هر آنچه لازم است درباره لیفت با نخ بدانید

هر آنچه لازم است درباره لیفت با نخ بدانید

خانه / تازه های سلامت / هر آنچه لازم است درباره لیفت با نخ بدانید

یکی از بهترین روش های رفع افتادگی پوست که محرک کلاژن سازی پوست نیز می باشد، لیفت با نخ است که در حال حاضر استفاده از آن به عنوان یکی از جدیدترین و موثرترین روش های درمانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

با این حال اگر شما هم تمایل به جوانسازی صورت با استفاده از لیفت با نخ دارید بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایا و معایب این کار بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های لیفت با نخ

زیبایی و داشتن پوستی شاداب و جوان جزو آن دسته از مواردی است که برای افراد به خصوص خانم ها بسیار حائز اهمیت می باشد و به طور حتم افراد در سنین مختلف تمایل دارند که صورتی جوان و البته زیبا  داشته باشند. با این حال در حال حاضر مشاهده می شود اقدامات متعددی جهت این امر در کلینیک های درمانی صورت گرفته است که هر کدام از آنها به نحوه گوناگونی موجب رفع چین و چروک و شادابی پوست می گردند.

در این بین لیفت صورت جزو آن دسته از مواردی است که به بهترین نحو ممکن موجب زیبا سازی پوست می شود. دقت داشته باشید این عمل نیز به روش های گوناگونی صورت می گیرد که یکی از بهترین آنها لیفت صورت با نخ است.

با وجود اینکه در روش لیفت با نخ نیاز به هیچ گونه بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان وجود ندارد طبیعتا این عمل توانسته محبوبیت زیادی در بین افراد به دست آورد. لازم است بدانید در این روش از نخ های بخیه جذبی برای بالا کشیدن پوست استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه:رفع قوزبینی بدون جراحی

لیفت با نخ
لیفتینگ صورت

نحوه انجام لیفت با نخ

با توجه به اینکه روش لیفت با نخ در حال حاضر بسیار پرطرفدار است، به طور حتم لازم است افراد قبل از اقدام به انجام آن آگاهی کامل از نحوه انجام این کار داشته باشند تا با خیال راحت تر این روش را برای جوانسازی پوست خود انتخاب کنند.

دقت داشته باشید لیفت با نخ که لیفت تک بخیه و لیفت وقت ناهار هم گفته می ‌شود به گونه‌ای است که ابتدا متناسب با نوع نخ و ناحیه مورد نظر، تعداد نخ های مورد نیاز به وسیله پزشک متخصص تعیین می شود.

قبل از اینکه پزشک اقدام به گذاشتن نخ در محل مورد نظر کند، نقاط ورود، خروج و همچنین مسیر عبور نخ را نشانه گذاری می کند تا بتواند عمل لیفت را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

برای انجام این امر توسط یک سوزن بسیار باریک نخ از زیر پوست و از محل های مشخص شده عبور داده می شود. با وجود این امر می توان گفت در لیفت صورت با نخ به دلیل استفاده از نخ ها با مخلوط های چند جهته و تاثیر بر روی چربی زیر پوست، به آسانی پوست بالا کشیده می شود.

در نتیجه به بهترین نحو ممکن و بدون نیاز به جراحی پلاستیک آنچه مد نظر افراد است بر روی صورت انجام می پذیرد. دقت داشته باشید این روند بسیار آسان است و کمترین حد خونریزی را دارد و به دلیل استفاده از کرم بی حسی روی پوست در هنگام عمل هیچ گونه دردی احساس نمی شود. لیفت بینی از جمله روش های زیبایی است.

مزایای لیفت با نخ برای صورت

همانطور که بیان شد درمی یابیم یکی از جدیدترین روش های درمانی برای رفع شل شدگی، پیری و چین و چروک پوست استفاده از لیفت صورت می باشد زیرا این امر می‌تواند اثرات پیری که باعث تضعیف و سست شدن بافت های صورت شده را از بین ببرد و ساده ترین راه حل برای افرادی است که نگران پیر شدن و چروک افتادن روی صورت خود هستند.

با این حال استفاده از لیفت صورت با نخ به افراد کمک می کند که اعتماد به نفس خود را به دست آورند زیرا اثرات درمانی این عمل بلافاصله قابل مشاهده است. از طرفی با وجود اینکه برای این عمل نیاز به آمادگی خاص و مراقبت ویژه ای نمی باشد و اثرات درمان در طول زمان از بین نمی رود به طور حتم استفاده از این روش می تواند بسیار کارساز باشد.

همچنین دقت داشته باشید با استفاده از لیفت صورت با نخ و لیفت بینی با نخ هیچ گونه مشکلی بعد از عمل قابل مشاهده نمی شود و هیچ آسیب یا زخمی بر روی پوست به جا نمی ماند. مطالبی درباره کاهش چین و چروک صورت در این مقاله گفته شده است.

لیفت صورت با نخ
لیفت با نخ صورت

معایب لیفت با نخ

داشتن معایب در هر عمل امری است کاملا طبیعی که طبیعتا عمل لیفت صورت با نخ نیز در کنار مزایای متعددی که دارد دارای معایب اندکی نیز می باشد.

دقت داشته باشید اگر در هنگام انجام لیفت صورت با نخ دکتر متخصص و با تجربه ای در این زمینه انتخاب نشود و یا نخ های انتخاب شده نیز مورد تایید نباشد ممکن است عوارضی چون ایجاد گودی، تورم، کبودی و عفونت به جا بماند.

جالب است بدانید به جا ماندن این مشکلات نیز تماما بستگی به ناحیه مورد عمل دارد که طبیعتا بعضی از نواحی به دلیل اینکه از حساسیت بیشتری برخوردار هستند ممکن است این علائم بیشتر در آنها نمایان شود و دیرتر نیز بهبود یابد.

اما در بیشتر اوقات علائم به وجود آمده در کمتر از یک هفته از بین می رود. همچنین دقت داشته باشید اگر در انجام این عمل احساس درد در هنگام خندیدن و یا غذا خوردن داشتید جای هیچ گونه نگرانی ندارد زیرا معمولا پس از یک هفته این عوارض نیز برطرف می شود. لیفت با نخ جادوی زیبایی نیز میباشد.

موارد استفاده برای افراد مختلف

با توجه به آنچه در مورد ویژگی‌های لیفت صورت با نخ بیان شد، طبیعتا افراد زیادی تمایل به انجام این عمل دارند‌. اما لازم است بدانید افرادی مناسب استفاده از این عمل هستند که بالای ۳۰ سال سن داشته باشند و می خواهند سریع و بدون انجام جراحی پلاستیک لیفت صورت انجام دهند.

این عمل هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده است. با این حال افراد می‌توانند با انتخاب این روش علائم مختلف پیری را به صورت همزمان از بین ببرند و با کمترین دوره نقاهت نتیجه ای بسیار طبیعی دریافت کنند. دقت داشته باشید استفاده از لیفت با نخ علاوه بر اینکه برای صورت مناسب است می توان از آن برای بالا بردن شکم و سینه نیز استفاده کرد و به راحتی اندامی زیبا داشت. مقایسه لیفت بینی با جراحی بینی در این مقاله نوشته شده است.

موارد مهم قبل از انجام عمل لیفت توسط نخ

همانطور که گفته شد یکی از مهمترین مزایای عمل لیفت صورت با نخ این است که به هیچ گونه مواردی قبل از انجام این عمل نیاز نمی باشد اما دقت داشته باشید نکته بسیار مهم و حائز اهمیتی که در هنگام انجام این عمل مهم است، انتخاب دکتر ماهر و با تجربه ای در این زمینه است که به او اطمینان کامل دارید زیرا با این امر می توانید مطمئن شوید که عمل لیفت با نخ برای شما به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.

همچنین می توانید قبل از عمل با او در مورد مناطقی که می خواهید تغییر کند و تکنیک های مورد استفاده صحبت نمایید و یک عمل بی نظیر داشته باشید. از طرفی بهتر است یک رژیم سالم را یک هفته قبل از جراحی طبق تجویز یک متخصص تغذیه داشته باشید

زیرا برای انجام این عمل استفاده از ویتامین c کمک شایانی به روند بهبود می کند. البته استفاده از داروهای حاوی ایبوپروفن و آسپرین در زمان قبل از لیفت با نخ مجاز نیست زیرا می تواند موجب کبودی شود.

لیفت بینی
لیفت بینی با نخ

نکات مهم برای مراقبت بعد از لیفت با نخ

بسیاری از افراد سوال می کنند که آیا پس از انجام عمل لیفت صورت با نخ نیاز به استراحت است یا خیر؟

بعد از این روش به دلیل اینکه نخ ها به خوبی جایگذاری می‌شود و به هیچ عنوان قابل مشاهده و لمس کردن نمی باشد، با این حال پس از انجام عمل لیفت با نخ نیاز به هیچگونه استراحت در منزل نیست، اما بهتر است در ۲۴ ساعت اول مراقبت بیشتری از پوست داشته باشید تا بتوانید به راحتی به فعالیت‌های قبل برگردید.

از طرفی دقت داشته باشید پس از عمل لیفت صورت استفاده از کمپرس های یخ و حرارتی، که مستقیما بر روی صورت گذاشته می‌شود مناسب نیست زیرا باعث از دست دادن بافت تشکیل شده روی پوست می شود. انجام فعالیت هایی که ممکن است فشار خون را افزایش دهد نیز مناسب نمی باشد و از طرفی دقت داشته باشید تمرینات فیزیکی را می توانید پس از ۲ تا ۳ هفته بعد از عمل جراحی از سر بگیرید.

اگر تمایل دارید لیفت صورت به بهترین نحو ممکن برای شما انجام شود به طور حتم لازم است از سیگار کشیدن اجتناب کنید چون این امر خونرسانی بافت های درمانی را کاهش خواهد داد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان