مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده

مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده

خانه / تازه های سلامت / مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده

ماساژ دادن لب ها با دست های تمیز می تواند مفید باشد و مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده کمک کند تا به خوبی با بافت های طبیعی لب توزیع و تطبیق شود. در صورت امکان از نوشیدنی های گرم و غذاهای پرادویه خودداری کنید و به مدت چندین روز از نوشیدن الکل اجتناب بورزید.

مهم ترین نکات درباره مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده

مهم ترین نکات درباره مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده

اگر مستعد ابتلا به زخمهای سرماخوردگی (تبخال / نوع اول) یا سایر زخم های لب هستید، از Injector خود در مورد دریافت نسخه داروهای ضد ویروسی سوال کرده و آن را طبق تجویز، مصرف کنید (اغلب برای چند روز قبل و بعد از جلسه یا همانطور که گفته شد). تجویز می شود، به همان اندازه که ممکن است برای درمان DOT به عنوان یک اقدام پیشگیرانه دقت داشته باشید).

همانطور که ساندرا نیز خاطرنشان کرد، بپانتن هنوز ایده خوبی است.

از آرایش کردن در ناحیه مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده خط خنده خودداری کنید، هیچگونه رژ لب و براق لب برای چند روز پس از تزریق به طور معمول ایده خوبی نیست.

از یک پاک کننده ملایم و بدون عطر یا پاک کردن الکل استریل برای از بین بردن هر نوع آلودگی استفاده کنید (ممکن است پوست لکه دار شود).

از استفاده هرگونه پاک کننده عطر دار در منطقه خودداری کنید و از آرایش های قدیمی در اطراف یا روی لب ها استفاده نکنید (این زمان مناسب برای تازه کردن کیت آرایش شماست).

طی حدود 3 روز، اما گاهی طولانی تر، بیشتر حساسیت های ناشی از تزریق باید برطرف شده و تورم شما فروکش می کرده است.

مطلب پیشنهادی : لیفت بینی با نخ

ظرف هفت روز بین المللی پرواز نکنید

به عنوان احتیاط، توصیه می کنیم از هر پرواز بین المللی تا هفت روز پس از تزریق ژل خودداری کنید. ارتباط با اجتناب از فشار کابین برای مدت زمان طولانی است. به یاد داشته باشید، ما در حال حاضر فشارهای زیادی بر روی پوست و رگ های خونی موجود در این منطقه ایجاد کرده ایم که تنها با مراقبت درمان آنها انجام می شود.

اگر اتفاق بزرگی در حال رخ دادن است و یا قصد سفر به خارج از کشور را دارید، حداقل دو یا سه هفته قبل قرار ملاقات،  برنامه مراقبت خود را رزرو کنید. با این کار زمان کافی برای بازگشت به زمان دو هفته ای لازم خود و جلوگیری از هرگونه کبودی و فشار برای فروکش کردن از منطقه تزریق خواهید داشت.

برای مطالعه: عوارض تزریق فیلر زیر چشم

علائم هشدار دهنده را بدانید

مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده خط خنده یک روش درمانی ایمن و موثر است، اما همیشه خطرات مربوط به هر روش تزریقی وجود دارد.

پزشک یا تزریق کننده لوازم آرایشی و بهداشتی و پرستار در مورد این موضوع با شما کاملاً قبل از معالجه صحبت خواهند کرد، اما شناختن علائم هشدار دهنده پس از ترک اتاق مراقبت از تزریق ژل خنده بسیار مهم است.

اگر هر گونه کبودی را که شروع به گسترش، درد غیرمعمول یا مداوم، گرمای بیش از حد به ناحیه می کند یا عموما احساس ناخوشایندی می دهد تجربه کردید، سریعاً جهت مشاوره و کمک با انژکتور زیبایی تماس بگیرید.

بررسی های دو هفته پس از تزریق شما بخش مهمی از روند تزریق است. بعد از گذشت دو هفته، لب های شما به شکل جدید خود تنظیم شده است و انژکتور شما می تواند آنها را بررسی کند تا مطمئن شود از نتایج راضی هستید!

این فرصت مناسب برای شماست که می توانید هر گونه سوال دیگری را که در مورد نتایج خود دارید بپرسید و قبل و بعد از عکس های خود را تکمیل کنید، این نکته همیشه به نظر می رسد جالب باشد!

آیا اطلاعات شما در رابطه با تزریق ژل کامل است؟

یخ را بلافاصله پس از درمان بمالید

بعد از مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده طبیعی است که مقداری تورم تجربه کنید، برای کمک به کاهش میزان تورم که اتفاق می افتد، پرستار شما یخ کافی برای شما فراهم می کند. هر 5-10 دقیقه طبق نیاز، حداکثر شش ساعت اعمال کنید.

همچنین این نکته را باید در نظر داشته باشید که با کم شدن تورم، سرعت کامل آن کاهش می یابد تا مسیر طبیعی جدید شما را آشکار کند. ممکن است چندین درمان طول بکشد تا به اندازه لب و شکل مورد نظر خود برسید. 

طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل خط خنده

شما می توانید بعد از درمان خط خنده انتظار تورم داشته باشید و نحوه خوابیدنتان ممکن است باعث تشدید آن شود، دکتر دونالدسون خاطرنشان می کند: “ما بیماران را تشویق می كنیم كه شب تزریق بخوابند، اما 24 تا 48 ساعت سعی کنند بر روی صورت و در نواحی تزریق فشار وارد نکنند.”

اما اگر یک بیمار در اواسط شب به سرعت در حال جابجایی است و اینگونه می تواند در خواب راحت تر باشد، جراح پلاستیک معتبر در نیویورک، دکتر مایکل کین می افزاید: این پایان دنیا نیست.

او توضیح می دهد: “آنها وقتی صبح بیدار می شوند، کمی پف کرده خواهند بود.” “آنها ممکن است وقتی که قدم می زنند یا اولین چیزی را که در صبح در آیینه حمام نگاه می کنند، کمی باعث ترسشان شود اما این حالت از بین می رود.”

نیازی نیست به حالت ایستاده بخوابید

دکتر جک می گوید: “یک افسانه وجود دارد که شب بعد مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده و بوتاکس باید به طور صاف و ایستاده بخوابید.” این درست نیست، می توانید روز و شب معمول خود را طی کنید، حتی بعد از آن به سالن ورزشی هم بروید. ممکن است برخی از سردردهای خفیف در حالی که بوتاکس کار می کند تجربه کنید اما این طبیعی است.

مراقبت از لبهای شما بعد از پرکننده یک گام مهم برای دیدن بهترین نتایج ممکن است. مثل همیشه، پزشک یا تزریق کننده یا پرستار شما در مشاوره کلیه دستورالعمل های مربوط بحث خواهد کرد تا از داشتن یک درمان مطمئن و موثر اطمینان حاصل شود.

به یاد داشته باشید، تجربیات هر فرد پس از پرکننده متفاوت از شخص و فرد دیگر خواهد بود و نکات موجود در این مقاله نباید جایگزین توصیه های پزشکی واقعی شود، اگر سؤال دیگری در مورد مراقبت از لبهای خود بعد از پرکننده پوستی دارید، لطفاً با درمانگاه خود تماس بگیرید و با انژکتور خود صحبت کنید.

ماساژ و شستن صورت بعد از مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده

تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی به شما توصیه می کنند که چگونه و چه زمانی محل تزریق را ماساژ دهید تا در ایجاد نتیجه نهایی طبیعی کمک کند. بعضی اوقات ممکن است از شما خواسته شود که اصلاً آنها را ماساژ ندهید، رعایت توصیه های انژکتورها بسیار مهم است!

اگر در خانه به نحوه عملکرد مطمئن نیستید، برای اطلاع از شرایط مراقبتی به کلینیک معالجه خود مراجعه کرده یا با آنها تماس بگیرید.

مقداری Bepanthen را خریداری کنید تا به ماساژ لبهایتان کمک کند. خواص ضد باکتریایی موجود در این محصول (که معمولاً روی پوست نرم نوزادان استفاده می شود) برای کمک به بهبودی و کاهش هرگونه لایه برداری که ممکن است رخ دهد، مناسب است.

اصلاعات بیشتر: ماندگاری لیفت صورت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟

هرگونه کبودی را به حداقل برسانید

هرگونه کبودی را به حداقل برسانید

برخی از افراد هستند که بعد از مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده های پوستی هیچ گونه کبودی را تجربه نمی کنند، اما اگر جز معدود افراد خوش شانس نیستید، نگران نباشید.

کبودی بعد از هر گونه تزریق زیر پوستی یک عارضه طبیعی است و با قرص های Arnica یا کرم Hirudoid (در داروخانه محلی موجود است) قابل درمان است. سر خود را روی بالش بلند گذاشته و کمی بلندتر بخوابید و از فشار بر ناحیه خودداری کنید و خطر ابتلا به کبودی بیشتر را به حداقل برسانید؛

اگر می خواهید هرگونه کبودی را بپوشانید، می توانید در صورت لزوم از لوازم آرایشی معدنی استفاده کنید، توجه داشته باشید همیشه از یک برس تمیز استفاده کنید.

LED Light Therapy یک درمان فوق العاده برای کمک به کاهش تورم و کبودی و سرعت بخشیدن به روند بهبودی بعد از درمان است.

ورزش بعد از مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده

مانند بسیاری از درمان های پیشرفته زیبایی و زیبایی پزشکی، ما توصیه می کنیم از 24 ساعت بعد از درمان و تزریق از ورزش کردن خودداری کنید. ما می خواهیم از گرما یا عرق اضافی منطقه جلوگیری کنیم، بنابراین از حمام گرم و هرگونه اتاق سونا یا بخار نیز خودداری کنید.

برای بهترین نتیجه بعد از مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده خط خنده می خواهیم منطقه را خنک و آرام کنیم! یک پیاده روی ملایم خوب است اما از هر چیزی که باعث افزایش سرعت جریان خون شما می شود اجتناب کنید.

مقدار زیادی آب بنوشید و یک رژیم غذایی سالم داشته باشید، زیرا این به ماندگاری بیشتر درمان شما کمک می کند. فیلر از اسید هیالورونیک ساخته شده است که یک ماده طبیعی است که در بدن وجود دارد، بنابراین حفظ یک محیط داخلی سالم می تواند به طولانی شدن عمر ژل و پرکننده شما کمک کند!

خشکی لب پس از مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده

به نظر می رسد، خشکی ناشی از تزریق پدیده ای عجیب است که متخصصین پوست و تزریق صحبت زیادی در موردش نمی کنند، اگر شما هم مانند من باشید، شاید فرض کنید احساس خسته شدن و خشکی لب طبیعی است و آن را مطرح نمی کنید، تمام درمانی که در مورد این مسئله پرسیده شده، پاسخ داده می شود که خشکی پس از تزریق وجود دارد به ندرت اتفاق می افتد.

آرش اخوان، متخصص پوست و مو در نیویورک، ماه گذشته تزریق ژل خط خنده لبهای من با ماده Juvederm Vollure، یک ماده پر کننده پوستی را انجام داد. او می گوید: “من هرگز از این اتفاق نشنیده ام و هزاران بار هم عمل تزریق ژل را انجام داده ام.”

پاتریشیا وکسلر، متخصص پوست و مو، مستقر در نیویورک کمابیش همان حرف دقیق را می گوید. او نیز می گوید: “این اولین باری است که کسی از این مشکل شکایت کرده است.” “من هرگز آن را از یک بیمار خود نشنیده ام.

اخوان می گوید، دقیقاً نقطه مقابل خشکی اتفاق می افتد. وی توضیح می دهد از آنجا که ژل های تزریقی مانند Juvederm Volbella XC و Restylane بیشتر از اسید هیالورونیک ساخته شده اند، یک ماده طبیعی که در جذب آب موثر است، لب ها آبرسانی می شوند. می توانید همین ماده را در سرم های مرطوب کننده و آبرسان مورد علاقه خود نیز پیدا کنید.

“با توجه به این روند که حالا به سمت لب های طبیعی تر برمی گردد، بیماران عاشق روشی هستند که جوودرم آنها را ترجیح می دهد: حیرت انگیز و آبرسان.” وکسلر توضیحات اخوان را تکرار کرد. “اکثر مردم می گویند که لبهای آنها بعد از مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده بسیار مرطوب است زیرا این کار مانند تزریق اسید هیالورونیک است و این یعنی خشکی لب عملا معنی ندارد.”

مشکل تورم چیست و چطور برطرف می شود؟

با شک و تردید که تحریک ناشی از کرم بی حسی می تواند حدود یک ماه به طول انجامد، با شری ماربین، متخصص پوست و استادیار بالینی پوست و مو در دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک صحبت کرده ایم. وی معتقد است: “تورم یک عارضه جانبی بسیار شایع نیست که بیماران از آن شکایت دارند، اما بیمارانی که تورم لب بیشتری دارند، ممکن است مستعد لایه برداری یا خشکی نیز باشند.”

روز بعد از تزریق، لبهایم متورم شد. من و دوستانم به شوخی گفتیم که پس از واکنش آلرژیک او در آن قسمت در تعطیلات نمادین از جمهوری دومینیکن از Keeping Up with the Kardashians، شبیه كریس جنر به نظرم می رسیدم.

Marchbein می افزاید: تورم و همچنین کبودی، قرمزی و حساسیت به لمس، رایج ترین عوارض جانبی هستند. با این حال همه در طی چند روز فروکش می کنند.

با توجه به همه این موارد، منطقی ترین توضیحات مربوط به خشکی این است: “لب ها می توانند احساس خشکی کنند، چون خشکی در اثر قرار گرفتن در معرض ژل و کشیدگی لب ها احساس می شود و همانطور که یک واکنش التهابی در پوست وجود دارد، لایه بالایی پوست مستعد این احساس است و متعاقبا می تواند خشک و پوسته شود. “

وکسلر، که بار دوم کار مراقبت بعد از تزریق ژل خط خنده را برایم انجام داد، من را با استدلال مشابهی روبرو کرد. بعد از اینکه به او گفتم که مرکز لبهای من مرطوب ترین قسمت است، نتیجه گیری کرد که چون این قسمت در معرض تزریق قرار گرفته، از داشتن یک قسمت داخلی و مرطوب به یک قسمت بیرونی و خشک که در معرض هوا است، احساس خشکی ایجاد می شود.

او می گوید: “لب عادت به رطوبت دارد.” “اکنون که ما آن را خارج از دهان تزریق می کنیم، شاید برای محیط خشک عادت نداشته باشد.” او می افزاید: این بخش از فرآیند تزریق ژل عملکرد قسمت مرطوب لب را تغییر می دهد، بنابراین شما باید آن را با مرطوب کردن لب ترمیم کنید تا کمبود رطوبت جبران شود. بعد از گذشت حدود 28 روز، قسمت مرطوب لب باید مجدداً جای خود را بگیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان