لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت

لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت

خانه / لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت

امروزه یکی از دغدغه های افراد زیبایی و نداشتن نواقص جزئی در صورت هست. شیوه های نادرست زندگی مانند قرار گرفتن طولانی مدت جلو نور آفتاب، آلاینده های محیطی، مصرف سیگار، نواقص مادرزادی و … تأثیرات زیادی بر روی پوست و ظاهر افراد میذاره. شاید شما هم در اطرافتون با آدمهایی برخورد کنید که نواقص جزئی دارن و این نواقص ممکنه با عمل جراحی هزینه های زیادی رو به دنبال داشته باشه. یکی از بهترین راه حل های برای از بین بردن نواقص لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت هست. با ما همراه باشید.

عمل های زیبایی بینی ؛ از شایع ترین عمل های روز دنیا

یکی از شایع ترین جراحی ها که در ایران هم اپیدمی شده، جراحی بینی هست که شاید بیشتر افراد با روش های مدرن و کم هزینه امروزی به نتیجه دلخواه خود برسن و اصلاً نیازی به جراحی پیدا نکنند.

یه سوال مهم: لیفت صورت با نخ

حتی بیشتر افراد ممکنه از تیغ و برش جراحی واهمه داشته باشند و هیچ وقت به خاطر ترس خود نتونن به ظاهر مورد رضایت خود دست پیدا کنند. اما در این میان راه کار چیه و چگونه می توان به این افراد کمک کرد؟

آیا شما تا به حال در مورد لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت چیزی شنیدید؟ مگر ممکنه بدون جراحی و برش، بینی خود رو جمع تر کرد. با پیشرفت تکنولوژی هر روز شاهد موفقیت های بزرگی در صنعت پزشکی هستیم.

پلاسما جت یکی از مدرن ترین دستگاه ها برای از بین بردن افتادگی و پیری پلک، لیفت صورت، درمان روزنه های باز پوست، درمان لک، درمان اسکار آکنه، درمان چروک های ریز، لیفت بینی، لیفت غبغب، درمان خط خنده و خطوط اخم و …هست. با ما همراه باشید تا هر آنچه راجع به پلاسما جت میخواید رو در اختیار شما قرار دهیم.

دستگاه پلاسما جت( قلم پلاسما ) چیه؟

امروزه رایج ترین جراحی ها در خصوص جوانسازی لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت هست و یکی از ایمن ترین روش های جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس هست.

دستگاه ظریف و بسیار دقیق پلاسما با به کارگیری ولتاژ موجود در هوا بین سوزن دستگاه و گازهای طبیعی منتشرشده روی پوست کار میکنه و یک منبع جریان مستقیم با ولتاژ بالا رو تأمین میکنه و با داشتن یک اپلیکاتور با یک الکترود فعال در دست پزشک نزدیک به سطح پوست کار میکنه.

ایجاد حفره و خراش های تیره بر روی سطح پوست بعد از پلاسما، که کربن کراست نام دارد به شکل نقطه نقطه و معمولاً تا یک هفته از بین می رود.

این روش زیبایی برای افرادی که مشکلات قلبی دارن، خانم های باردار، افراد مبتلا به بیماری های غددی، وجود پلاتین یا موارد مشابه در اندام های داخلی، وجود التهابات چرکی در نواحی تحت درمان، انواع سرطان ها و …توصیه نمیشه. به شما توصیه میکنیم تا درباره لیفت بینی با نخ هم اطلاعاتی رو بدست بیارید تا بهتر تصمیم بگیرید.

روش کار لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت چیه؟

برای انجام لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت بهتره ابتدا اطلاعات جامعی در مورد نحوه کار پلاسما جت به دست بیاوریم. عملکرد این دستگاه به گونه ایه که با یوهمه کردن گاز میان اپلیکاتور و پوست، با ایجاد بار الکترونی تأثیرات خود رو بر روی غشای پوست میذاره. در این پروسه بافت های آسیب دیده پوست و سلول های پوست تحریک میشه که سبب جوان سازی و ترمیم پوست میشه.

عملکرد این دستگاه بر گونه ایه که با نزدیک شدن به پوست و هدف قرار دادن پوست آسیب دیده، به ترمیم و بازسازی پوست کمک میکنه. پرتوهای این دستگاه به تمام نواحی پوست نفوذ میکنه و به آرامی روند ترمیم و حذف پوست اضافه رو انجام میده.

روش کار لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت چیه؟

انجام لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت بینی به چه صورت است؟

یکی از مناسب ترین روش ها برای جمع کردن بینی روش لیفت بینی با دستگاه پلاسما جته. با توجه به اینکه شایع ترین عمل های زیبایی در دنیا، عمل بینی هست و در بیشتر مواقع افراد نتیجه مطلوب رو نمیگیرن. ریسک این عمل زمانی زیاد میشه که افراد بینی گوشتی دارن و ممکنه بعد از جراحی دوباره بینی به حالت قبل برگرده و مجدد فرد تصمیم به جراحی بگیرد و اینکه جراحی دوم رضایت بخش تر باشه بسیار کمه.

از شیوه های جدید درمانی که بسیار مؤثر واقع شده، پلاسما جت هست که در رفع چین و چروک و لیفت بینی نتایج رضایت بخشی رو داشته. البته نباید از میزان رضایت مردم از تکنیک لیفت صورت با نخ قافل شد.

روش پلاسما جت بدون تیغ و جراحیه و از متد مستقیم جامد به گاز استفاده میشه. لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت به گونه ایه که با قلم پلاسما یک لایه سطحی از پوست بینی و نواحی که بیشتر دچار نقص هستند، سوزونده میشه و گرمای حاصل از سوزاندن در لایه ی اپیدرم متمرکز میشه و این فرآیند باعث جمع شدن لایه های زیرین پوست میشه.

قبل از انجام پلاسما جت بر روی بینی، ناحیه مورد نظر به صورت موضعی بی حس میشه و به صورت نقطه نقطه لایه سطحی پوست سوزونده میشه. زخم های کوچک حاصل از سوزاندن طی مدت زمان بسیار کمی حتی کمتر از یک هفته ترمیم پیدا میکنن و اصلاً نگرانی بابت ماندن جای زخم ها نیست.

مزایای لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت در مقایسه با سایر روش های جراحی

یکی از بهترین روش های فرم دادن به بینی گوشتی لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت هست. که این روش کاملاً جدید و غیر تهاجمی محسوب میشه. از مهم ترین مزایای استفاده از پلاسما جت در لیفت بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از پلاسما جت نیاز به جراحی و مراقبت های بعد از جراحی و بی هوشی کامل رو ندارد و با بی حسی موضعی روند درمان پیش می رود.
  • بهترین روش برای افرادیه که دارای بینی گوشتی هستند و دچار شلی و افتادگی قسمت های خاصی از بینی هستند.
  • زمان انجام این روش بسیار کم و حدود ۳۰ دقیقه و سریعاً درمان انجام میشه.
  • التهابات ناشی از پلاسما جت کمتر از ده روز رفع میشه و فرد پس از یک هفته به روند عادی زندگی برمیگرده.
  • نتیجه این روش بسیار رضایت بخش بوده و مدت زمان زیادی ماندگاری دارد.
  • عوارض بسیار کمی دارد و با دوره نقاهت کوتاه این عوارض کاملاً برطرف میشه.
  • هزینه پلاسما جت نسبت به جراحی های باز بسیار کم و مقرون به صرفه.

لیفت بینی با دستگاه پلکسر

سؤالی که ذهن بیشتر افراد متقاضی جراحی بینی رو به خود درگیر کرده اینه که آیا لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت مؤثر واقع میشه؟ افراد برای فرار از جراحی و هزینه بر بودن اون به انواع روش های کوچک شدت بینی از جمله کوکتل بینی، پیکسر بینی، گیره بینی و … روی میارن.

اما یکی از روش های که در سراسر جهان تبلیغات گسترده ای دارد و هر روز متقاضیان زیادی رو به سوی خود میکشه. لیفت بینی با پلکسر هست.

پلکسر در اصل همان شبیه روش پلاسما هست و برای از بین بردن چین و چروک های دور چشم و حالت دادن به بینی گوشتی کاربرد دارد. پلکسر با تبدیل کردن هوای بین سوزن دستگاه و پوست بینی به پلاسما، باعث جمع شدن پوست میشه.

استفاده از دستگاه پلکسر به گونه ایه که روی سطح پوست سوراخ های کوچکی رو ایجاد میکنه و باعث انقباض و کشیده شدن پوست میشه. از طریق گرمای پلکسر گوشت زیر پوست سوزونده میشه و به مرور پوست جمع میشه.

عوارض پلکسر بینی گوشتی

وقتی برای لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت یا پلکسر اقدام کنیم باید در مورد عوارض احتمالی اون هم آگاهی داشته باشیم. وقتی گرمای این دستگاه باعث سوزاندن پوست میشه و سوراخ هایی رو در سطح پوست ایجاد میکنه. قطعاً سطح پوست دچار التهاب شدید، سوزش، خارش، قرمزی در محل تحت درمان میشه.

با توجه به نوع پوست افراد و همچنین نظر افرادی که این روش رو انجام داده اند ممکنه جای زخم و سیاهی ناشی از پلکسر تا مدتی بر روی محل باقی بماند و رفته رفته جاهای سیاه و زخمی قرمز میشن و نهایتاً از بین می روند.

پلکسر بینی بر روی افرادی که می خواهند بینی کوچک و عروسکی داشته باشند جوابگو نیست و نباید نتایج فراتر از انتظار داشته باشیم. همچنین این روش دائمی نهست و تغییرات اون موقتی هست و اگر بخواهید نتیجه دائمی بگیرید حتماً باید جراحی بینی رو انجام دهید.

ماندگاری پلکسر بینی

ماندگاری پلکسر بینی

شاید بیشتر افراد بدون آگاهی از ماندگاری پلکسر بینی اقدام به لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت میکنن و بعد از مدتی نارضایتی خود رو از این روش ابراز میکنن. قطعاً روش های تهاجمی زیبایی بینی ماندگاری بالایی دارن و در بیشتر موارد دائمی هستند اما روش غیر تهاجمی پلکسر موقتی هست چون این روش یک نوع فرآیند کلاژنیه.

مدت زمان ماندگاری دقیقی برای این روش وجود ندارد و بسته به روش و تکنیک مورد استفاده توسط متخصص زیبایی، می توان انتظار ماندگاری تا سه سال رو داشت. در بیشتر موارد افراد برای تثبیت ماندگاری پلکسر چندین جلسه اون رو تکرار میکنن ولی هیچ وقت به ماندگاری دائمی دست پیدا نمیکنن.

تفاوت لیفت بینی با دستگاه پلکسر و لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت

اگر با مفهوم لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت و نحوه انجام این روش آشنا شده اید بهتره به بیان تفاوت پلکسر و پلاسما جت بپردازیم. استفاده از پلکسر و پلاسما جت کاملاً متفاوته.با توجه به اینکه در هر دو روش از یک تکنیک و عملکرد به نام پلاسما برای لیفت بینی و رفع چین و چروک صورت استفاده میشه.

دستگاه پلکسر دارای سوزنی به قطر ۰.۵ میلی متر هست که با ایجاد یک قوس پلاسمایی بین سوزن و پوست باعث آب شدن سلول های چربی زیر پوست و در نهایت جمع شدن پوست میشه و پلاسما از حرارت دادن و یوهمه کردن گاز به وجود می آید. پلاسما روش جایگزینی برای جراحی ها هست.

تفاوت دستگاه های پلاسما جت و پلکسر

مهم ترین تفاوت پلاسما جت و پلکسر در قدرت عملکرد دستگاه و قیمت دستگاه هست. امروز نوع جدیدتر پلکسر پلاس قدرت اون رو دارد که با یک جلسه افتادگی پلک رو درمان کند و برای رسیدن به نتیجه مطلوب و رضایت بخش یک جلسه ترمیم رو هم در نظر گرفت.

اما در مورد پلاسما جت این موضوع صدق نمیکنه و ممکنه تعداد جلسات طولانی بشه گاها رسیدن به نتایج مطلوب از طریق پلاسما جت به ده جلسه یا بیشتر می انجامد. پس با این حال روش پلکسر به دلیل نتیجه بخش بودن در زمان کم قیمت بالاتری دارد و افراد زیادی ممکنه اون رو به پلاسما جت ترجیح دهند.

علم پزشکی از سه روش پلاسما جت، پلکسر، پلکسر پلاس به عنوان جراحی نرم نام می برد که فرد میتونه با هزینه کم و زمان کم به زیبایی دلخواه خود برسد.

لک بعد از پلاسما جت

وقتی بخواهیم لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت رو انجام دهیم قطعاً در اثر سوزاندن سطح پوست زخم هایی به شکل نقطه نقطه ایجاد میشه ممکنه بعد از ترمیم زخم، لک زخم یا اسکار ایجاد بشه. با سوزاندن پوست و آسیب به لایه عمقی پوست یا درم، لک زخم به وجود می آید.

لک بعد از پلاسما جت

اما زخم هایی که در اثر آسیب به سطح پوست یا اپیدرم ایجاد میشه معمولاً تبدیل به لک نمیشن و ترمیم پیدا میکنن اما قبل از انجام پلاسما جت افراد رو از نظر پوست حساس و وجود حساسیت های پوستی معاینه میکنن و در صورت وجود هر گونه مشکل پوستی این روش به هیچ عنوان توصیه نمیشه.

جای زخم بعد از لیفت بینی با پلاسما جت

با توجه به اینکه انجام لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت امروزه بسیار فراگیر شده و در اون بدون نیاز به برش و بخیه زدن به زیبایی پلک و بینی کمک میکنن. عدم استفاده از بی حسی های تزریقی و استراحت بعد درمان موجب شده تا افراد زیادی به سمت این روش کشیده شوند.

اما هر تکنولوژی عوارض خاص خود رو دارد و بر روی پوست تأثیرات بدی به جای میذاره. جای زخم و لک پوستی یکی از عیوب ناشی از پلکسر و پلاسما جت هست. اما چاره ای که برای این کار اندیشیده شده استفاده از کرم ترمیم کننده که فرد میتونه بعد از درمان تا دو هفته از ترمیم کننده مناسب طبق نظر پزشک استفاده کند تا جای زخم خوب بشه و لک ایجاد نبشه.

بهتره بعد از انجام پلاسما جت محل رو کاملاً تمیز نگهداری کنید و با آب و پن ترمیم کننده سطح پوست رو کاملاً بشویید تا از تجمع میکروب ها و تشدید زخم ها جلوگیری بشه. محل تحت درمان نسبت به قبل آسیب پذیرتر میشه و فرد باید حتماً از ضد آفتاب مناسب با موافقت پزشک معالج استفاده کند و سطح پوست رو کاملاً پوشش دهد.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید ممکنه زخم رو تشدید کند و طول درمان رو به تأخیر بیندازد و حتی لک رو پررنگ تر کند پس بهتره برای بهتر شدن جای زخم پلاسما مراقبت های زیادی رو انجام دهید.

سوزن لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت

دستگاه پلاسما جت برای جوانسازی پوست سری سوزن های متفاوتی دارد و با توجه به مشکل پوستی از سری مخصوص استفاده میشه. برای لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت از سری های پهن مانند ترمو و فرکشنال استفاده میشه.

از سری های پهن برای از بین بردن مشکلات پوستی دیگهی نظیر آکنه، اسکار، پلک بالا و پایین، لیفت چروک و منافذ بزرگ استفاده میشه و از سری سوزن های تیز برای از بین بردن زگیل ها تاتو، پیری، سفت سازی پلک بالا و پایین، چروک و اسکار و… استفاده میشه.

مراقبت بعد از پلکسر بینی

جراحی نرم پلاسما یا پلکسر یکی از عمل های زیباییه که مانند سایر روش های زیبایی نیاز به مراقبت دارد از جمله این مراقبت ها پلکسر و لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت شامل موارد زیره.

  • با توجه به این که پلکسر یک روش غیر تهاجمیه بعد از عمل نیاز به مراقبت خاصی ندارد و فرد میتونه بلافاصله بعد از عمل به زندگی عادی ادامه دهد.
  • علائمی نظیر سوزش، تورم و قرمز در ناحیه تحت درمان مشاهده کنید که بعد از چند روز رفع میشه و فقط نیازه که محل رو از آلودگی پاک کنید.
  • پزشک متخصص ممکنه کرم های ترمیم کننده و مخصوصی رو به شما معرفی کنید که می توان تا زمان تعیین شده توسط پزشک مرتب استفاده کنید.
  • بهتره از شستشوی زیاد پوست خودداری کنید تا التهابات شما بیشتر نبشه.

ورم بینی بعد از پلاسما جت

بعد از لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت، ورم بینی کاملاً طبیعیه چون حرارت و گرمای دستگاه پلاسما و سوزاندن سطح پوست بینی ممکنه باعث تورم بینی بشه. سوزاندن به شکل نقطه نقطه و از بین بردن چربی های زیر پوستی برای زیباتر کردن بینی یکی از روندهای اصلی این روشه که ممکنه تا یک هفته محل درمان دچار التهابات خفیف و در بعضی موارد شدید بشه.

دکتر معالج ممکنه کرم هایی رو برای رفع تورم تجویز کند و یا اینکه از شما بخواهد که از کمپرس آب سرد استفاده کنید. به هر حال تا زمانی بهبودی کامل و رفع ورم بینی بهتره در معرض حرارت و گرما قرار نگیرید.

مراقبت بعد از پلاسما جت بینی

مراقبت بعد از پلاسما جت بینی

بعد از لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت، داشتن اطلاعات در خصوص مراقبت های لازم میتونه به تسریع درمان کمک شایانی بکند. پس برای اینکه در مدت زمانی کوتاهی به زیبایی مورد انتظار خود دست پیدا کنید باید به تمام دستورالعمل هایی که پزشک به شما می گوید عمل کنید. از مهم ترین مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از خطر آفرین ترین کار بعد از پلاسما جت، اقدام به برنزه کردنه که این عمل میتونه برای پوست بسیار مخاطره آمیز باشه. همان طور که قبلاً هم گفتیم استفاده از ضد آفتاب بسیار مهمه و فرد باید بدون محافظ در مقابل آفتاب قرار نگیرد.
  • همچنین برنزه کردن با روش های دیگه ای غیر از آفتاب نظیر اسپری برنزه کننده، تزریق کننده های برنزه، استفاده از دستگاه سولاردوم و هر اون چیزی که موجب تغییر رنگ پوست بشه بسیار خطرناکه.
  • برای انتخاب ضد آفتاب مناسب با پزشک خود مشورت کنید و مناسب ترین کرم رو خریداری کنید. برای خنثی کردن اشعه های فرابنفش موجود در نور خورشید نیاز به ضد آفتاب با اس پی اف ۵۰ه تا از پوست شما محافظت لازم رو داشته باشه.
  • اگر تحت درمان پلاسما جت هستید هیچ وقت نباید از روش های زیبایی دیگهی نظیر لیزر درمانی، لایه برداری های شیمیایی بوتاکس و تزریق فیلر زیر چشم استفاده کرد. انجام این روش هم زمان و یا بعد از پلاسما جت، میتونه در روند درمان اختلال به وجود بیاورد. برای نتیجه بخشی بهتره روش های زیباسازی رو به فواصل زمانی انجام دهید.
  • پس از پلاسما جت تا ۲۱ روز انجام بوتاکس و پرکننده ها ممنوع هست و شما می توانید از سه ماه قبل و سه ماه بعد از پلاسما، لیزر و لایه برداری رو انجام دهید. تا زخم ها و ناراحتی های پوستی بیشتر نبشه.
  • اگر از پلاسما برای لیفت بینی استفاده کرده اید بهتره تا بهبودی کامل از لوازم آرایشی استفاده نکنید چون مواد موجود در لوازم آرایشی ممکنه برای پوست شما مضر باشه.
  • با توجه به اینکه پلاسما جت سبب سوختگی سطحی پوست میشه و قرار گرفتن در معرض حرارت بالا ممکنه موجب سوزش نواحی تحت درمان بشه. پس بهتره از قرار گرفتن در معرض حرارت زیاد خودداری کنید و پوست خود رو با آب سرد بشویید و از رفتن به استخر، سونا و جکوزی خودداری کنید.
  • ممکنه بعد از درمان تا چندین روز احساس سوزش کنید. این سوزش تا چند روز برطرف میشه در صورت ادامه دار بودن این حالت می توانید به پزشک خود مراجعه کنید.
  • متورم شدن ناحیه تحت درمان یکی از شایع ترین علائم هست، برای برطرف کردن حالت تورم بهتره از کمپرس آب سرد استفاده کنید. هیچ وقت مستقیماً از یخ استفاده نکنید چون ممکنه بافت های داخلی به شدت آسیب ببیند.
  • اگر از داروهای ضد التهابی نظیر آسپرین، استروئید و ایبوپروفن استفاده می کنید بهتره اون ها رو قطع کنید این داروها با رقیق کردن خون ممکنه سبب خونریزی در بدن شوند. همچنین اگر سابقه مصرف الکل دارید بهتره از مصرف اون خودداری کنید چون الکل هم موجب رقیق شدن خون میشه.
  • از ماساژ دادن و دست کاری نواحی متورم شده جدا خودداری کنید. چون باعث افزایش تورم و طولانی شدن روند درمان میشه.
  • در صورتی که از پلاسما جت برای بینی خود استفاده کرده اید بهتره سر خود رو برای مدت طولانی به طرف پایین نگیرید. چون قرار گرفتن سر به طرف پایین تورم بینی رو زیاد میکنه. همچنین در حین خواب بهتره سر بالاتر از سایر اعضا باشه و تا یک هفته از خوابیدن بر روی نواحی که پلاسما شده خودداری کنید.
  • از انجام ورزش هایی که حرارت بدن شما رو بالا می برد خودداری کنید چون گرما و حرارت باعث تشدید التهاب میشه. ورزش های سنگین موجب صدمه زدن به ناحیه پلاسما میشه.

چسب بینی بعد از پلاسما

بعد از لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت نیازی به بستن چسب نهست. چون تورم و زخم های ناشی از این روش با بستن چسب تشدید میشه. استفاده از چسب بینی موجب تأخیر در تبخیر بخش هایی از لایه های زیرین پوست میشه و بازسازی پوست به تأخیر می افتد و موجب التهاب هر چه بیشتر جای زخم ها میشه.

نحوه چسب زدن بینی گوشتی

پس از انجام جراحی بینی، بینی متورم میشه و چسب زدن در عمل بینی تورم رو کمتر میکنه اما در روش لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت چون جراحی و برشی ایجاد نمیشه و فقط جای سوزن دستگاه متورم میشه نیازی به زدن چسب نیست.

ولی اگر میخواید بعد از پلاسما بر روی بینی خود چسب بگذارید حتماً با پزشک خود مشورت کنید. نحوه چسب زدن بینی گوشی تأثیر زیادی در فرم گرفتن بینی دارن. معمولاً دو هفته پس از پلاسما در صورت تمایل می توانید از چسب بینی استفاده کنید.

بهتره متناسب با سایز بینی یک تکه چسب کاغذی رو به شکل نعلی به زیر بینی بچسبانید و از دو طرف امتداد دهید و سپس چند قطعه چسب رو به صورت عرضی بر روی بینی می چسبانیم. چسب ها باید به نجوی چسبیده بشه که لبه های اون روی هم قرا ر بگیرد و در انتها یک لایه چسب رو بر روی لایه های دیگه می چسبانیم.

در صورتی که این عمل به درستی انجام نبشه ممکنه فرم بینی تغییر حالت دهد و در عمل های بینی معمولاً جراح خود در هفته های اول خود چسب بینی رو می زند و تعویض میکنه.

نظرات در مورد لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت بینی

با توجه به اینکه انجام لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت روشی مناسب برای رفع معایب بینی، کوچک کردن بینی گوشتی و غیره هست اما کاربرانی که از این روش استفاده کردن نظرات متفاوتی دارن. بیشتر افراد از انجام این عمل و حتی تغییراتی که بلافاصله بعد از پلاسما گرفته اند به شدت احساس رضایت دارن و فقط در مورد لک و جای زخم پلاسما نگرانی دارن.

اما کاربرانی هم هستند که رضایت کافی رو از این روش نداشته اند و پزشکان متخصص تکرار این روش رو برای این افراد توصیه کردن. اما به طور کلی آنچه در شبکه های اجتماعی در مورد عمل پلاسما گفته میشه رضایت مندی و مفید بودن این روشه.

مشاوره حضوری رایگان