مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال

مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال

خانه / تازه های سلامت / مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال

در این مقاله قصد داریم تا درباره مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال صحبت کنیم. پوست آسیب دیده و تخریب شده با نازک شدن اپیدرم و درم مشخص می شود و با کاهش سطح کلاژن و در نتیجه ایجاد خطوط ریز، چین و چروک، تغییر رنگ و بافت و شلی پوست همراه است.

درمان پوست با عکس براساس ایجاد آسیب به درم و در نتیجه نئوکلاژنز است. برای کسب اطلاعات بیشتر ما را تا انتهای مقاله یاری کنید.

آنچه خواهید خواند:

آر اف فرکشنال چیست و مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال به چه صورت می باشد؟

صدمه به درم منجر به تنظیم فعالیت آنزیم های مختلفی مانند متالوپروتئینازها و کلاژناز می شود که وظیفه حذف بافت قدیمی و رسوب بافت جدید پوست را دارند.

به طور سنتی، از فن آوری های مبتنی بر لیزر برای زنده کردن پوست استفاده می شود. با این حال، این درمانها در اثر بخشی، اثرات نامطلوب و خرابی بعد از درمان متفاوت است.

میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال یک فناوری کم تهاجمی است که شامل استفاده از مجموعه ای از سوزن های استریل شده بسیار ریز برای ایجاد زخم های میکروسکوپی در اعماق مختلف از پیش تعیین شده در درم است، بدون اینکه روی اپیدرم تأثیر بگذارد.

انتقال انرژی منجر به ایجاد مجموعه ای از زخم های میکروسکوپی در درم می شود که بین بافت سالم قرار گرفته است. گرم شدن مستقیم حرارتی درم منجر به تولید کلاژن جدید و در نتیجه ضخیم شدن پوست می شود.

وجود اپیدرم دست نخورده و بافت پوستی اطراف باعث ایجاد مجدد اپیتلیزاسیون سریع و در نتیجه کمترین زمان خرابی و خطرات می شود.

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال در آرمان الهیه

اگر میخواهید برای جوانسازی پوستتان به کمک دستگاه آر اف فرکشنال اقدام کنید تنها کافیست فرم زیر را ارسال کنید.(معمولا مشاوران در کمتر از 24 ساعت با شما تماس میگیرند)

فرم ثبت درخواست مشاوره

میکرونیدلینگ در درمان جای زخم، آکنه، چین و چروک و سایر علائم عکسبرداری موثر است. مطالعات همچنین نشان می دهد که میکرونیدلینگ فرکانس آر اف فرکشنال در درمان جای زخم های آکنه 2،3،4 و چین و چروک 5 موثر است. همچنین مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال به کمک این روش نیز راحت تر و بهتر می باشد.

درد همراه با میکرونیدلینگ فرکانس رادیویی فرکشنال ممکن است بیشتر از میکرونیدلینگ سنتی باشد اما با استفاده از تکنیک های استاندارد مدیریت درد بسیار قابل کنترل است. داروهای بی حسی موضعی مانند لیدوکایین که حداقل 30 دقیقه قبل از درمان استفاده می شود، به طور کلی برای به حداقل رساندن ناراحتی در طول درمان کافی است.

Cutera’s Secret ™ RF چیست و در زمینه مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال چه تاثیری دارد؟

Cutera’s Secret ™ RF یک دستگاه فرکانس رادیویی آر اف فرکشنال میکرونیدل است که برای درمان احیا skin پوست بهینه شده است. این دستگاه از انرژی فرکانس رادیویی دو قطبی به طور دقیق تحویل داده شده برای تهیه میکرونیدلینگ فرکانس آر اف فرکشنال برای درمان ضایعات عکس، رتییدها، جوش های آکنه، استریا و سایر اشکال زخم استفاده می کند.

آر اف فرکشنال به ویژه در درمان زخم ها و چین و چروک ها موثر است و برای معالجه انواع پوست با حداقل خطر ابتلا به هایپرپیگمنتیشن یا کاهش فشارخون مناسب است.

Secret RF همه کاره است و دارای یک دستگیره 64 پین و یک دستگیره 25 پین با نفوذ سوزن قابل تنظیم از 0.5 میلی متر به 3.5 میلی متر است.

هندپیس 64 پین دارای سوزن های نیمه عایق بندی شده است و برای درمان کارآمد مناطق بزرگتر مفید است، در حالی که هندپیس 25 پین را می توان با سوزن های نیمه عایق یا غیر عایق برای درمان مناطق کوچکتر استفاده کرد. دستمال غیر عایق 25 پین برای انواع پوست I-III توصیه می شود. شما در حال مطالعه مقاله مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال می باشید.

برای مطالعه: مراقبت بعد از لیفت با نخ به چه صورت میباشد؟

جوانسازی و کاهش خطوط سطحی پوست با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال چگونه عمل می کند؟

آر اف فرکشنال پوست شما را محکم، قوی، ترمیم و تحریک می کند. از ترکیب فرکانس رادیویی فرکشنال و مهر زنی پوست برای کاهش رنگدانه ها و ایجاد زخم ها و منافذ بزرگ استفاده می کند و همچنین با رعایت مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال بهترین نتایج ره به نمایش میگذارد. همچنین روند ترمیم پوست شما را برای ایجاد یک رنگ زیبا در پوست تشویق می کند.

آر اف فرکشنال (یا به طور اختصار RF) از ترکیبی از تمبر پوستی و فرکانس رادیویی استفاده می کند. تمبر پوستی یک روش ارگانیک برای بازسازی کلاژن و الاستین است. فرکانس رادیویی از امواج رادیویی سطح پایین استفاده می کند تا یک واکنش حرارتی در درم ایجاد کند.

این گرما سلول ها و الیاف ناسالم را متابولیزه می کند و به نوبه خود باعث تحریک تولید سلول های جدید سالم می شود. در نتیجه این ساختار، کاهش اندازه منافذ، کاهش جای زخم آکنه و جوان سازی کلی پوست اضافه شده است.

مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال و نکات جزئی

هر قرمزی معمولاً طی 2-3 ساعت فروکش می کند. به مدت یک هفته از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید و بعد از 3 روز اول از محافظت کننده پوست، مواد مغذی و محصولات ضد آفتاب خودداری کنید.

جوانی Skinstitut Rejuvenate 15 serum ایدز برای بهبودی است و مه چند کاره برای هیدراته کردن و تغذیه پوست شما مناسب است. Age Defence SPF 50+ از پوست شما محافظت می کند تا به حفظ نتایج در بدن شما کمک کند.

برای گرفتن بهترین نتیجه از مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال چه کنیم؟

برای نتیجه مطلوب، 4-8 بار درمان آر اف فرکشنال، بین 4 تا 6 هفته فاصله را توصیه می کنیم.

نکته مهم: 2 هفته قبل از لایه برداری به صورت حرفه ای از میکرودرم ابریژن 5 مرحله ای استفاده کنید. سپس با کیفیت بهتر پوست برای درمان آر اف فرکشنال خود کار می کنید و نتایج بهتری خواهید دید. برای درخشش نهایی و سالم، بلافاصله پس از جلسه RF Fractional، یک درمان با نور درمانی LED انتخاب کنید.

چطور بفهمم درمان آر اف فرکشنال پوستی برای من مناسب است؟

پوست همه متفاوت است و همه افراد اهداف پوستی متفاوتی خواهند داشت. در کلینیک های لیزر، ما واقعاً دوست داریم افراد را در مورد پوستشان آموزش دهیم. به همین دلیل ما مشاوره رایگان را ارائه می دهیم تا بتوانید به متخصصین پوست متخصص و مجرب دسترسی پیدا کنید که تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد روشهای درمانی که به بهترین وجه مناسب شما هستند را در اختیار شما قرار خواهد داد.

از طریق یک برنامه درمانی شخصی، ما با هم کار خواهیم کرد تا به شما در دستیابی به پوست درخشان کمک کنیم. مشاوره ما رایگان بوده و شما را دچار هیچ تعهدی نمی کند. بنابراین چیزی برای از دست دادن نخواهید داشت.

بیشتر بدانید: از بین بردن لک قهوه ایی جای جوش

از بین بردن جای جوش با آر اف فرکشنال

وقتی از کلینیک بیرون می روم، پوست من چه خواهد شد، آیا به زمانی برای انجام دوباره این کار نیاز دارم؟

پوست هر فرد متفاوت است، بنابراین پاسخ شما متفاوت خواهد بود، اما اکثر درمان های پوستی ما خراب نشده و نیاز به ترمیم ندارند. درمانگر پوست شما، شما را از طریق یک رژیم از مراقبت بعد از درمان مطلع کرده و نتایج شما را به سرعت پیگیری می کند. شما نیز باید مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال را به بهترین نحو انجام دهید.

چه مدت طول می کشد تا با مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال نتیجه ای ببینم؟

هر روش متفاوت است، درمان های کمتر تهاجمی ما (مانند میکرودرم ابریژن و لایه برداری سطحی کرومیک سطح) نتایج فوری تری به دست می آورند، و درمان های تهاجمی تر ما (مانند سوزن زدن به پوست آر اف فرکشنال و لایه برداری عمیق تر از پوست) ممکن است تا یک ماه طول بکشد.

نتایج کامل اما در این درمانها تاثیرات ماندگارتری نسبت به درمانهای کمتر تهاجمی دارند. در مشاوره رایگان پوست، متخصص پوست شما در مورد برنامه درمانی شخصی توصیه هایی به شما خواهد کرد.

چگونه می توانم بعد از مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال از مزایای درمان های پوستی خود استفاده کنم؟

درمان های خود را با LED Light Therapy و armanelahie مراقبت های زیبایی پوستی ترکیب کنید.

درمان پوست LED برای مقابله با آکنه های فعال، روزاسه در سطح سلولی کار می کند و پوست شما را با انرژی و جوانی آشنا می کند. چراغ های نوری عمیق نافذ LED به گونه ای آرامش بخش هستند، در سلول های پوستی هدف قرار می گیرند تا عملکرد داخلی خود را بالا ببرند، جریان خون و تحریک کنندگی عکس را  عملی کنند و باعث بهبود سریع تر، کاهش آکنه و درمان روزاسه شوند.

مراقبت های زیبایی از نظر پوستی ما مانند مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال جدیدترین و موثرترین دسته محصولات پوستی است که بدون نسخه قابل خریداری است. Cosmedicals که غالباً به عنوان یک درمان پیشرفته توصیف می شود، توانایی هدف قرار دادن نه تنها آسیب های پوستی حال و گذشته را دارد، بلکه برخی از ظرفیت های پیشگیرانه را برای آینده در اختیار پوست قرار می دهد.

براساس ترکیبی از نظر دارویی و بالینی از ترکیب AHA، رتینوئیدها، ویتامین C، پپتیدها، آنتی اکسیدان و فن آوری SPF، داروهای پزشکی نه تنها به درصد قدرتمندی از ترکیبات فعال وابسته نیستند بلکه از فرمول های پایه ای با دقت فرمول بندی شده، تکنولوژی محصور سازی و تقویت کننده های نفوذ برای ارائه مزایا استفاده می کنند که تا حد امکان در پوست عمیق باشد.

پس از آر اف فرکشنال چرا نیاز به استفاده از محصولات مراقبت های ویژه دارم؟

اهمیت آماده سازی و مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال، اطمینان از دریافت حداکثر نتایج با حداقل عوارض جانبی در مورد درمان های ارائه شده است. این شامل درمان های پوستی و لیزر است و حتی می تواند در تزریق های آرایشی نیز استفاده شود. به عنوان مثال، بسته های مراقبت روزانه ما هر آنچه را که شما قبل و بعد از معالجه خود نیاز دارید، دارد.

ما محصولات armanelahie را بر اساس نوع پوست شما و درمان هایی که می خواهید انتخاب کنید، در اختیارتان قرار می دهیم. Armanelahie بر این عقیده پایه گذاری شده است که حفاظت پوست جدی و سطح بالا باید برای همه در دسترس باشد.

به همین دلیل، ما مقرون به صرفه ترین، کروماتیک موجود در کلینیک را با استفاده از مواد با کیفیت بالا، قدرتمند و برش خوراکی ارائه می دهیم که باعث می شود نتایج درمانی به حداکثر برسد و طولانی شود و در عین حال به بهبودی بعد از درمان پوست کمک کند.

علائم پوست زودرس به دلیل از بین رفتن رنگ پوست، خطوط ریز، کم آبی، ضعیف بودن رنگ پوست و کشش ظاهر می شود. تجهیزات منحصر به فرد برای هدف قرار دادن گردش سلول، هیدراتاسیون و تولید کلاژن طراحی شده است.

یکی از فن آوری های خاص از فرکانس رادیویی آر اف فرکشنال و سوزن پوستی در یک دست استفاده می کند. این دو روش مهار شده در کنار هم، در طی یک ماه بهبودی استثنایی در پوست ایجاد می کنند و تا 5 سال نتایجشان به طول می انجامند.

طیف وسیعی از نگرانی های پوستی از جمله:

سفت شدن پوست

کانتور خط فک

چین و چروک و خط

جوان سازی

زخم / آکنه

سفت شدن منافذ

تجدید پوست

خطوط زیبا و ملایمت در اطراف چشم

بیشتر بدانید: سریعترین روش سفت کردن پوست صورت

رفع خطوط ریز با آر اف فرکشنال

چگونه آر اف فرکشنال و RF های سوزنی را کاوش کنید

فناوری آر اف فرکشنال یک طراحی خلاقانه است که با نفوذ سریع سوزنهای میکرو و عایق بندی شده بدون ایجاد صدمات گسترده به اپیدرم، منطقه مورد نظر را درمان می کند. استفاده از میکرو سوزن ها، باعث ایجاد ستون ریزی خواهد شد که باعث بهبودی شده، مکانیسم بهبود طبیعی و عاملی برای رشد ایجاد می کند،

با وجود این که اثر آر اف ارکشنال به لایه برداری شباهت هایی دارد اما تاثیر بسیار ناچیزی در اپیدرم ایجاد می کند. البته تمامی این نتایج منوط به مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال می باشد.

در این مدت اشعه RF با فشار بالا توسط دستگاه بر روی ناحیه مورد درمان پخش می شود، گرمازدایی آر اف فرکشنال در ناحیه هدف اتفاق می افتد و به طور انتخابی فیبرهای کلاژن بین درم سطحی و باند عضلانی را تخریب می کند. الیاف کلاژن از طریق تحریک فیبروبلاستها باعث ایجاد ساختار کلاژن جدید می شوند.

کاوش Invasive RF: گرم کردن پوست و میکرو سوزن برای ایجاد زخم های میکرونی که باعث فرسودگی، تحریک تولید کلاژن و الاستین، افزایش فعالیت فیبروبلاست و سلامتی در پوست می شوند، ترکیب شده اند.

RF غیر تهاجمی را کشف کنید: آر اف فرکشنال سطحی که از الکترودهای شفاف تشکیل شده و روی پوست استراحت می کند تا بتواند شرایط بیماری اپیدرمی مانند ایجاد مجدد پوست را ارائه دهد.

بازسازی کلاژن منجر به بهبود كلینیكی در کیفیت پوست می شود. بازسازی کلاژن عمیق پوستی (septae فیبر) اجازه می دهد تا مدل سازی کانتورها و بهبود ظاهر سلولیت ایجاد شود و این یکی از اصول مهم مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال می باشد.

به چه تعداد جلسه برای انجام این کار نیاز دارم؟

تعداد جلسات به شرایط پوستی که باید تحت درمان قرار گیرد بستگی دارد. به طور متوسط 2-4 درمان با فاصله 4 هفته توصیه می شود.

نتایج  آر اف فرکشنال بلافاصله دیده می شود اما نتایج بهینه 2-6 ماه بعد از درمان مشاهده می شود.

بروز نتایج چه مدت به طول می انجامد؟

این به شرایط پوستی و سبک زندگی مشتری بستگی دارد، اما به طور معمول نتایج 3-5 سال به طول می انجامد و دوام خواهد داشت.

بعد از آر اف فرکشنال پوست صورتی خواهد بود اما این تنها چند ساعت طول می کشد. روز بعد ممکن است پوست کمی حساس باشد اما در این مرحله می توان از لوازم آرایش استفاده کرد، بنابراین نیازی به وقت بی کاری یا استراحت ندارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان