معایب فیلر بینی

معایب فیلر بینی

خانه / تازه های سلامت / معایب فیلر بینی

هرچند که عمل تزریق فیلر بینی یکی از روش های زیبایی امن به شمار میره، ولی شما باید در مورد معایب فیلر بینی هم هم اطلاعات لازم رو داشته باشد تا از عوارضی که امکان داره برای شما رخ بده خودداری کنید. در واقع یکی از نکاتی که اهمیت بسیاری داره و شما باید با اون آشنایی زیادی داشته باشید.

مقایسه معایب و مزایای فیلر بینی

این معایب فیلر بینی نسبت به مزیت های اون کمتره، ولی با این وجود بهتره به اونا توجه نشون بدید تا از عوارض به وجود آمده جلوگیری کنید. برای اینکه شما با معایب فیلر بینی آشنایی بیشتری داشته باشید. در ادامه توضیحاتی رو ارائه میدیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر بشه بر همین اساس با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط: رفع نواقص بینی با لیفت با نخ

عوارض و معایب فیلر بینی

عوارض و معایب فیلر بینی

همونطوری که بیان کردیم معایب فیلر بینی نسبت به مزیت های اون کمتره و به طور کلی این روش زیبایی خطرات زیادی نداره، با این وجود باید از معایب اون اطلاعات لازم رو به دست آورید که این اطلاعات و معایب عبارت هست از :

1. قرمزی پوست بینی یکی از معایب فیلر بینی

 قرمزی بینی یکی از مهمترین معایب فیلر بینی هست که باید بدونید این قرمزی بعد از چند روز به زور کلی خود به خود از بین میره. در واقع این قرمزی در برابر عمل های جراحی که روی بینی افراد به وجود میآید بسیار ناچیزه، بنابراین نیازی نیست نگران قرمزی بینی خود باشید. چرا که سریع از بین میره.

2. حساسیت بینی

 بینی شما امکان داره تا حدودی حساس بشه و این حساسیت هم تا مدتیه که شما دوران نقاهت فیلر بینی خود رو بگذرانید و بعد از اون به طور کلی حساسیت بینی رفع میشه.

3. خون مردگی در بینی

خون مردگی در بینی از دیگر معایب فیلر بینی به شمار میره که اون هم بعد از مدتی به طور کلی از بین میره و شما دیگر بعد از عمل اون رو روی صورت خود مشاهده نخواهید کرد. بنابراین نیازی نیست نگران خون مردگی روی صورت خود باشید.

4. به وجود آمدن حالت نامتقارن در بینی

گاهی اوقات امکان داره رد بینی شما حالت نامتقارنی به وجود آید که این مسئله بدون شک نارضایت شما رو در پی خواهد داشت، اما نیاز ینیست که نگران باشید. چرا که شما میتونید با پزشک خود این مسئله رو در میان بگذارید تا سریعا این نامتقارن بودن بینی شما رو درمان کنه.

در واقع اگه شما میخواید دچار معایب فیلر بینی نشوید، بهتره پزشکی رو برای انجام تزریق خود انتخاب کنید که در این امر تخصص بسیاری داره، چرا که بسیاری از پزشکانی که در این زمینه تخصص ندارند و به خوی نمیتونن تزریق فیلر رو انجام دهند، در بینی حالت نامتقارنی به وجود میبیارن. با این وجود اگه شما چنین حالتی رو در بینی خود مشاهده کردید باید با پزشک خود در تماس باشید. تا مشکل بینی شما رو حل کنه.

5. عفونت در بینی

امکان عفونت در بینی از دیگر عوارض تزریق فیلر بینی به شمار میره، در واقع این عفونت در درون بینی به وجود میآید و این امر امکان داره که بیمار رو آزار بده. به همین دلیل اگه شما در بینی خود عفونتی مشاهده کردید باید با پزشک در مورد درمان اون صحبت کنید.

6. آسیب دیدن پوست بینی

 از آنجایی که سوزن تزریق با پوست بینی شما در تماسه، امکان داره که پوست بینی شما در اثر تزریق فیلر دچار آسیب بشه. نوشیدن آب در طول روز آب بیشتری رو میل کنید تا از آسیب دیدگی پوست بینی و معیب فیلر بینی خود خودداری کنید.

7. نابلد بودن پزشک

 یکی از معایب فیلر بینی که شما در این مورد میتونید دقت بسیار بیشتری رو به خرج بدید، اینه که پزشک خود رو به خوبی بشناسید، چرا که پزشک شما مهمترین انتخابی هست که برای انجام این روش باید از اون آگاهی داشته باشید.

برخی از پزشکان از آنجایی که مواد تقلبی رو خریداری میکنن، عوارض و معایب زیادی رو به بینی شما وارد میسازند، به همین دلیل بهتره، در مورد پزشک خود تحقیقات زیادی رو انجام بدید تا اطمینان کافی پیدا کنید او به خوبی میتونه این عمل زیبایی رو برای شما انجام بده.

از آنجایی که امروزه افراد بسیار زیادی از روش زیبای تزریق فیلر به بینی استفاده میکنن، باید بدانند که این روش از اون دسته روش هایی به شمار میره که عوارض و معایب زیادی نداره.

با این وجود در بالا معایب فیلر بینی رو به طور کامل برای شما شرح دادیم که در صورت به وجود آمدن اون عوارض در بینی تون نگران اینکه اونا درمان نمی شوند نباشید. چرا که تمامی عوارض اون به خودی خود درمان میشه، تنها نکته ای که باید بهش اهمیت بسیاری بدید انتخاب متخصص برای انجام این روش زیبایی هست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان