هزینه لیفت صورت با نخ

هزینه لیفت صورت با نخ

خانه / تازه های سلامت / هزینه لیفت صورت با نخ

با گذر زمان و افزایش سن تغییرات زیادی در بدن ایجاد می شود؛ زمانی که جلو آیینه می ایستیم ممکن است متوجه بروز علائم پیری مانند چین و چروک، افتادگی و شلی پوست و … در صورت خود شویم. متاسفانه نمیتوان زمان را متوقف کرد اما امروزه با پیشرفت علم و افزایش انواع روش های زیبایی و جوانسازی میتوان روند پیری پوست را کند کرد و یا علائم آن را به راحتی درمان کرد.

لیفت با نخ صورت یک فرآیند پیشگیری از پیری پوست و درمان شلی و افتادگی آن است که با تکرار ترمیم ها منجر به جوانسازی واقعی و ماندگاری دائم می شود. در ادامه به طور مفصل درباره ی هزینه لیفت صورت با نخ توضیح داده می شود.

لیفت با نخ صورت چیست؟

همه افراد از زیبایی و جوانی لذت می برند. لیفت صورت با نخ جوانی و زیبایی را در کنار هم به افراد هدیه می‌دهد. این روش را که میتوان روشی نوین در علم پزشکی دانست نخستین بار در کشور کره جنوبی انجام شد.

لیفت با نخ با تکنیک های مختلفی انجام میشود که تفاوت اصلی آن ها در نوع و تعداد نخ ها، محل و روش پزشک در جایگذاری نخ ها و استفاده از تکنیک ژل لیفتینگ در کنار لیفت با نخ است که در ماندگاری و نتیجه اهمیت بسیار زیادی دارند.

اما درکل برای انجام لیفت با نخ، ناحیه مورد نظر تحت بی حسی موضعی و سپس تزریق قرار می گیرد و بدون ایجاد برش و یا خونریزی، نخ توسط یک کانولا بسیار ظریف در زیر پوست جایگذاری می شود.

نتایج  لیفت صورت با نخ طی دو مرحله اولیه و ثانویه در پوست ایجاد می شود. مرحله اول رفع افتادگی صورت و ایجاد کشش در همان لحظه، به واسطه نخ ها بوده که این کشیدگی مکانیکال است.

مرحله ثانویه از حدود سه ما پس از انجام لیفت شروع و تا جذب کامل نخ ها ادامه دارد. در این مرحله سلول ها تحریک به تولید کلاژن شده که باعث سفتی پوست و ایجاد ماندگاری بالا می شود و لیفت صورت بدون دخالت نخ بوده اما به خاطر داشته باشید که یکبار انجام آن برای برطرف شدن کامل نقصهای صورت کافی نیست و بنا به مقدار افتادگی و فرم صورت فرد، باید تکرار و ترمیم طی چند دوره انجام شود.

پیشنهاد مطالعه:ماندگاری لیفت صورت با نخ به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه لیفت صورت با نخ

هزینه لیفت صورت با نخ

هزینه لیفت صورت با نخ بسیار کمتر از روش های جراحی است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که هزینه دقیق آن در جلسه مشاوره پس از تشخیص نیاز و خواسته زیباجو تعیین می شود.

عوامل موثر بر هزینه لیفت صورت با نخ

تجربه لیفت با نخ در کلینیک آرمان الهیه

اگر این روش نظر شما را جلب کرده و برای انجام آن مشتاقید، به شما پیشنهاد میکنیم تا با پر کردن و ارسال فرم زیر برای ما، با پزشکان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بگیرید.

فرم ثبت درخواست مشاوره

(معمولا در همان روز با شما تماس گرفته می شود)

 نخ هایی که در این روش استفاده می شوند انواع مختلفی دارند و مدت زمان ماندگاری و میزان قابلیت آن ها در لیفت کردن متفاوت است همچنین برند و کشور سازنده این نخ ها در هزینه لیفت صورت با نخ تاثیر گذار خواهد بود.

نخ های مورد استفاده در لیفت معمولا قابل جذب هستند؛ اما نیاز به نگرانی نیست زیرا نخ ها پس از جایگذاری با تحریک کلاژنسازی باعث تشکیل رشته های فیبری میشوند به همین دلیل حتی پس از تجزیه شدن نخ ها، صورت حالت خودرا حفظ می کند. در تولید نخ های لیفت سه نوع ماده مختلف بکار رفته است؛ pdo (نخ پلی دی اکسانون)، pcl (پلی کاپرولاکتون) و plla (پلی لاکتیک اسید) این سه ماده دارای ویژگی و خصوصیات بسیار مفیدی هستند که باعث شده اند نخ های لیفت در جهان از محبوبیت روز افزونی برخوردار باشند.  

نخ های ساده و ظریفی هستند که خاصیت لیفت ثانویه داشته و برای کلاژن سازی و سفت شدن پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این نخ در نواحی مختلف مثل خطوط پیشانی، خط خنده، خطوط روی گردن، خطوط زیر چشم و حتی سفتی پوست صورت مورد استفاده قرار میگیرد.

پیشنهاد مطالعه: رفع نواقص بینی با لیفت بینی با نخ

نخ های لیفت در قیمت لیفت با نخ

این نوع نخ از pdo در تحریک کلاژنسازی، موثرتر است. عمر این ماده 2 سال و بعضا بیشتر میباشد. و پس از جذب به مواد بی ضرر مانند لاکتات گلوکز و … تبدیل میشود. این ماده به عنوان یک حجم دهنده عمل میکند و قادر به تولید کلاژن است.

این ماده اگر چه به طور معمول کمتر مورد استفاده قرار میگیرد اما رشته های آن میتواند تا 2 سال دوام داشته باشد. دلیل این امر پیوند شیمیایی مورد استفاده در آن است. از این رو جذب شدن آن به زمان بیشتری نیاز دارد.

با توجه به وسعت و میزان افتادگی نواحی مورد نظر، نوع و تعداد نخ های مورد استفاده متفاوت است؛ همچنین بسیاری از افراد افتادگی صورتشان حاصل از تحلیل رفتگی بافت آن است که در این صورت بهترین نتیجه زمانی بدست می آید که فرد از تکنیک ژل لیفتینگ در کنار لیفت با نخ استفاده کند، در واقع ژل باعث جبران حجم از دست رفته می شود، کلاژنسازی را افزایش می دهد و در سفتی و فرمدهی صورت تاثیر بسزایی دارد.

در لیفت پایه و دوبل از تعداد نخ کمتری استفاده میشود و از این نظر هزینه لیفت صورت با نخ مقرون به صرفه تر است. در این لیفت ها از یک نوع نخ ولی در تعداد مناسب بنابه مقدار افتادگی فرد استفاده میشود. در لیفت vip  از دو نوع نخ کاگ و سیلوئت با تعداد مختلف استفاده میشود به همین دلیل هزینه لیفت صورت با نخ نسبت به لیفت پایه بیشتر است اما ماندگاری آن نیز بالاتر است.

پس از جلسه ی مشاوره حضوری ممکن است با توجه به نیازهای زیباجو، انجام یک چند روش دیگر در کنار لیفت با نخ جهت دستیابی به نتیجه ی مطلوب تر پیشنهاد شود. اگر صورت پر و گردی داشته باشید و یا پس از تزریق چربی صورت سنگین و بدشکل شده است، انجام لیزر اندولیفت جهت کاهش حجم چربی قبل از لیفت با نخ توصیه خواهد شد.

لیفت صورت با نخ برای ماندگاری به ترمیم احتیاج دارد. بنابراین هزینه لیفت صورت با نخ تعداد جلسات ترمیم ها بستگی دارد و معمولا با توجه به میزان افتادگی و نیاز صورت شما، سه تا شش جلسه خواهد بود که در سال اول به فواصل سه ماه و در سال های بعد به فواصل شش ماه و یک سال نیاز دارد. برای کسانی که امکان ترمیم هر سه ماه را ندارند، لیفت VIP SUPER و  VIP پیشنهاد می شود.

پیشنهاد کلینیک تخصصی آرمان الهیه

کلیه لیفتها برای شروع و تکرار موثر هستند و پیشنهاد ما به شما این است که به علت مشکل هزینه لیفت صورت با نخ، آن را به تاخیر نیاندازید و حتی با ارزانترین لیفت شروع کنید و در دفعات ترمیم، نخ ها را تقویت کنید.

قیمت لیفت با نخ در کلینیک آرمان الهیه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان