مشکلات پوستی دوران بارداری

مشکلات پوستی دوران بارداری

خانه / تازه های سلامت / مشکلات پوستی دوران بارداری

در زمان بارداری ممکن است تغییراتی در پوست شما ایجاد شود که این تغییرات در هر حدی که باشد از خفیف تا شدید جای نگرانی ندارد و بعد از زایمان یا نهایتا زمان شیردهی این علائم برطرف می شود.

تغییراتی که معمولا در پوست یک خانم باردار ایجاد می شود می تواند به صورت قرمزی و التهاب روی چهره یا پوست بدن باشد یا به صورت ترک های پوستی ایجاد شود، آکنه یا جوش ، رگ های واریسی یا تغییراتی از این دست

البته میزان یا در کل ایجاد شدن یا نشدن این تغییرات نسبی است و از فردی به فرد دیگر متغیر است.

مسلما در دوران بارداری دست شما خیلی برای استفاده از تکنولوژی روز دنیا جهت برطرف کردن این مشکلات باز نیست اما شما در زمان می توانید برای بهبود علائم ایجاد شده ورزش کنید، وزن خود را کنترل کنید و در حد نرمال نگه دارید از لوسیون های حاوی ویتامین E برای پوست خود استفاده کنید و بعد از گذر از دوران بارداری و زایمان روش های زیادی برای هر یک از این مشکلات دارید.

رفع خطوط روی بدن و استریا : کربوکسی تراپی نام دستگاهی است که با تزریق گاز co2 در درمان این خطوط موثر است.

انجام چند جلسه RF فرکشنال نیز برای درمان ریز روی شکم،صورت و … بسیار کارآمد است.

اگر لک هایی که در این دوران اجاد شده است جا خوش کرده اند و خیال رفتن ندارند از پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ و میکرودرم کمک بگیرید.

جهت سفت شدن پوست و درمان افتادگی و شلی صورت نخ های ساده و ار اف فرکشنال توصیه می شود.

بهترین راهکارهایی که هرفرد می تواند برای از بین بردن تغییرات دوران بارداری و زایمان خود انجام دهد و پوست خود را به شادابی قبل از حاملگی برگرداند مشاوره با یک پزشک با تجربه در این زمینه است.

برای دریافت وقت مشاوره رایگان در این زمینه با ما تماس بگیرید: 021-22232907

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان