ویژگی های یک رژیم لاغری صحیح

ویژگی های یک رژیم لاغری صحیح

خانه / تازه های سلامت / ویژگی های یک رژیم لاغری صحیح

مشکلی که اکثر خانم ها و بعضی از آقایان همیشه با آن درگیر هستند رژیم های بدون نتیجه است . خوب این افراد باید بدانند علاوه بر رعایت رژیم سخت و طولانی نکاتی را نیز در رژیم خود رعایت کنند. شاید این نکات به چشم نیاید اما تاثیر زیادی در به نتیجه رسیدن رژیم شما دارد. بعضی از این نکات را می توان :

نام برد. و اما یک رژیم سالم چه ویژگی هایی دارد: در اولین قدم باید به یک پزشک یا کارشناس رژیم درمانی مراجعه کنید تا با توجه به وزن، قد و وضعیت جسمانی شما رژیم مناسب را در جهت کاهش وزن، افزایش وزن و یا تثبیت وزن به شما ارائه کند اما در زمان داشتن رژیم باید سعی کنید این نکات را نیز رعایت کنید:

مشکل چاقی و اضافه وزن امروزه در کشور ما مربوط به قشر خاصی نمی شود و همه گروهای پیر، جوان ،نوجوان و حتی کودکان ممکن است درگیر آن باشند نکته مورد توجه این اس که با رعایت یک رژیم ساده می توان از این مشکل پیشگیری کرد و از بیماری هایی که به علت اضافه وزن ممکن است ایجاد شود هم جلوگیری کرد . در این مورد نیز پیشگیری بهتر از درمان است پس قبل از اینکه برای شما دیر شود حتی اگر در وزن متعادلی هستین برای نگه داشتن وزن خود حتما تغذیه خود را مد نظر داشته باشید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان