هزینه تزریق فیلر زیر چشم

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

خانه / تازه های سلامت / هزینه تزریق فیلر زیر چشم

بدون شک هزینه تزریق فیلر زیر چشم بر بسیاری از افراد اهمیت داره و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال این موضوع هستند که هزینه فیلر زیر چشم چقدر است و بعد از اینکه در مورد هزینه اون اطلاعات کافی به دست اوردن از تزریق فیلر زیر چشم استفاده کنند.

عوامل تاثیر گذار در هزینه تزریق فیلر زیر چشم

شما باید به طور کلی بدونید هزنیه هر عمل زیبایی که افراد برای صورت و یا بدن خود انجام میدهند، به عوامل متعددی بستگی داره و شما باید با این عوامل آشنایی کاملی داشته باشید. تا از این طریق بتوانید قیمتی رو هم که میخواید برای تزریق فیلر چشم خود پرداخت کنید رو به خوبی تشخیص بدید. در ادامه برخی از مهمترین عواملی که در هزینه فیلر زیر چشم تاثیر داره رو بیان میکنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر بشه.

1. میزان فیلر؛ مهم ترین عامل هزینه تزریق فیلر زیر چشم

همونطوری که بیان کردیم در هزینه فیلر زیر چشم عوامل بسیار مهمی تاثیر داره که هر یک از این عوامل نقش مهمی رو به تنهایی در قیمت فیلر تعیین میکنن و این عوامل عبارت هستن از :

1. میزان فیلر؛ مهم ترین عامل هزینه تزریق فیلر زیر چشم

یکی از مهمترین نکاتی که در هزینه این نوع تزریق تاثیر بسیار زیادی داره و بسیاری از افراد باید از اون اطلاع داشته باشند، میزان ژل و یا فیلر هست که زیر چشم تزریق میشه، یعنی در واقع اگه شما بخواهید از میزان فیلر زیادی برای تزریق زیر چشم خود استفاده کنید، باید بدونید که هزینه زیادی رو باید پرداخت کنید.

ولی اگه زیر چشم شما نیازی به ژل زیادی نداشته باشد هزینه کمتری رو پرداخت نخواهید کرد. شما باید به خوبی بدونید که میزان تزریق شدن ژل به زیر چشم شما بستگی زیادی به نظر پزشک داره، یعنی پزشک میتونه تشخیص بده که شما باید تا چه میزان ژل زیر چشم خود تزریق کنید.

مطالب مرتبط: مراقبت های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

2. برند فیلر

 همه ما به خوبی میدونیم که برند فیلرها مانند بسیاری از مواد بهداشتی و زیبایی متنوع هست و همچنین هزینه فیلر زیر چشم به نوع برندی که پزشک برای شما مورد استفاده قرار میده هم بستگی داره. هر یک از برندها ویژگی های متنوعی دارند و بسته به نوع موادی که در اونا به کار رفته، باید بدونید که هزینه و قیمت اونا هم مقداری با یکدیگر متفاوت هست.

شرکت هایی که فیلرها رو با نام و برندهای مخصوص تولید میکنن، ویژگی هایی که اون فیلر داره رو هم بیان میسازند، اگه مواد و تاثیر اونا بیشتر باشد بدون شک قیمت بیشتری رو هم هم دارند، البته باید بدونید اون دسته از فیلر هایی هم که قیمت پایینی دارند تا حد بسیار زیادی تاثیر خود رو میذارن و دست کمی از فیلر های گران قیمت هم ندارند.

3. محل تزریق

یکی از نکات دیگری که در هزینه فیلر زیر چشم تاثیر بسیاری داره و باید با این مورد هم آشنا باشید. اینه که، محل تزریق فیلر به هر نواحی زیر چشم متفاوته، یعنی اینکه فیلر زیر چشم شما به کدام ناحیه تزریق بشه رو تنها پزشک میتونه به خوبی تشخیص بده.

محل تزریق

زمانی که پزشک بخواهد تزریق رو انجام بده با شما در مورد اینکه به کدام ناحیه میخواد تزریق رو انجام بده صحبت خواهد کرد و هزینه این تزریق رو که میخواهد بهش ناحیه تزریق کنه رو هم برای شما بیان خواهد کرد تا شما اطلاعات کاملی در مورد قیمت و هزینه فیلر خود داشته باشید.

آیا میدانید: عوارض تزریق فیلر زیر چشم چه چیز هایی هستند؟

4. وسیله استفاده شده برای تزریق فیلر

شما باید بدونید که فیلر با وسیله ای به زیر چشم شما تزریق میشه و این وسایل متنوع هستن، یکی از اونا سوزنه و دیگری کانولا هست. اینکه پزشک شما از کدام یک از این وسیله ها برای تزریق این ژل شما استفاده کنه تا حدودی هم در هزینه فیلر زیر چشم تاثیر میذاره. بنابراین شما باید از پزشک خود در این مورد هم پرسش کنید تا به خوبی در مورد اون وسیله اطلاع پیدا کنید.

یکی از نکاتی که جدا از هزینه فیلر زیر چشم اهمیت بسیاری داره و باید بهش توجه زیادی داشته باشید. اینه که سوزن بهترین روش برای تزریق فیلر زیر چشم به شمار میره، چرا که سوزن به درسی در محل تزریق میشه و پزشکی هم که در این زمینه تخصص داره به خوبی میتونه این روش رو انجام بده، اما پزشکی که با کانولا میخواهد فیلر شما رو تزریق کنه بدون شک چندان موفق نخواهد بود و به درستی فیلر شما در محل تزریق نمیشه.

هزینه فیلر به قسمت زیری چشم به عواملی که بیان کردیم بستگی بسیار زیادی داره و پزشک تمامی این موارد رو برای شما روشن میکنه تا شما با دانش کاملی هزینه تزریق فیلر خود رو پرداخت کنید که چندان بالا و زیاد هم نیست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان