فواید لایه برداری لب

فواید لایه برداری لب

خانه / تازه های سلامت / فواید لایه برداری لب
لایه برداری از لب
لایه برداری از لب

 

لایه برداری از لب : یک لایه بردار مناسب برای لب ها  باید بتواند هم سلول های مرده و زائد روی لب را بردارد هم سبب آبرسانی به پوست می شود و آن را نرم و لطیف می کند. محصولات مختلفی در بازار برای این کار می توان پیدا کرد ولی شما می توانید در کنار این محصولات از چند روش خانگی هم برای لایه برداری لب استفاده کنید. با این روش ها می توانیدبه زیبایی و درخشندگی لب هایتان بیافزایید.

استفاده از مسواک نرم برای از بین بردن سلول های مرده لب

لایه برداری لب

از یک مسواک کوچک که ترجیحا جنس آن نرم باشد استفاده کنید. مقدار خیلی کمی وازلین روی آن بمالید و مسواک را به حالت دایره ای و آروم چند دقیقه روی لب بکشید. و سپس لب را به خوبی بشویید.

روش دوم : ماساژ لب با استفاده از شکر

لایه برداری لب

مقدار کمی روغن زیتون و شکر را در یک ظرف با هم مخلوط کنید. به آرامی محلول بدست آمده را روی لبتان بزنید. هر چه بیشتر بگذارید این ترکیب روی لبتان بماند نتیجه بهتری هم می گیرید. بعد از گذشت چند دقیقه آن را با آب ولرم بشویید و با یک دستمال تمیز به آرامی خشک کنید. و در آخر با استفاده از برق لب یا پماد لب کمی لبتان را چرب و مرطوب کنید تا نرم تر و براق تر بشود.

لایه برداری لب

روش سوم : از جوش شیرین هم برای لایه برداری از لب می توانید استفاده کنید

مقدار کمی جوش شیرین را در آب بریزید و حل کنید. مسواک را در محلولی که درست کردید بزنید و روی لبتان به آرامی و حالت دایره ای بزنید. سپس محلول رو از روی لبتان پاک کرده و با یک برق لب یا پماد لب ، لبتان را چرب و مرطوب کنید.

 

روش چهارم :محلول شکر و عسل  لایه بردار مناسب برای لب

لایه برداری لب

مقداری شکر و عسل را در یک ظرف با هم ترکیب کنید. در این ترکیب باید مقدار عسل از مقدار شکر بیشتر باشد. سپس به آرامی روی لبتان محلول بگذارید و ماساژ دهید. بگذارید چند دقیقه محلول روی لب بماند تا به لبتان نفوذ کند. حتی می توانید تمام طول شب محلول را روی لب هایتان بگذارید صبح روز بعد آن را بشویید و به آرامی خشک کنید.

روش های لایه برداری طبیعی اللخصوص در هوای سرد و خشک برای جلوگیری از پوسته شدن لب ها خیلی پر اهمیت و مفید است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان