کارهایی که باید در سی سالگی انجام دهیم

کارهایی که باید در سی سالگی انجام دهیم

خانه / تازه های سلامت / کارهایی که باید در سی سالگی انجام دهیم

30سالگی سنی است که روند رشد سلول های پوست به جای پیشرفت شروع به کاهش می کنند

این ها اتفاقاتی است که ممکن است با پا گذاشتن در سن سی سالگی برای شما رخ دهد ولی شما با هوشمندی و اقدام به موقع می توانید این روند پیری را به عقب برگردانید و طراوت و جوانی پوست خود را حفظ کنید .

حتما الان می پرسید که چه اقداماتی می توانید در این زمینه انجام دهید:

اول از همه با کارهایی که می تواند سطح کلاژن پوست شما را افزایش دهد آشنا شوید برخی از این کارا مربوط به سبک زندگی روزمره شما می شود مانند نداشتن استرس، بی خوابی ، آرایش بیش از حد، تغذیه نامناسب و عدم تحرک . رعایت کردن این موارد تا حدودی به شما کمک می کند که پوست شما دیرتر دچار پیری شود. برخی از اقدامات کلینیکال هم شما را در این زمینه یاری می کند :

RF فرکشنال:

آر اف فرکشنال به دلیل پیشگیری از افزایش چروک های صورت به واکسن جوانسازی شناخته شده است. مکانیسم کار این دستگاه تحریک کلاژن سازی پوست است که سبب درمان چروک های ریز صورت و پیشگیری از افزایش چروک ها می شود علاوه بر این RF فرکشنال خواص دیگری برای پوست شما دارد برای مثال:

از بین منافذ باز صورت که دغدغه خیلی از ماست و یا سفت تر شدن پوست از سن سی سالگی انجام 3 تا4 بار  فرکشنال در سال به فواصل ماهانه توصیه می شود.

میکرودرم:
میکرودرم نوعی لایه برداری مکانیکی پوست است که بسیار در از بین بردن سلول های مرده پوست و رشد سلول های جدید پوست موثر است.انجام میکرودرم ماهانه یا دو ماه یکبار حتی از سنین زیر سی سال توصیه می شود.

فیشیال:
فیشیال یا ماساژ پوست با استفاده از کرم ها و سرم های مناسب تیپ پوستی و مشکل پوستی شما بسیار به حل مشکل و پیشگیری از ایجاد آن ها کمک می کند. علاوه بر آن ماساژ پوست سبب خون رسانی به پوست می شود.

بوتاکس:
شاید بتوان بوتاکس را معجزه سی سالگی دانست زیرا با تزریق هر شش ماه بوتاکس می توانید به راحتی از چروک ها و خطوط عمیق صورت مخصوصا پیشانی و دور چشم جلوگیری کنید. در انتخاب نوع بوتاکس و پزشک خود حتما دقت کنید.

در آخر باید گفت 30 سالگی زمان طلایی پیشگیری از پیری پوست است و نباید آن را از دست داد با آغاز دهه سوم زندگی حتما با یک پزشک پوست مجرب در زمینه پیشگیری از پیری و حفظ زیبایی پوست خود مشورت کنید و یک برنامه ریزی جوانسازی داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان