لیزر با موهای مزاحم ما چه می کند؟

لیزر با موهای مزاحم ما چه می کند؟

خانه / تازه های سلامت / لیزر با موهای مزاحم ما چه می کند؟

یکی از کارهای روزمره یا نهایتا هفتگی هر خانم یا آقا اصلاح یا شیو موهای زائد است این که علاوه بر اینکه زمان زیادی از ما میگیرد می تواند برای ما ایجاد دردسر کند و انجام مکرر شیو توسط تیغ یا وسایل اصلاح دیگر سبب ضخامت موها می شود. ولی این مشکل برای افرادی است که هنوز راه حل درست رهایی از دست موهای مزاحم را پیدا نکرده اند.

لیزر:

لیزر موهای زائد با انواع متنوع آن در سراسر دنیا رهایی بخش ما در این زمینه شده اند. با وجود انواع مختلفی از لیزر ، لیزر الکساندرایت نام قدری در این زمینه است زیرا که مناسب انواع پوست ها می باشد مخصوصا اینکه لیزر الکساندرایت برای پوست های ایرانی بسیار مناسب است. لیزر الکساندرایت توسط کمپانی های متفاوتی از کشورهای متفاوی ساخته شده که مکانیسم عمل همه آن ها یکی می باشد با این وجود معمولا اکساندرایت امریکایی توصیه می شود.

لیزر با موهای مزاحم ما چه می کند؟

لیزر برای حذف موهای زائد بر پایه جذب انتخابی نور است. نور از طریق رنگ مشکی موهای زائد وارد می شود و انتهای ریشه مو را تخریب می کند در نتیجه مو از بین می رود.

 

تعداد جلسات لیزر باید به چه صورتی باشد؟

انتظار گرفتن نتیجه با انجام یک جلسه لیزر یک انتظار غیر واقعی است و باید این مورد را در نظر داشت که برای حذف موهای زائد با دستگاه الکساندرایت در اوایل 6 جلسه به فاصله 4 هفته یکبار انجام می شود و بعد از آن انجام سالیانه لیزر توصیه می شود.

انواع دیگر لیزر موهای زائد :

به غیر از دستگاه های الکساندرایت انواع مختلفی از دستگاه های دیگر هم وجود دارد که هر کدام از آن ها کارایی خود را دارند . از جمله این دستگاه ها:

تفاوت دستگاه الکساندرایت با دیگر لیزرها:

یکی از خصوصیات ویژه این لیزر نسبت به دیگر لیزرها قابل تنظیم بودن طول موج و میزان انژی برای هر نوع پوست و مویی است.

دستگاه های لیزر الکساندرایت مجهز به سیستم خنک کننده هستند در نتیجه از سوزش پوست شما جلوگیری می کند.

 

انجام لیزر به چه افرادی توصیه نمی شود؟

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان