لیفت با نخ روشی عالی زیبایی برای همه

لیفت با نخ روشی عالی زیبایی برای همه

خانه / تازه های سلامت / لیفت با نخ روشی عالی زیبایی برای همه

لیفت با نخ راهکاری نوین برای زیبا شدن و جوان شدن پوست است. در سراسر دنیا افراد به دنبال راه چاره برای جلوگیری و کند کردن روند پیری هستند. لیفت بینی روش‌های مختلف جوان سازی پوست و از بین بردن چروک‌ها و اثرات پیری زیاد و متنوع هستند.

انواع ماساژها با کرم‌های طبیعی و شیمیایی، جراحی‌های صورت و گردن، لیفت با نخ، تزریق انواع ژل و بوتاکس و فیلر و ….متدهای متنوع برای بازگشتن صورت و پوست به دوره‌ی جوانی و شادابی است. اما کدام یک از این موارد واقعاً تأثیرگذار بوده و می‌تواند پوست و چهره را بانشاط و جوان کند؟

روش لیفت با نخ متدی است که امروزه پاسخگوی بسیاری از این موارد بوده است. شیارهای پوستی که بر اثر بالا رفتن سن در طول و عرض پیشانی به وجود آمده، خطوط خنده در دور لب‌ها، افتادگی گونه‌ها بر اثر تضعیف شدن بافت‌های پوستی که با بالا رفتن سن پدیدار می‌شوند.

چین‌خوردگی‌های بین دو ابرو، چروک‌های عمودی بر روی گردن که مانع از پوشیدن لباس‌های زیبا برای خانم‌ها می‌شود و بسیاری موارد دیگر که از علائم افزایش سن هستند از روش نوین لیفت با نخ رفع شده و ظاهری زیباتر را به افراد هدیه می‌دهند.

لیفت با نخ را می‌توان نقطه عطف حوزه زیبایی در پزشکی نامید. لیفت با نخ با صرف کمترین زمان و هزینه‌ای کمتر نسبت به راه‌های دیگر می‌تواند افراد را به نتیجه‌ای مطلوب برساند.لیفت صورت با نخ نیز از جمله روش هایی است که در زیبا سازی پوست اصتفاده میشود.

لیفت با نخ
لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ برای زیبا سازی پوست

به طور کلی پوست برای نگه داشتن و سفت ماندن بافت‌های خود از پروتئین کلاژن داخل درمی خود استفاده می‌نماید. روش لیفت بینی با نخ پروتئین کلاژن ساز پوست را شارژ می‌کند. به مرور زمان و با افزایش سن روند کلاژن سازی به طور طبیعی کم شده و ایستا می‌شود.

لیفت بینی به طور مجدد این فرآیند را در زیر پوست احیا می‌کند. زمانی که پوست کلاژن سازی را متوقف می‌کند تمام عوامل محیطی بر روی پوست باعث می‌شود که شیارها و چروک‌ها پدیدار شده و خود را نشان دهند.

تکنیک‌ها مختلفی که برای جوان سازی پوست انجام می‌شوند باید مانند لیفت بینی بتوانند کلاژن سازی را احیا کنند تا پوست به طور طبیعی جوانی را بازیابد. لیفت بینی با استفاده از جنس نخ‌هایی که دارد و مکانیسم اثر این نخ‌ها باعث کلاژن سازی مجدد در زیر پوست می‌گردد. لیفت با نخ روش عالی زیبا سازی پوست نیز میباشد.

پزشک متخصص از طریق لیفت با نخ و قرار دادن نخ‌ها در جایگاه‌های مناسب زیر پوست شیارهای مختلفی مثل خط خنده، چروک‌های ریز دور چشم، چروک‌های پیشانی، افتادگی و شل شدگی گونه و … را برطرف می‌کند. اگر میخواهید با برترین نکات لیفت با نخ آشنا شوید این مقاله را مطالعه کنید.

به طور کلی مکانیسم اثر اصلی لیفت با نخ استفاده از نخ‌هایی است که جنس پروتئینی دارند و علاوه بر تأثیر اولیه بر پوست که آن را بالا می‌شکند، مدتی بعد که پروتئین موجود در نخ‌های لیفت بینی جذب می‌شود باعث تحریک بافت پوستی و کلاژن سازی طبیعی می‌گردد.  فرم دهی بینی بدون جراحی در کلینیک آرمان الهیه انجام میشود.

کسانی که جراحی لیفتینگ صورت(Face Lift) انجام داده‌اند و از نتایج آن راضی نیستند و یا حاضر به انجام این جراحی سنگین با هزینه‌های بالا و دوران نقاهت سخت نمی‌باشند روش لیفت بینی را انتخاب می‌کنند. اگر میخواهید با معجزه جوانی در کمترین زمان  این مقاله را مطالعه کنید.

لیفت با نخ برای چه کسانی مفید است؟

برای دانستن رفع نا زیبایی صورت این مقاله را بخوانید.لیفت با نخ را می‌توان برای تمامی افراد مناسب دانست. علاوه بر افرادی که می‌خواهند از طریق لیفت بینی نشانه‌های پیری را از بین ببرند، کسانی که از فرم صورت خود راضی نیستند نیز از طریق لیفت بینی می‌توانند شکلی جدید و دلخواه داشته باشند.

فرم دهی فک و گونه از دیگر کارهایی است که روش لیفت با نخ می‌تواند انجام دهد. خانم‌ها دوست دارند صورت‌هایی ظریف داشته باشند. بانوانی که صورت‌های پهن و U شکل که مردانه می‌باشد را دارند می‌توانند از طریق لیفت با نخ این مدل را تغییر دهند تا به فرم مطلوب برسند.

حتی افرادی که ترس از عمل بینی دارند هم از طریق لیفت بینی می‌توانند فرم و شکل بینی خود را بدون جراحی تغییر دهند. کسانی از داشتن غبغب رنج می‌برند با روش لیفت بینی به راحتی غبغب را از صورت و چهره خود حذف می‌کنند.

کسانی هستند که به طور ژنتیکی یا در اثر ضربه و تصادفی دچار غیر قرینگی در برخی بخش‌های صورت شده‌اند. لیفت بینی به کمک این افراد نیز می‌آید. به طور مثال در برخی افراد فرم یک ابرو با ابروی دیگر متفاوت است یا بر روی پیشانی بالاتر یا پایین‌تر قرار دارد. لیفت بینی این حالت را از بین می‌برد و هر دو ابرو را مشابه هم می‌کند. برای دانستن جوانی و زیبایی فقط با یک نخ این مقاله را بخوانید.

لیفت بینی
لیفت با نخ بینی

فواید لیفت با نخ

لیفت با نخ را می‌توان یکی از پرفایده‌ترین و کاراترین روش‌های جوان‌ سازی دانست. لیفت بینی با کمترین تهاجم و بالاترین سرعت تغییر می‌تواند بیشترین اثر را بر روی محل مورد نظر بگذارد. امکان ترمیم و تکرار و تغییر فرم در صورت عدم رضایت در روش لیفت با نخ وجود دارد و اصطلاحاً برگشت‌پذیر است.

لیفت بینی بدون جای گذاشتن جای زخم باعث طبیعی بودن این روش می‌شود. نخ‌ها در روش لیفت بینی از سوراخ‌های یک میلی‌متری زیر پوست قرار می‌گیرند. به همین دلیل در روش لیفت بینی جای زخم یا اسکار بر روی صورت باقی نمی‌ماند. برای دانستن روش عالی زیبا سازی پوست به این مقاله مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری:

لیفت با نخ روش برگزیده امروزه برای زیبایی و جوانی در سراسر دنیا می‌باشد که با کمترین عارضه فرد را به نتیجه دلخواه می‌رساند.  تزریق ژل و بوتاکس بسیار جذاب و عالی میباشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان