لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ

خانه / تازه های سلامت / لیفت بینی با نخ

از آنجایی که  بینی در مرکز صورت قرار دارد بسیار در زیبایی چهره تاثیر گذار است. بینی بزرگ، ظاهر انسان را خشن می کند و باعث مسن تر دیده شدن می شود. لیفت بینی با نخ روشی است که به ظریف تر شدن بینی و کمتر نشان دادن سن و زیبایی صورت شما کمک می کند.

فرم بینی انواع متفاوتی دارد که ژنتیک تاثیر مستقیم بر آن دارد، البته باید بدانید بافت بینی تا آخر عمر رشد می کند به همین دلیل با افزایش سن، فرم آن تغییر میکند و بزرگتر می شود؛ همچنین ممکن است بر اثر آسیب به استخوان و حتی جاذبه زمین، بینی دچار تغییراتی چون افتادگی شود که منجر به سختی در تنفس می شود و فرد را مجاب می کند به دنبال روشی باشد تا فرم بینی خودرا تغییر دهد و نواقص آن را از بین ببرد.

بیشتر افراد وقتی به فکر اصلاح فرم بینی خود هستند، تصور می کنند جراحی بینی تنها راه حل موجود است، اما بدلیل عوارض ناشی از جراحی مثل غیر قرینگی در ساختار پره های بینی، کجی، بازگشت مجدد قوز بینی، از بین رفتن بویایی، ایجاد پلیپ و هزینه های سنگین حاضر نیستند زیر تیغ جراحی بروند.

امروزه خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی، میتوان در کمتر از 10 دقیقه و بدون جراحی و دوران نقاهت، بینی را به شکل طبیعی و دلخواه فرم داد. همچنین فرم دهی صورت با نخ روش مشابه و پرطرفداری است که برای اصلاح نواقص صورت انجام می شود.

لیفت بینی با نخ یکی از روش‌‌های مدرن جایگزین عمل جراحی بینی است که می تواند برای افرادی که وقت کمی داشته و در عین حال به دنبال اصلاح ایرادات بینی خود هستند بسیار مفید باشد.در کلینیک تخصصی آرمان الهیه، لیفت بینی با نخ با تکنیکی کاملا انحصاری توسط پزشکانی حرفه ای و با تجربه انجام می شود تا شما به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

لیفت بینی با نخ

 

لیفت بینی با نخ چیست؟

لیفت بینی با نخ یکی از روش های نوین وغیرتهاجمی جهت رفع ایرادهای ظاهری بینی است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کرده.

لیفت بینی با نخ در اصلاح نواقص ظاهری بینی، بالا بردن نوک بینی، ایجاد تناسب میان بینی و دیگر اجزای صورت بسیار کاربرد دارد و هیچگونه آسیبی به استخوان و مخاط بینی نمی رساند.

پیشنهاد ما به شما لیفت بینی در ده دقیقه با نخ است، در این روش نخ های قابل جذب لیفت بدون ایجاد برش و خونریزی، زیر پوست قرار می گیرند و باعث اصلاح فرم بینی میشوند. بعد ازلیفت حتی شما میتوانید به محل کار برگردید و یا فعالیت های روزانه خود را انجام دهید، البته توصیه ما به شما این است که از انجام کارهای سنگین خودداری کنید.

همچنین کسانی که در گذشته جراحی بینی انجام داده اند و دچار تغییر شکل و یا افت مجدد بینی شده اند، می توانند از لیفت بینی با نخ استفاده کنند.

لیفت بینی با نخ چگونه انجام میشود؟

پس از انجام مشاوره و تشخیص نیازهای زیباجو در ابتدا بی حسی موضعی و سپس بی حس تزریقی انجام میشود که باعث میشود طی لیفت فرد هیچ درد و یا سوزشی نکند. سپس نخ های لیفت با کانولاهای بسیار ظریف از طریق نوک بینی در طول بینی جایگذاری می شوند؛ نخ ها از جنس پروتئین هستند و مغایرتی با بدن انسان ندارند و با وجود خارهای ریزی که دارد با تشکیل تیغه ی مناسب باعث فرمدهی و همچنین بهبود تنفس در افرادی که مشکل تنفسی دارند، میشود.

با روش لیفت بینی با نخ، میتوان بدون شکستن استخوان، با جلو کشیدن پوست به کمک نخ ها، قوز بینی را پنهان کرد.مقاله چگونه قوز بینی را از بین ببریم به شما پیشنهاد می شود

این روش در کمتر از 10 دقیقه انجام میشود و بدون دوران نقاهت است، حتی شما میتوانید بعد آن به محل کار و یا انجام فعالیت های روزانه خود برگردید، البته بهتر است از انجام کارهای سنگین خودداری کنید.

نمونه های لیفت بینی با نخ

 

عوارض لیفت بینی با نخ چیست؟

نخ لیفت که از مدرن ترین و پیشرفته ترین محصولات لیفتینگ دنیا است. این محصول به دلیل جنس پروتئینی که دارد کاملا با پوست سازگاری داشته و پس از از طی کردن پروسه ی کلاژنسازی جذب شده و از بین میرود. به همین دلیل است که ریسک استفاده از آن بسیار برای پزشکان و زیباجویان کم است. حتی اگر در موارد محدود حساسیت ایجاد شود با تجویز داروی ضد حساسیت این موضوع براحتی برطرف میشود.

لیفت بینی با نخ هیچگونه عوارض جدی و ماندگاری نخواهد داشت و فقط در مواردی فرد دچار تورم یا التهاب میشود که پس از چند روز کاملا از بین خواهد رفت.

از آنجایی که در این روش آسیبی به اسکلت و مخاط بینی وارد نمی شود، هیچگونه تغییری در صدا و بویایی ایجاد نخواهد شد.

حتی ممکن است شخص با انجام اولین لیفت بینی از سربالا بودن بینی احساس نگرانی کند که با گذشت زمان و با از بین رفتن ورم و التهاب، تا حدود 20 – 30 درصد افت میکند. و اما مسئله دیگری که ممکن است دغدغه ی خیلی از افراد باشد و آن فیبروز بینی است که احتمال آن بسیار ضعیف بوده و در صورت ایجاد با روش های حاصل از تجربه ی بسیار برطرف میشود.

کلینیک آرمان الهیه با توجه به رکورد دار بودن در انجام لیفت بینی ریسک و احتمال بروز مشکلات را تا حدود زیادی پایین می آورد.

عوارض لیفت بینی با نخ با توضیحات دکتر حاتمی

مزایای لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ در بالا بردن نوک بینی، اصلاح انحراف ظاهری بینی، باریک شدن تیغه بینی، پنهان کردن قوز بینی و قرینه سازی بینی موثر است و با فرمدهی بینی باعث تغییر و ایجاد تناسب در صورت میشود.

این روش با بی حسی موضعی و تزریقی انجام میشود و به همین دلیل عوارض بیهوشی را به همراه نخواهد داشت و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد.

در لیفت بینی با نخ هیچگونه برشی روی بینی شما ایجاد نمیشود، به غضروف، استخوان و مخاط بینی آسیب نمیرسد، به همین دلیل تغییری در صدا و بویایی ایجاد نمیشود و مانند جراحی آثار بخیه مشهود نیست و پره های بینی دچار غیرقرینگی نمی شوند.

از آنجایی که لیفت بینی به نخ بدون ایجاد برش و بخیه انجام میشود شما میتوانید به انجام فعالیت های روزانه و سبک خود برگردید و پس از گذشت 1 تا 2 هفته حتی انجام ورزش های سنگین، آزاد خواهد بود.

پس از از لیفت و جایگذاری نخ ها نتیجه کاملا مشهود خواهد بود و برای بهبود روند فرمدهی و ماندگاری آن انجام ترمیم و تکرار لیفت ضروری است تا اثر آن به مرور ماندگار و دائمی شود. همچنین در صورت عدم رضایت از فرم ایجاد شده بدون انجام تکرار و ترمیم به مرور زمان شکل بینی به حالت اولیه بازخواهد گشت.

لیفت بینی از نظر سنی محدودیتی ندارد. بنابراین شما با هر سن و سالی می‌توانید از این روش استفاده کرد. اگرچه معمولا توصیه میشود برای بدست آوردن نتیجه دلخواه، بهتر است برای سنین 18 تا 75 سال، انجام شود.

نتیجه بدست آمده کاملا طبیعی است و ممکن است کسی متوجه نشود شما کاری روی بینی خود انجام داده اید؛ اما مطمئنا نزدیکانتان متوجه تغییر بی نظیر و طبیعی فرم بینی شما خواهند شد.

ماندگاری لیفت با نخ

 

ماندگاری لیفت بینی در ده دقیقه با نخ چقدر است؟

در لیفت بینی، نوع نخ به‌ کار رفته، سفتی و لطافت پوست همچنین سنگینی بینی در میزان ماندگاری تاثیرگذار هستند.

با اینکه ژل و نخ های استفاده شده در این روش قابل جذب اند اما چون باعث تحریک کلاژنسازی میشوند، با تکرار ترمیم ها میتوان فرم بینی را بهتر و ماندگاری آن را دائمی کرد.

از آنجایی که با هر بار ترمیم لیفت، ماندگاری تغییر آن به میزان بیست درصد خواهد بود، با تکرار این بیست درصدها به صورت تصاعدی افزایش یافته تا ماندگاری تغییرات دائمی شود.

با توجه به شکل بینی، 3 تا 6 بار ترمیم لیفت ضروری است و میتواند این تغییرات را تا هشتاد درصد سالیان سال حفظ کند.

همچنین به یاد داشته باشید؛ نحوه ی مراقبت شما پس از لیفت، نقش موثری در ماندگاری و نتیجه لیفت بینی با نخ خواهد داشت.

گفت و گو با دکتر حاتمی در ارتباط با ماندگاری لیفت با نخ

انواع لیفت بینی با نخ

انواع لیفت بینی با نخ در نوع و تعداد نخ، محل و شیوه ی جایگذاری آنها و تزریق فیلر است که هر پزشکی با توجه به تجربه و دانش خود، فرم و نیاز بینی از تکنیک خاص استفاده می کند.

نخ های لیفت با ایجاد تغییر در تیغه و نوک بینی به رفع افتادگی و انحراف بینی کمک می کنند. تفاوت این نخ ها بیشتر در شکل، ماندگاری و میزان کشش آن ها است.

در صورت نیاز زیباجو، ممکن است جهت اصلاح برخی نواقص بینی مقداری ژل تزریق شود.

لیفت بینی با نخ در کلینیک آرمان الهیه با تکنیکی کاملا منحصر به فرد که روش ابداعی جناب آقای دکتر غلامرضا حاتمی (موسس کلینیک) است انجام میشود که نتیجه ای مطلوب تر با ماندگاری بالاتر نسبت به سایرین دارد.

 

لیفت بینی با نخ مناسب چه کسانی است؟

معمولا لیفت بینی محدودیت خاصی ندارد و مناسب هرکسی است که به دنبال ایجاد تغییر و اصلاح در تیغه، نوک، قوز و پره بینی میباشد؛ اما برای انحراف شدید تیغه ی بینی و کسانی که پلیپ دارند ممکن است تغییرات جدی ایجاد نکند.

کسانی که جراحی بینی انجام داده اند و از نتیجه آن راضی نیستند میتوانند از این روش جهت رفع نواقص بینی خود استفاده کنند.

انجام مشاوره قبل از انجام لیفت بسیار مهم است زیرا با توجه به خواسته های شما و فرم بینی، پزشک تشخیص میدهد کاندید مناسبی برای لیفت بینی هستید یا خیر و بهترین روش را به شما پیشنهاد میدهد.

کلینیک آرمان الهیه تنها مرکزی است که به عنوان کلینیک تخصصی هم لیفت بینی با نخ انجام می شود وهم جراحی بینی توسط فوق تخصص جراح‌پلاستیک و در زمان مشاوره بدون تعصب، مناسب ترین روش انتخاب میشود.

اصلاح فرم بینی با لیفت بینی با نخ

آیا افرادی که بینی خودرا جراحی کرده اند، میتوانند از لیفت با نخ استفاده کنند؟

افرادی که قبلا جراحی بینی انجام داده اند ممکن است دچار عوارضی چون غیر قرینگی پره های بینی، کجی و بازگشت مجدد قوز بینی شوند و بدلیل اینکه فرم بینی آنها بد شده است و یا دچار افت مجدد نوک بینی شده اند، میتوانند از روش لیفت بینی با نخ استفاده کنند زیرا این افراد در اثر جراحی دچارفیبروز بافتی شده اند و جراحی دوم و وسوم و … با ریسک بالایی انجام پذیر است از همین رو لیفت بینی با نخ می تواند روشی ایمن و بدون عارضه برای اصلاح فرم بینی آنها باشد.

 

 تفاوت فرمدهی بینی با تزریق ژل و لیفت با نخ

تزریق فیلر بینی در واقع روشی غیر تهاجمی است که طی آن پزشک با توجه به مهارت و تجربه ای که دارد، فیلر(معمولا ژل هیالورونیک اسید) را به نقاط مورد نظر در زیر پوست تزریق می کند. فیلر بینی می تواند منحنی ها، برآمدگی ها و فرورفتگی های بینی را اصلاح کند و باعث شود بینی صاف و خوش فرم به نظر برسد.

تزریق ژل بینی و لیفت بینی با نخ هردوغیرتهاجمی و بدون عارضه هستند که پزشک با بررسی بینی، نیاز و خواسته های شما مناسب ترین روش را پیشنهاد خواهد داد و حتی ممکن است برای دستیابی به نتیجه ای مطلوب تر هردو روش را به شکل تلفیقی باهم انجام شودد که نتایج ماندگارتری خواهد داشت.

 

مراقبت های بعد از لیفت بینی با نخ 

جراحی بینی و لیفت بینی با نخ

بهترین مرکز لیفت بینی با نخ کجاست؟

کلینیک تخصصی پوست و مو آرمان الهیه با تجربه ای بیش از 10000 لیفت بینی با نخ، به عنوان یکی از پرسایقه ترین و قدیمی ترین مراکز لیفت با نخ شناخته میشود که با ابداع تکنیکی کاملا انحصاری توسط متخصصان حرفه ای و ماهر بیشترین میزان درصد رضایت از زیباجویان خودرا دارد.

توضیحات کامل جناب آقای دکتر حاتمی، موسس کلینیک آرمان الهیه و ابداع کننده تکنیک انحصاری لیفت با نخ در ارتباط با لیفت بینی با نخ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 35 میانگین: 4.3]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان