لیفت با نخ جادوی زیبایی !

لیفت با نخ جادوی زیبایی !

خانه / تازه های سلامت / لیفت با نخ جادوی زیبایی !

امروزه بیشتر افراد به دنبال راهی برای زیبایی و جوانسازی پوست خود هستند و یکی از درمان های زیبایی، لیفت با نخ می باشد که در آن به آرامی و به سادگی پوست کشیده می شود. لیفت با نخ یکی از متداول ترین راه ها برای داشتن پوستی صاف تر و جوان تر می باشد که تمامی چین و چروک ها را از بین می برد.

با استفاده از این روش آسان می توان یک پوست صاف و زیبا داشت و از تمامی عوارض جانبی ناشی از عمل های جراحی فرار کرد. با ما همراه شوید تا درباره روش زیبایی لیفت با نخ کمی بیشتر بدانید.

پیشنهاد مطالعه:درمان قطعی افتادگی صورت

لیفت با نخ
لیفتینگ صورت با نخ

لیفت با نخ

بهتر است بدانید که لیفت با نخ یکی از درمان ها و بهترین روش جایگزین برای داشتن پوستی زیبا و صاف می باشد. در این روش پوست افتاده به آرامی و سادگی کشیده می شود و تمامی مشکلات افتادگی پوست از بین برده می شود. روش لیفت با نخ یکی از بهترین روش های درمانی می باشد که هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و فرد می تواند در یک مدت زمان کوتاه بهبود یابد.

در این روش پزشک متخصص از نخ های غیر قابل مشاهده استفاده می کند و با بکارگیری آنها در زیر پست، پوست را بالا می کشد. لیفت با نخ باعث کلاژن سازی بهتر پوست می شود و تمامی نگرانی های ناشی از چین و چروک شدن صورت را از بین می برد. در زمان استفاده از لیفت با نخ می توان تغییرات را در پوست مشاهده کرد و  شاهد بالا رفتن پوست در نواحی مختلف صورت شد. لیفت با نخ روش عالی زیبا سازی پوست نیز میباشد.

روش لیفت با نخ

همانطور که گفته شد در روش لیفت با نخ، پزشک متخصص زیبایی نخ را در بافت زیرین پوست قرار می دهد و فیکس می کند. در این روش پزشک زیبایی هیچ گونه برشی بر روی سطح پوست ایجاد نمی کند تا که بتواند ناحیه های شل و افتاده نواحی مختلف صورت را به سمت بالا نگه دارد. این روش یکی از بهترین راه های جوان سازی پوست می باشد و تمامی نواحی شل و افتاده صورت را به سمت بالا نگه می دارد.

نتیجه بدست آمده از لیفت صورت با نخ بسیار رضایت بخش و خوب بوده و تا کنون توانسته افراد زیادی را راضی نگه دارد و از خطرات و عوارض ناشی از عمل جراحی به میزان بسیار زیادی کاسته است. برترین نکات لیفت با نخ در این مقاله نوشته شده است.

پیشنهاد مطالعه: رفع نقص بینی بدون جراحی و بیهوشی

لیفت صورت با نخ
لیفت با نخ صورت

استفاده از نخ های قابل جذب در لیفت

جالب است بدانید که در این روش زیبایی، پزشک متخصص از نخ های مخصوص و قابل جذب استفاده می کند. این نخ ها با قرارگیری در زیر پوست به سادگی جذب می شوند و اصلا هیچ گونه نیازی به جراحی وجود ندارد. البته باید بدانید که این نخ ها اصلا قابل مشاهده و رویت نمی باشند. این نخ ها با بالا کشیدن پوست باعث تحریک آن شده و فرایند کلاژن سازی طبیعی پوست ادامه خواهد یافت.

در این روش با جذب شدن نخ فرایند سلول سازی پوست فعال تر می شود و مانند دوران جوانی احساس خواهید کرد که پوستی صاف و شفاف دارید. هنگامی که پروتئین سازی و کلاژن سازی پوست افزایش می یابد، ضخامت بافت زیرین پوست نیز افزایش می یابد و در نتیجه باعث سفت شدن پوست می شود. با این روش می توان صورتی جوان و زیبا داشت.

جنس نخ های استفاده شده در این فرایند بسیار خاص است و برای ثابت نگه داشتن پوست مورد استفاده قرار می گیرند. لیفت بینی بهتر است یا جراحی بینی؟ جواب این سوال در این مقاله ذکر شده است.

مشاهده تغییرات بعد از چند هفته

فردی که لیفت بینی با نخ را انجام می دهد، در همان هفته اول شاهد ایجاد تغییراتی در پوست خود خواهد بود. اما بعد از هفته سوم به بعد که کلاژن سازی در زیر پوست آغاز می شود، شاهد تغییرات بیشتری خواهید بود.

اما روند تغییرات در همین جا متوقف نمی شود و تا هفته هفتم ادامه دارد و هر چه زمان می گذرد تغییرات بیشتری را در زیر پوست خود مشاهده می کنید.

بعد چند هفته که نخ به طور کامل جذب پوست می شود و کلاژن سازی به مرحله پایانی خود می رسد، تغییرات اساسی را مشاهده خواهید کرد. این تغییرات ماندگار هستند و تا حدود چیزی بیش از 3 سال باقی خواهند ماند. بعد از این مدت می توان دوباره لیفت با نخ را انجام داد. هر آنچه لازمه لیفت با نخ است در این مقاله یاد شده است.

نخ های بکار رفته در لیفت

همانطور که گفته شد نخ های بکار رفته در لیفت دارای جنس خاصی می باشند و در زیر پوست قرار می گیرند تا که جذب شوند. نخ های زیبایی با نام پی دی او هستند که به سبک کره ای قابل جذب هستند. اما نخ های مخصوصی که برای لیفت بکار برده می شوند دارای نام کاگ می باشند و خارهایی بر روی سطح نخ وجود دارد.

البته جنس این نخ ها نیز از پی دی او می باشد و قابل جذب می باشند. نا گفته نماند که قیمت این نخ ها بسیار بالا است. لیفت بینی با نخ نیز از جمله روش های مرسوم زیبایی هست.

این نخ ها با داشتن خارها باعث کشیده شدن پوست به سمت بالا می شوند و فرد در همان زمان انجام کار می تواند حس کند که پوست او کشیده می شود.

جالب است بدانید که هر دو نوع نخ بکار رفته در لیفت با نخ قابل جذب هستند و بعد از چیزی حدود هفت ماه به آب و دی اکسید کربن تبدیل می شوند. برای دانستن روش کاهش چین و چروک صورت به این مقاله مراجعه کنید.

نخ های بکار رفته در این روش استریل و البته یک بار مصرف هستند. با این روش بسیار عالی و موثر می توان در هر زمانی احساس جوانی کرد و از زندگی شاد لذت برد.

پیشنهاد مطالعه: آیا لاغری با دستگاه واقعیت دارد؟

لیفت بینی
لیفت بینی با نخ

فواید استفاده از لیفت با نخ

همانطور که می دانید بعد از سن 30 سالگی روند تولید کلاژن سازی در بدن کاهش می یابد و شاهد افتادگی در نواحی مختلف پوست هستیم. استفاده از این نخ ها باعث می شود که از پیری زودرس جلوگیری شود و مانع افتادگی صورت شود.

بعد از استفاده از این روش می توان شاهد برطرف شدن تمامی چین و چروک ها شد. این روش را می توان بر روی تمامی نواحی صورت مانند اطراف گونه، فک و گردن، پیشانی، دور دهان، اطراف بینی و … انجام داد.

افرادی که از این روش استفاده کرده اند شاهد از بین رفتن چین و چروک صورت بوده اند و از پوستی سفت برخوردار شده اند. این افراد احساس کشیدگی را در محل مورد استفاده احساس می کنند و شاهد تغییرات در همان جلسه اول هستند.

البته یکی از مواردی که همه افراد نگران آن هستند، جای زخم و جای سوزن است. جالب است بدانید که هیچ گونه اثر زخم و جای سوزنی بر روی پوست باقی نخواهد ماند و اصلا احساس درد در نواحی مختلف پوست نخواهید داشت.  تزریق ژل و بوتاکس روشی برای زیبایی است.

سن مناسب برای لیفت با نخ

همانطور که می دانید بیشتر افراد از سن 30 سالگی به بعد شاهد ایجاد تغییرات در زیبایی و جوانی پوست خود هستند. از آنجایی که کلاژن سازی در لایه درم پوست انجام می شود و بیشتر در افراد جوان قابل مشاهده است، بهتر است لیفت با نخ در دوران جوانی انجام داده شود.

این روش ماندگار و آسان را هر فردی می تواند در هر سنی انجام دهد و از داشتن پوستی زیبا و صاف لذت ببرد. امروزه آقایان نیز می توانند از این روش برای داشتن جوانی و زیبایی استفاده کنند.  فرم دهی بینی بدون جراحی نیز صورت میگیرد.

همیشه انجام عمل های زیبایی عوارض خاص خود را دارند و برای مدتی فرد را از انجام فعالیت های روزانه باز می دارند. اما این روش بدون داشتن هیچ گونه عوارضی فرد را در کوتاه ترین زمان ممکن به زیبایی می رساند و هیچ گونه ممانعتی برای فعالیت های روزانه ندارد.

البته یکی از مهم ترین مسائلی که در این روش مورد توجه قرار می گیرد، هزینه بسیار مناسب و خوب لیفت با نخ می باشد. هموراه افراد مختلف همیشه از هزینه های ناشی از عمل های جراحی گریزان هستند. اما لیفت با نخ تمامی نگرانی ها را از بین برده است و با یک روش ساده و ارزان زیبایی و جوانی را به همه هدیه می دهد.

 پزشکان متخصص زیبایی در این زمینه تجربه کافی را دارند و با استفاده از تکنیک های خاص خود از بهترین روش برای از بین بردن چین و چروک ها استفاده می کنند. این پزشکان از بهترین روش های زیبایی و وسایل بهداشتی استفاده می کنند. هدف اصلی داشتن پوستی زیبا می باشد و بهتر است این کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپاریم تا از داشتن پوستی زیبا و صاف لذت ببریم.

با انجام این روش می توان روند طبیعی کلاژن سازی پوست را دوباره به آن برگرداند و دوباره پوستی سفت و محکم مانند دوران جوانی داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان