آبدومینوپلاستی چیست؟

آبدومینوپلاستی چیست؟

خانه / تازه های سلامت / آبدومینوپلاستی چیست؟

آبدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم یکی از بیش ترین عمل های جراحی زیبایی در بین آقایون و خانم ها می باشد. این عمل معمولا به منظور کم  کردن حجم چربی ناحیه شکم و پوست ضخیم این ناحیه است که عضلات دیوار شکم نیز در آن جمع شده.

یکی از بیش ترین دلیل مراجعه جهت ابدومینوپلاستی شکلی و آویزانی شکم بعد از زایمان، خطوط روی شکم ، بزرگی شکم و … می باشد.

ابدومینوپلاستی برای چه افرادی مناسب تر است؟

این عمل با خارج کردن چربی های اضافه از شکم و کشیدن پوست روی شکم انجام می گیرد. معمولا ابدومینوپلاستی به مراجعینی پیشنهاد می شود که روش های غیر از جراحی مانند کویتیشن، رژیم درمانی، ار اف ترماژ ، مزوتراپی و … کارایی چندانی برای آن ها ندارد یا این افراد انتظار دارند در سریع ترین زمان و بدون تکرار جلسات به نتیجه نهایی برسند. اما در کل این عمل برای افرادی که چربی شکم زیادی دارند یا پوست آن ها شل و آویزان شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده باشد بسیار مناسب است .

موضوعی که امروزه همه به آن اتفاق نظر دارند بحث ارتباط بین زیبایی و تناسب اندام با اعتماد به نفس فرد در محل کار و اجتماع می باشد. اما خوشبختانه روش های بسیار متنوعی برای باز گرداندن زیبایی و تناسب اندام وجود دارد که یکی از این روش های کارایی ابدومینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی شکم است.

 

 

ابدومینوپلاستی برای چه افرادی مناسب نیست؟

عمل های جراحی همزمان با ابدومینوپلاستی:

گاهی پزشک نیاز دارد عمل های جراحی دیگری نیز در زمان آبدو انجام دهد برای نمونه از این عمل ها می توان لیپوساکشن را نام بردکه برای حذف چربی های ناحیه پشت، کمر، پهلوها و … ممکن است انجام شود .

در نمونه دیگری از این اعمال همزمان تزریق چربی را می توان نام برد . برخی پزشکان از چربی های خارج شده جهت حجم دهی و فرمدهی سینه یا باسن فرد مراجعه کننده استفاده می کنند.

تصویر زیر یک نمونه از جراحی ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم) و تزریق همزمان چربی به باسن است که توسط آقای دکتر خلیلی پویا با تبحر خاصی صورت گرفته است.

 

 

نحوه انجام عمل آبدومینوپلاستی:

فرد انجام دهنده آبدومینو قبل از اقدام توسط پزشک جراح مشاوره می شود و در صورتی که این عمل برای فرد مناسب باشد یه سری آزمایشات برای فرد نوشته می شود .

عمل آبدومینوپلاستی طی بی هوشی موضعی انجام می شود و معمولا تا سه هفته بعد از انجام نیاز استراحت می باشد.

بخیه های به جا مانده از عمل به مرور زمان خود به خود به کمک کرم های تجویزی پزشک از بین می رود.

انجام ورزش و رعایت تغذیه بعد از آبدومینوپلاستی:

انجام رژیم غذایی مناسب و طبق نظر پزشک و رعایت ورزش اصولی بعد از انجام آبدومینوپلاستی برای عدم بازگشت به حجم چربی اولیه ضروری می باشد .

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان