یکسانی به لیزر مدیو استار مونولیت ندارند، تعیین فاصله ایده آل بین جلسات را اپراتور بسپارید. توجه داشته باشید موهای تمام قسمت های بدن همیشه در دو چرخه استراحت و رشد هستند و انواع دستگاه های لیزر فقط می توانند موهای زائد در حال رشد را از بین ببرند و تأثیری روی موهای زائد در حال استراحت ندارندبه همین دلیل بهتر است بعد از اتمام جلسات خود، هر 6 ماه یک بار لیزر موهای زائد را تکرار (شارژ) کنید.

پیشنهاد مطالعه: عوارض تزریق بوتاکس

هزینه ی لیزر مدیو استار مونولیت

هزینه دستگاه  لیزر زائد مدیو استار مونولیت

به دلیل آنکه نوع و رنگ پوست، تراکم و ضخامت مو، در افراد متفاوت است بنابراین تعداد جلسات برای هر فرد فرق میکند. همچنین نواحی مورد نظر در تعیین و برآورد هزینه دقیق لیزر مدیو استار تاثیر گذار است از همین رو جهت اطلاع دقیق از هزینه ها بهتر است حتما با پزشک و اپراتور خود مشورت کنید. 

نکات قبل از لیزر موهای زائد مدیو استار مونولیت

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد مدیو استار مونولیت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان