نحوه اثر هایفوتراپی روی پوست

نحوه اثر هایفوتراپی روی پوست

خانه / تازه های سلامت / نحوه اثر هایفوتراپی روی پوست
هایفوتراپی
هایفوتراپی

در دستگاه های هایفوتراپی از امواج اولتراسوند (سونوگرافی) استفاده می شود، این امواج با کمک تکنولوژی بسیار پیشرفته روز (توسط وسایلی شبیه به عدسی که قادر هستند صوت را در نقطه ای کانونی متمرکز کنند) در نقطه ای از عمق مورد نظر متمرکز و تابانده می شود که در نتیجه آن ایجاد گرمای موضعی در نقاط و اعماقی دقیق از سطح پوست و بافت زیرین آن می باشد. درکل کار هایفو تخریب کلاژن های قدیمی و بازسازی کلاژن جدید است.

هایفو بعد از لیفت با نخ اثر چندین برابری دارد و بسیار جهت سفتی پوست و تقویت لیفت و همچنین پیشگیری از افتادگی پوست در لایه های مختلف زیرین پوست مناسب است. معمولا توصیه می شود بعد از اولین جلسه ترمیم لیفت با نخ صورت هایفو انجام دهید و جهت سفتی پوست انجام سالیانه و یا هر شش ماه هایفوتراپی با دستگاه هایفو بسیار توسط پزشکان زیبایی توصیه می شود.

انجام هایفو بدون درد و خونریزی است و بعد از انجام بلافاصله می توانید به محل کار خود برگردید و دوره نقاهتی هم نخواهید داشت .

هایفو لایه های زیرین پوست را سفت کنید تا از آویزانی پوست هم پیشگیری کنید و همچنین هایفو برای کاهش غبغب و سفتی پوست غبغب بسیار موثر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان