نخ سیلوئت چیست؟

نخ سیلوئت چیست؟

خانه / تازه های سلامت / نخ سیلوئت چیست؟

لیفت با نخ

لیفت بینی با نخ: نخ سیلوئت نیز نوعی نخ کاگ (خاردار) است که یکی از کاربرهای آن در زمینه زیبایی و لیفتینگ است. این نخ یکی از پر کاربرد ترین نخ در حیطه زیبایی برای انجام عمل لیفتینگ می باشد. البته نخ کاگ را در یک جمله نمیتوان توصیف کرد و به شما توصیه میکنیم مطالب بیشتری را در مقاله نخ کاگ مطالعه بفرمایید.

تفاوت نخ سیلوئت با مابقی نخ های لیفت صورت نوع خارهای روی نخ است . به دلیل اینکه این خارها به شکل مخروطی هستند هم ماندگاری بیشتری دارند و هم در مرحله اول لیفت بیش تری می دهند.

نخ های سیلوئت به دلیل خاصیت کلاژن سازی علاوه بر لیفت پوست در شادابی و درمان چروک های ریز نیز فواید فراوانی دارند. کارایی این نوع از نخ ها فقط در لیفت صورت نیست و از آن در زمینه لیفت سینه، باسن، بازو، ابرو ، چشم و … نیز می توان استفاده کرد.

مطالب مرتبط: فرم دهی بینی از چه راه هایی امکان پذیر است

آیا لیفت با نخ سیلوئت یک روش جوانسازی غیر تهاجمی است؟

جواب بله است. زیرا نخ سیلوئت با روشی غیر تهاجمی به پزشک شما این اجازه رو می دهد با هنر و تکنیک های اختصاصی ویژه پوست شما بتونند پوست رو بدون جراحی و در کمتر از 1 ساعت بالا ببرند.  این تکنولوژِی خارق العاده اما صد در صد واقعی و امتحان شده است . این تکنیک هیچ گونه جای زخمو  اسکاری بر جای نمیگذارد  و به شکلی آسان، بدون دوره نقاهت و موفقیت آمیز در اکثر نواحی صورت، گردن و بدن قابل استفاده بوده و ظاهری جوانتر به پوست هر فرد می دهد مدت زمان بهبود بعد از انجام لیفت ناچیز بوده و فرد سریعا می تواند به زندگی اجتماعی خود برگردد.

نکته حائز اهمیت دیگر در رابطه با نخ های سیلوئت خاصیت پیشگیرانه این نوع نخ از چروک های ریز صورت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان