لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ چیست؟

خانه / تازه های سلامت / لیفت با نخ چیست؟

لیفت صورت با نخ به معنای بالا کشیدن افتادگی صورت، درمانی است که در راستای جوانسازی پوست و تغییر حالات چهره انجام می‌گیرد. امروزه زیبایی و اهمیت به ظاهری آراسته با معیارهای جوانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد مختلف است. لیفت با نخ یکی از جدیدترین متدهای علم روز پزشکی در سراسر دنیا است که در کلینیک زیبایی آرمان الهیه تحت نظر متخصصین مجرب صورت می‌گیرد. دکتر حاتمی با سابقه‌ای درخشان در انجام روش‌های مختلف برای جوانسازی پوست سرپرستی گروه لیفت با نخ بینی را در کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه را بر عهده‌دارند. لیفت صورت با نخ بدون نیاز به بیهوشی چهره‌ای جوان و شاداب را به شما هدیه می‌دهد. در این روش جراحی بر روی صورت انجام نمی‌گیرد. پزشک متخصص شما بعد از مشاوره و راهنمایی در ارتباط با نوع تغییراتی که بعد از لیفت صورت با نخ بر روی صورت شما رخ می‌دهد، از کرم بی‌حسی روی نقاط تعیین‌شده بر روی پوست صورت استفاده کرده و روند درمان را بدون هیچ‌گونه دردی آغاز می‌کند. انجام درمان لیفت صورت با نخ حدود سی دقیقه به طول می‌انجامد و بعد از آن شما شاهد جوانسازی پوست خواهید بود. افتادگی صورت بعد از این روش از بین رفته و پوست شما به سمت بالا کشیده می‌شود. دوره نقاهت و خونریزی در روش لیفت صورت با نخ قابل مقایسه با سایر متدهای جوانسازی پوست نیست و به حدی ناچیز است که مراجعه‌کننده را بعد از اتمام درمان شگفت‌زده خواهد نمود. در متد لیفت صورت با نخ پوست به‌جای اولیه خود بدون هیچ فیلر، ژل یا تزریقی بازمی‌گردد. برای دانستن قیمت لیفت با نخ به با مشاوران متخصص ما در ارتلاط باشید.

انواع لیفت با نخ صورت

کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه پذیرای شما زیبارویان زیبا جوی می‌باشد. کادر پزشکی متخصص  و مجرب باسابقه‌ی انجام بیش از  5000 لیفت موفق برای مشاوره و راهنمایی شما به‌صورت رایگان، در انجام روش‌های جوانسازی پوست خدمات بی‌نظیری را نیز ارائه می‌نماید.

لیفت با نخ

عملکرد لیفت صورت با نخ بر روی جوانسازی پوست

لیفت صورت با نخ سیلوئیت (Silk Yarn) جذبی مجموعه‌ای کامل برای بالا بردن افتادگی صورت و ساخت کلاژن در زیر پوست است که به جوانسازی و از بین بردن چروک‌ها کمک چشمگیری می‌کند. در متد جدید شیوه درمانی لیفت صورت از نخ‌های سیلوئیت جذبی با جنس پلی لاکتیک اسید یا PLLA استفاده می‌گردد. PLLA  یا پلی لاکتیک اسیدها جزو ابزار پزشکی است که سال‌های طولانی برای نخ‌های بخیه جراحی و یا ابزارهای دندانپزشکی در ارتودنسی استفاده گردیده است. نخ‌های سیلوئیت  که در کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه استفاده می‌گردد از جدیدترین برند آمریکایی است که نسبت به  سایر انواع آن که در بازار و سایر مؤسسات زیبایی استفاده می‌شود، برتری زیادی دارد. نخ سیلوئیت با قطعات مخروطی شکل به لایه چربی زیر پوست وارد می‌شود و تأثیر خود را در همان لحظه برای بالا بردن پوست می‌گذارد.در بین  اجزای صورت ابتدا خطوط گونه و فک تأثیر چشمگیری هم‌زمان با شروع درمان را گرفته و زیبایی را خود را به‌سرعت نشان خواهند داد. سپس در قسمت خطوط خنده و لب‌ها که در اصطلاح پزشکی به خطوط نازوبیال و ماریونت معروف‌اند تغییرات قابل مشاهده خواهد بود. بخش‌های مخروطی شکل در نخ سیلوئیت در لحظات ابتدایی درمان لیفت صورت با نخ، چربی زیر پوست را باز کرده و پوست را بالا می‌برند. بعد از گذشت سه تا شش ماه با تحریک کلاژنی، میزانی حجم طبیعی کلاژن در زیر پوست ساخته شده و بافت‌های ازدست‌رفته خود را مجدد بازسازی می‌نماید. عملکرد نخ‌های سیلوئیت در بافت زیر پوست باعث فعال شدن سلول‌های خاص پوست یا فیبروپلاست ها می‌گردد که در نتیجه کلاژن زیر پوست ساخته شده و بافت جدیدی برای پوست ایجاد می‌نماید. در نتیجه جوانسازی پوست سه تا شش ماه بعد از انجام این روش نیز ادامه دارد و شما شاهد تغییرات مثبت بر افتادگی صورت خواهید داشت.

نخ‌های سیلوئیت در حدود هشت تا دوازده ماه بعد از انجام درمان لیفت صورت با نخ بدون هیچ مشکلی جذب می‌گردند و تأثیرات خود را تا یک سال بعد نیز بر روی نواحی تحت درمان باقی می‌گذارند.

لیفت با نخ بینی

توصیه‌های بعد از درمان لیفت صورت با نخ

بعد از انجام روند لیفت صورت با نخ توسط متخصص از انجام فعالیت‌های سنگین و شدید دوری کنید. تا دو هفته به صورت طاق‌باز استراحت کرده و از خوابیدن بر روی صورت خودداری نمایید. امکان وجود درد خفیف بین سه تا پنج روز بعد از انجام درمان با توجه به نوع سیستم بدن افراد مختلف وجود دارد. همچنین برای داشتن نتیجه‌ای بی‌نقص و مشاهده بالاترین تأثیر پیشنهاد می‌گردد تا دو ماه از ماساژ صورت نیز پرهیز شود.

نواحی از بین برنده افتادگی صورت از طریق لیفت صورت با نخ

افتادگی گونه،شل شدن و افتادگی پوست گردن، افتادگی ابرو، خط لبخند و خطوط اطراف دهان را می‌توان با استفاده از نخ سیلوئیت بهبود بخشید و محو نمود. بیشترین تأثیر لیفت صورت با نخ سیلوئیت را در لحظات اولیه می‌توان بر روی گونه‌ها و قسمت‌های میانی صورت مشاهده کرد.

 

لیفت صورت با نخ مناسب چه افرادی است؟

تمایل به جوانسازی پوست و جلوگیری از افتادگی صورت فارغ از جنسیت و سن است. علاقه به تغییر چهره در راستای زیبایی بیشتر از ذات افراد سرچشمه می‌گیرد که میزان این تمایل در انسان‌ها متفاوت است. به طور میانگین می‌توان لیفت صورت با نخ را برای افراد بالای سی سال مناسب‌تر دانست.

روش های مختلف لیفت با نخ بینی در اینجا نوشته شده است.

لیفت صورت با نخ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان